صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۰۳:۰۰
کد خبر: 17045
گزارشگر: 213
۳۱۹۱
۰
۰
۴
خبری تلخ برای سینمای ایران در بامداد یکشنبه

جزئیات قتل فجیع داریوش مهرجویی و همسرش/بدن کارگردان «هامون» سلاخی شد/تازه ترین تحقیقات پلیس/ویدئوی جنجالی آخرین مصاحبه با مهرجویی

جزئیات قتل فجیع داریوش مهرجویی و همسرش/بدن کارگردان «هامون» سلاخی شد/تازه ترین تحقیقات پلیس/ویدئوی جنجالی آخرین مصاحبه با مهرجویی
جزئیاتی از قتل فجیع داریوش مهرجویی و همسرش از جمله بریدن سر کارگردان معروف ایرانی از سوی پلیس البرز تشریح شده است؛ این خبر تلخ ضایعه ای دردناک برای سینمای ایران است.

به گزارش آسیانیوز،  محمدمهدی عسگرپور، رییس هیات‌رییسه خانه سینما، خبر قتل داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی‌فر در ویلای شخصی آن‌ها در کرج را تایید کرد.

مهرجویی قبلا تهدید به قتل شده بود

در حالی که این خبر ضایعه ای تلخ و دردناک برای سینمای ایران است، پیشتر وحیده محمدی‌فر، همسر این کارگردان در پستی اینستاگرامی از تهدید خود در محل زندگی‌شان خبر داده بود.

در همین حال فرمانده انتظامی استان البرز جزئیاتی از قتل داریوش مهرجویی و همسرش را تشریح کرد.


سردار حمید هداوند گفت‌: این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌شب از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران پلیس در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.

این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجویی به پلیس اطلاع داده شد، گفت: تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

سلاخی بدن کارگردان هامون

هداوند درباره اینکه گفته می‌شود سر مرحوم مهرجویی بریده شده است، به ایسنا گفت: این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات این پرونده با حضور تیم تخصصی پلیس تحت پیگیری است.
داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های موج نوی سینمای ایران است که فیلم‌های مطرحی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است.

آخرین فیلم او «لامینور» بود که در سال ۹۸ ساخته شد.

آخرین ویدئوی جنجالی سوال یک خبرنگار از داریوش مهرجویی درباره فیلم لامینور و موضوعات سیاسی در ادامه آمده است:

 
 
پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/d79
اخبار مرتبط
جرئیات قتل پسر افغان به نام بسم الله که چاقو خورد و در بیمارستان درگذشت، منتشر شده است.
در حالی فرمانده انتظامی استان البرز از به قتل رسیدن زوج میانسال در یک ویلا در طالقان توسط دامادشان خبر داد که احتمال قتل پسر این خانواده در سال ۹۵ نیز از سوی داماد خانواده وجود دارد.
راز قتل های سریالی یک زن ۵۶ ساله که چهره ای پیرتر از سن واقعی اش دارد با اعتراف به کشتن ۷ مرد سالخورده‌ که همگی پشت سر هم، همسران وی بودند، فاش شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید