صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۸
کد خبر: 17037
گزارشگر: 2
۶۶۳
۰
۰
۷
بهترین روانشناسان

بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در تهران

بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در تهران
کلینیک های زیادی همچون ذهن سوم، ذهن آرا، مکث، حال کوک،اشتیاق، چمان، ایماژ و... هستند که می توان هریک از آن ها را به عنوان بهترین مرکز مشاوره آنلاین روانشناسی در استان تهران نامید.

امروزه اغلب افرادی که در استان تهران زندگی می کنند به دلیل ماشینی شدن و تاثیر روزمرگی در زندگی خود با مشکلاتی همچون ترس، اضطراب، افسردگی و.... مواجه هستند و برای درمان این موارد نیاز به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در تهران هستند تا مشکلات خود را حل کنند. کلینیک های زیادی همچون ذهن سوم، ذهن آرا، مکث، حال کوک،اشتیاق، چمان، ایماژ و... هستند که می توان هریک از آن ها را به عنوان بهترین مرکز مشاوره آنلاین روانشناسی در استان تهران نامید.
تا آخر این محتوا همراه ما باشید تا شما عزیزان را با لیستی از بهترین کلینیک های مشاوره روانشناسی در استان تهران بیشتر آشنا کنیم.

بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در استان تهران کجاست؟

مواقعی که افراد با مشکلات روحی و روانی مواجه هستند نیاز به روانشناس و فرد متخص بیشتر از گذشته احساس می شود چرا که با صحبت فرد بیمار با مشاور و روانشناس می توان انتظار بهبودی در فرد را داشته باشیم. روانشناس و فرد مشاور به خوبی اطلاع دارد که در چند جلسه و در طول چه مدتی باید با فرد بیمار جلسه مشاوره داشته باشد تا بهبودی فرد از همه لحاظ مورد تائید قرار گیرد. اگر سوال شما نیز مبنی بر پیدا کردن شماره تماس روانشناس و یا پیدا کردن بهترین مرکز مشاوره درمانی در استان تهران است باید بگوئیم که نیازی به نگرانی نبوده و فقط باید تا انتهای این محتوا ما را همراهی کنید.

  • کلینیک مشاوره روانشناسی ذهن سوم (دکتر زهرا برومند)

کلینیک مشاوره آنلاین روانشناسی ذهن سوم به مدیریت دکتر زهرا برومند بوده که با ۱۳ سال سابقه درخشان در زمینه آموزش مهارت های زندگی به کودکان و نوجوانان و همچین تخصص هایی همچون مشاوره فردی، مشاوره استعدادیابی و... در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان عزیز در اقصی نقاط کشور به صورت آنلاین و تلفنی می باشد. کلینیک ذهن سوم را با نام بهترین روانشناس خانم در استان تهران یعنی دکتر زهرا برومند یاد می کنند چرا که با خدمات ارزنده خود به مراجعه کنندگان توانسته رضایت آن ها را برای داشتن کیفیت بهتر زندگی جلب کند.

دکتر زهرا برومند

خدماتی که دکتر زهرا برومند قادر ارائه به بیماران خود می باشد عبارتند از:

  1. مهرات های فرزرند پروری
  2. مشاوره استعدادیابی
  3. مشاوره سکس تراپی
  4. مشاوره قبل و بعد از ازدواج
  5. مشاوره اعتماد به نفس
  6. درمان افسردگی، اضطراب، کنترل خشم,
  7. درمان اختلالات
  8. مشکلات خواب
  9. اختلالات یادگیری
  10. نوروفیدبک
  11. هیپنوتیزم

در حال حاضر تمامی خدمات کلینیک ذهن سوم به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می شود و عزیزان می توانند با شماره های 09055307278 - 02122914887 برای رزرو جلسه مشاوره در ارتباط باشند.

  • کلینیک روانشناسی مکث

کلینیک روانشناسی مکث به همت جمعی از روانشناسان و متخصصان در سال ۱۳۹۵ متولد شد و هدف از آن فراهم کردن محیطی آرام بدور از نگرانی و چالش های اجتماعی که سبب بروز مشکلاتی همچون افسردگی و... می شود، بود.

کلینیک روانشناسی مکث

راه های ارتباطی با کلینیک مشاوره رولنشاسی مکث به آدرس تهران، خیابان شریعتی، خیابان کدویی روبروی ازمایشگاه قلهک و ساختمان قلهک پلاک ۱۶ واحد ۱۱ طبقه سوم بوده و می توانید با شماره 02122914887 برای رزرو جلسه مشاوره تماس حاصل فرمائید.

  • مرکز مشاوره و روانشناسی ذهن آرا

دکتر مژگان سلطانی

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن آرا به مدیریت دکتر مژگان سلطانی بوده و افراد می توانند از آدرس تهران، سیدخندان، خیابان کاویان غربی، خیابان جلفا، پلاک 58 و شماره تماس 02126722140 - 02126722144 - 02126722135 و آیدی اینستاگرام @cliniczehnara استفاده کرده و با این مرکز مشاوره در ارتباط باشند.
همچنین شعبه قیطریه این کلینیک به نشانی خیابان شریعتی - بالاتر از پل صدر - روبروی مترو صدر - ابتدای خیابان سیمیاری - پلاک ۷۲ و با شماره تماس 02191018150 - 02191018140 - 02191018130 می باشد.

  • کلینیک روانشناسی طبیب

دیگر کلینیک روانشناسی در استان تهران می توان به مرکز مشاوره روانشناسی طبیب اشاره کرد که آدرس آن در استان تهران، سعادت آباد، خیابان سرو شرقی، خیابان مجد ساختمان پزشکان سعادت آباد، طبقه ۵ بوده و تلفن های تماس نیز 02122388301 - 02122388302 می باشد.

  • کلینیک روانشناسی دکتر شیرزاد خیراندیش

دکتر شیرزاد خیراندیش، روانپزشک و متخصص مغز و اعصاب و فارغ التحصیل از دانشگاه های ایران با نمرات خوب بوده که در حال حاضر یکی از اعضای فعال هیات مدیره بزرگترین دانشگاه های کشور است. سابقه طولانی دکتر خیراندیش در درمان اختلالات روانی، مشاوره و روانکاوی و درمان بدون دارو اختلالات روانپزشکی با دستگاه تحریک مغناطیسی مغز rTMS، درمان اختلالات روانپزشکی tDCS و.. می باشد.
آدرس کلینیک دکتر خیراندیش به نشانی تهران، بلوار دهکده المپیک، روبروی مسجد امام رضا، پلاک ۱۶، طبقه اول و شماره تماس 44744641 – 44744659 – 09101633749 می باشد.

  • کلینیک روانشناسی مسیر سبز

کلینیک روانشناسی مسیر سبز جزء بهترین کلینیک های روانشناسی استان تهران بوده که در شرق و در منطقه تهران پارس واقع شده است که دارای کارشناسان و متخصصین روانشناس در زمینه های روانشناسی بالینی و عمومی، خانواده، کودک و نوجوان، اعصاب درمانی، گفتار درمانی و... می باشد که برای ارتباط با این مرکز می توانید به آدرس تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی، بعد از اتوبان باقری، نبش باغ رشید، پلاک ۱۷۰، طبقه ۲ و شماره تماس 09032000933 – 02176713644 می باشد.

  • کلینیک روانشناسی دکتر فرید حیدری

دکتر فرید حیدری جزءمتخصصین مغز و اعصاب دارای بورد تخصصی و عضو هیات علمی دانشگاه و سالها تجربه در درمان بیماران از طریق ECT _ نوروفیدبک به عنوان پزشک و مشاور برتر می باشد. برای ارتباط با کلینیک روانشناسی دکتر فرید حیدری می توانید به آدرس سهروردی شمالی، بالاتر از چهارراه هویزه، کوچه نقدی، ساختمان پزشکی سهروردی، طبقه ۱ و همچنین شماره تماس 09028946089 - 02188538035 - 02188538036 در ارتباط باشید.

  • کلینیک روانشناسی دکتر فاطمه صفدری

دکتر فاطمه صفدری نیز جزء بهترین متخصصین روان درمانی بوده که در طول مدت این سال ها تمام تلاش خود را برای درمان مشکلات روحی و روانی و همچنین اعصاب بیماران خود به کار گرفته است که بسیاری از افراد برای درمان مشکلات خود به این مرکز رجوع می کنند. آدرس کلینیک این دکتر در اندرزگو تهران خیابان هانیل بوده و شماره تماس های کلینیک وی عبارتند از 09192034606 - 02122284001 می باشد.

  • کلینیک روانشناسی حال کوک

کلینیک روانشناسی حال کوک جزء بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در استان تهران همراه با کادری متخصص و مجرب بوده که در حال حاضر به یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز خدمات روانشناسی در تهران تبدیل شده است. این کلینیک از تجهیزات مدرن و خدمات نوینی در زمینه کاری خود برخوردار بوده که تاکنون توانسته رضایت حداکثری بیماران خود را جلب نماید. آدرس کلینیک روانشناسی حال کوک به نشانی تهران، خیابان شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده، نبش فروشگاه جهان بو، پلاک ۱۴، طبقه ۱، فلکه ۴ و شماره تماس آن 02122622006 می باشد.

  • کلینیک روانشناسی اشتیاق

کلینیک دیگر به مرکز مشاوره روانشناسی اشتیاق تعلق دارد که یکی دیگر از بهترین مرکر مشاوره خدمات روانشناسی در استان تهران می باشد که با اخذ مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور تاسیس و در حال ارائه خدمات به بیماران عزیز می باشد. آدرس این کلینیک به نشانی تهران، خیابان ملاصدرا، بعد از خیابان شیراز، جنب بانک ملت، ساختمان ملاصدرا، بلوک ۳۰۱، پلاک ۱۰۹ و شماره تماس 02188058254 بوده که افراد می توانند از این طریق با کلینیک اشتیاق در ارتباط باشند.

  • کلینیک مشاوره روانشناسی ایماژ

کلینیک روانشناسی ایماژ نیز در زمینه روانشناسی متخصص یوده و در دوبخش آموزشی و درمانی قابل ارائه خدمات به افراد می باشد. در حال حاضر همه علاقمندان به فراگیری آموزه های روانشناسی و همچنین درمان مشکلات خود در زمینه روحی و روانی می توانند با خیال راحت از خدمات این مرکز بهرمند شوند.
آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی ایماژ به نشانی پلاک دهم، واحد دوم، پ. تهران، خیابان شیخ بهایی، کوچه سوم فوتبال، پلاک ۱۰ و شماره تماس 02188033296 بوده و افراد قادر خواهند از خدمات این مرکز بهرمند شوند.

  • کلینیک روانشناسی چمان

کلینیک روانشناسی چمان به سرپرستی دکتر آرش سدیان و مرجان چمنی بوده و در حال حاضر بیش از ۱۰ سال در حال ارائه خدمات روانشناسی به بیماران و مراجعه کنندگان خود می باشند. آدرس این کلینیک به نشانی تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک ۳۰، طبقه ۴ بوده و شماره تماس آن 02188652505 می باشد که برای دریافت خدمات روانی و روحی می توانید از این طریق با آن در ارتباط باشند.

  • کلینیک روانشناسی خانواده ایرانی

کلینیک روانشناسی خانواده ایرانی از دیگر کلینیک های روانشناسی بوده که با مدیریت دکتر زهرا وقی فعالیت رسمی خود را از سال های پیش آغاز و شروع کرده است. این کلینیک با بهرگیری از متخصصین و مشاوران متخصص توانسته خدمات ارزنده ای را دز این زمینه به بیماران و مراجعه کنندگان خود عرضه کند.
آدرس و شماره تماس این کلینیک عبارتند از تهران، بلوار اندرزگو، خیابان خسروی جنوبی کوچه سوم طبقه ۴، پلاک ۱۵ و شماره تماس 02122243910 می باشد و شما عزیزان می توانید از این طریق با کلینیک روانشناسی خانواده ایرانی در ارتباط باشید.

  • کلینیک مشاوره روانشناسی راز ماندگار

کلینیک روانشناسی راز ماندگار یکی دیگر از کلینیک و مراکز مشاوره روانشناسی در استان تهران بوده که افراد می توانند برای درمان بیماری های روحی و روانی خود و همچنین بهبود کیفیت زندگی خود از خدمات این مرکز بهرمند شوند. شماره تماس این کلینیک 02188800508 بوده و در هر ساعتی قادر به تماس در ساعات اداری هستید.

  • گروه تخصصی روانپزشکی و روانشناسی مهربد

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی و روانکاوی مهربد به نشانی تهران مقدس اردبیلی - بعد از مجتمع تجاری پالادیوم - کوچه شیرین پ۱۲ واحد ۵ بوده و شماره تماس این کلینیک 02122019364 می باشد. همچنین باید بگوئیم که آیدی اینستاگرام این کلینیک نیز به نشانی @mehrbodcenter بوده و می توانید از شبکه اجتماعی این کلینیک را دنبال کنید.

  • گروه روانشناسی و روانپزشکی ویان

آدرس کلینیک روانشناسی و روانکاری ویان به نشانی تهران سعادت آباد ضلع جنوبی میدان کاج خیابان یازدهم شرقی پ۳ واحد ۳۰۲  بوده و همچنین شماره تماس آن برای هماهنگی و رزرو نوبت 02126765933 - 02122385718 می باشد. اگر از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنید می توانید از آیدی @vianclinics کمک گرفته و از استوری و پست های ارزشمند این پیج کلینیک بهرمند شوید.

  • کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره روان آرام

دیگر کلینیک روانشناسی و روانکاوی به روان آرام اختصاص دارد که به نشانی تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک ۱۸۱ و طبقه سوم بوده که برای دریافت خدمات روانشناسی می توانید از آن بهرمند شوید. تلفن ثابت و همراه این کلینیک برای رزرو نوبت مشاوره 02188216100 - 09905758590 بوده و آیدی اینستاگرام آن نیز @ravanaram.clinic می باشد.

https://www.asianews.ir/u/d71
اخبار مرتبط
مشاوره خانواده، یک عامل مهم برای حفظ بنیان خانواده می باشد. از این روی، بسیاری از افراد برای حل مسائل گوناگونی به مشاور و یا روانشناس خانواده مراجعه می نمایند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید