صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۵
کد خبر: 17053
گزارشگر: 2
۱۲۱۰
۰
۰
۱
هدایای تبلیغاتی

سفارش سررسید ۱۴۰۳ و تقویم رومیزی اختصاصی

سفارش سررسید ۱۴۰۳ و تقویم رومیزی اختصاصی
با توجه به اینکه احتمالا هنوز افرادی با هدایای تبلیغاتی آشنایی نداشته باشند، این مقاله را با معرفی هدایای تبلیغاتی شروع می کنیم. هدایای تبلیغاتی همانطور که از نام آنها پیداست، تنوع بسیاری از هدایای و محصولات کاربردی هستند که با روی آنها تبلیغات برند سفارش دهنده چاپ می شود، به همین دلیل به آنها هدایای تبلیغاتی می گویند. اما طیف هدایای تبلیغاتی بیش از آنی است که تصور می کنید. اما بطور قطع مهمترین هدیه تبلیغاتی، سالنامه یا همان سررسید ۱۴۰۳ است.

خرید هدایای تبلیغاتی و اهدای آن ها به مشتریان شما، علاوه بر این که مقرون بصرفه و ارزان تمام خواهد شد، بسیار پربازده نیز خواهد بود. چرا که از قدیم انواع تقویم کاربردی بوده و مورد استفاده همه اقشار بوده اند. هدایای تبلیغاتی می توانند برند شما را در ذهن مشتری ماندگار کرده و معتبر کنند.

سررسید ۱۴۰۳، محبوب ترین هدیه تبلیغاتی

در واقع سررسید، تقویم رومیزی، تقویم دیواری و... فرم هایی از تقویم روزشمار هستند. بطور کلی بیان تاریخ شمسی، میلادی، قمری، مناسبت های مهم ملی، مناسبت های جهانی و... از اصول تشکیل دهنده تقویم ۱۴۰۳ است. سررسید ۱۴۰۳ همان تقویم روزشمار است که در قالب دفتر تولید شده و فضای نوشتاری زیادی نیز دارد. از مزایای خرید سررسید نسبت به تقویم رومیزی این است که می توانید سررسید ۱۴۰۳ را همیشه در کیف خود حمل کنید.
سررسید ۱۴۰۳ با توجه به قیمت و بودجه خرید افراد مدل های مختلفی دارد. مهم ترین دسته بندی های سررسید و سالنامه ۱۴۰۳ بر اساس نوع جلد، قطع سررسید و تعداد صفحات داخلی آن است. قطعا شما هم حداقل یکبار بعنوان هدیه سررسید تبلیغاتی دریافت کرده اید. در بین انواع جلد سررسید ۱۴۰۳، سررسید چرمی و سلفونی محبوب ترین هستند.

سفارش سررسید اختصاصی ۱۴۰۳

سررسید اختصاصی در واقع همان سررسید ۱۴۰۳ است که طبق سفارش شخصی سازی می شود. اختصاصی سازی یک سررسید امکاناتی را به شما می دهد که خاص و تبلیغاتی هستند. سفارش سررسید اختصاصی شما می تواند دارای جلد چرمی، سلفونی و یا گالینگور باشد. البته در انتخاب ابعاد سررسید اختصاصی ۱۴۰۳ نیز گزینه هایی پیش رویتان خواهید داشت، مانند قطع وزیری، اروپایی، فانتزی و...

سررسید ۱۴۰۳

سفارش سررسید ۱۴۰۳ از نوع اختصاصی بایستی در تیراژ بالا باشد تا بصرفه و اقتصادی بیافتد. اما بطور کلی سفارش سررسید اختصاصی به نحوی است که ابتدا باید تعداد سررسید و میزان بودجه خود را برآورد کنید. فرض کنیم که شما قصد خرید سررسید اختصاصی در تیراژ ۱۰۰۰ عدد دارید و بودجه موجود شما ۴۰ میلیون تومان باشد. پس از تشخیص نیازهای خود با همکاران ما در واحد سررسید اختصاصی تماس میگیرید و درخواست راهنمایی می کنید. مکاران ما متذکر می شوند که بهترین گزینه برای شما سررسید سلفونی (یا سررسید چرمی و...) است. پس از کسب تایید، فاکتور سررسید تبلیغاتی شما ثبت شده و برای بررسی نهایی برایتان ارسال می شود.

ویژگی های سررسید اختصاصی ۱۴۰۳

چاپ سررسید اختصاصی مانند تقویم رومیزی اختصاصی امکاناتی ویژه را به شما می دهد. از مهمترین ویژگی هایی که تنها در سررسید اختصاصی وجود دارد، امکان تبلیغ بوسیله صفحات لت تبلیغاتی است. اما صفحات لت تبلیغاتی چه هستند؟ لت یا گلاسه در واقع همان صفحات نسبتا ضخیمی هستند و براق هستند که برای درج تبلیغات از آنها استفاده می شود. صفحات لت تبلیغاتی برای معرفی برند، معرفی محصولات و خدمات بسیار مناسب هستند. صفحات لت تبلیغاتی را در میتوان در ابتدا، انتها یا حتی در وسط صفحات سررسید تبلیغاتی آورد.
از دیگر خصیصه های سررسید اختصاصی امکان چاپ ترام است. ترام در واقع می تواند لوگو یا هرمتنی که شما می خواهید باشد، که به صورت رنگی و تکرار شونده در صفحات سررسید اختصاصی چاپ می شود. چاپ ترام می تواند به رنگ مشکی، تک رنگ و یا دو رنگ باشد. این را باید بدانید که چاپ ترام کاری بسیار تخصصی، زمانبر و پرهزینه است. در نتیجه هزینه چندین برابری نسبت به لت تبلیغاتی دارد.
اما یک ویژگی دیگر نیز برای سررسید اختصاصی می توان بیان کرد که جلد اختصاصی است. اگر سررسید سلفونی را برای اختصاصی سازی انتخاب کرده باشید، می توانید جلد سررسید را نیز به سلیقه خود طراحی کنید. اما اگر سررسید چرمی را ترجیح می دهید، می توانید از چاپ داغکوب یا حک لیزری پلاک آن برای تبلیغات استفاده کنید. در نتیجه اگر یک سررسید تماما اختصاصی و تبلیغاتی می خواهید، سررسید سلفونی یک انتخاب ارزان و عالیست.

سالنامه

تقویم رومیزی اختصاصی ۱۴۰۳ و انواع آن

تقویم رومیزی ۱۴۰۳ بعد از سررسید تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی است، چرا که همان کاربرد سررسید را دارد ولی اقتصادی تر است. تقویم رومیزی ها عموما ۱۲ برگ هستند و به ازای هر ماه یک برگ قرار داده شده است. تقویم رومیزی ۱۴۰۳ در واقع یک فرم دیگر از تقویم ۱۴۰۳ است، مانند سالنامه. اما تقویم رومیزی همانطور که از نامش پیداست برای قرارگیری روی میز طراحی شده است. تفاوت اصلی سالنامه ۱۴۰۳ و تقویم رومیزی در فضای نوشتاری آنهاست.
سررسید تبلیغاتی دارای فضای نوشتاری برای هر روز از سال است، اما تقویم رومیزی این چنین نیست. البته بعضی از مدلهای تقویم رومیزی دارای برگه های نوت کوچک نیز هستند. تقویم رومیزی فضای کوچکی روی میز کار اشغال می کند، اما بسیار کاربردی است.
انواع تقویم رومیزی ۱۴۰۳ پیک فدک عبارتند از تقویم رومیزی نفیس، فانتزی، مدرن و مینی. همه مدل های تقویم رومیزی ۱۴۰۳ قابلیت چاپ اختصاصی دارند، اما تقویم رومیزی اختصاصی چگونه تقویمی است؟ صفحات تقویم رومیزی اختصاصی می توانند دارای عکس هایی از کسب وکار، خدمات و محصولات شما باشند. ضمن اینکه می توانید لوگو، شماره تماس و آدرس خود را روی پایه تقویم رومیزی نیز چاپ کنید. چاپ تبلیغات در پایه تقویم رومیزی می تواند بصورت طلاکوب، نقره کوب یا چاپ سیلک باشد.

سفارش سررسید

نشر پیک فدک، تولیدکننده برتر هدایای تبلیغاتی

مجموعه بزرگ پیک فدک طی ۲۰ سال فعالیت خود انواع هدایای تبلیغاتی را تولید و عرضه می کند. هدایای تبلیغاتی بسیار متنوع و گسترده هستند از خودکار تبلیغاتی گرفته تا انواع ست مدیریتی نفیس. شعار همیشگی ما در پیک فدک کیفیت اعلاء با قیمتی منصفانه است. بجهت کیفیت صحافی و مواد اولیه بکار رفته در تولید هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه ۱۴۰۳ و انواع تقویم می توانید به ما اعتماد کامل داشته باشید. ضمن اینکه تنها با یکبار تبلیغ بوسیله هدایای تبلیغاتی متوجه تاثیر آن شده و هرساله انجامش خواهید داد.

برای خرید سررسید، تقویم رومیزی، تقویم دیواری و... با بالاترین کیفیت با شماره 8803030 - 0253 تماس حاصل کنید.

https://www.asianews.ir/u/d7h
اخبار مرتبط
اگر از میدان بهارستان به سمت میدان جمهوری بروید، در همان ابتدا حتما با بازار سررسید تهران برخورد می‌کنید که در آنجا انواع سالنامه، سررسید، کارت مناسبتی، تقویم رومیزی و ... عرضه می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید