صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۷
کد خبر: 17138
گزارشگر: 213
۲۸۰
۰
۰
۲
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد

الزام پرداخت جریمه های رانندگی از طریق لینک+جزئیات و مراحل

الزام پرداخت جریمه های رانندگی از طریق لینک+جزئیات و مراحل
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: به دلیل نبود لینک پرداخت در انتهای پیامک‌های جریمه ، صاحبان خودرو مجبور به پرداخت مبلغ ۵۵۰۰ تومان بابت استعلام مجدد مبلغ جریمه بودند.

آسیانیوز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از اضافه شدن لینک پرداخت جرائم رانندگی به پیامک‌های جریمه خبر داد و گفت: به دلیل نبود لینک پرداخت در انتهای پیامک‌های جریمه رانندگی، صاحبان خودرو مجبور به پرداخت مبلغ ۵۵۰۰ تومان بابت استعلام مجدد مبلغ جریمه بودند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تاکید کرد: هیچ اپلیکیشنی جز اپلیکیشن "تهران من" مورد تایید پلیس برای مشاهده یا پرداخت جریمه‌های رانندگی نیست.

سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: لینک پرداخت مستقیم جرائم رانندگی به پیامک‌های جریمه به‌زودی اضافه می‌شود.

به گزارش تسنیم،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به اینکه اپلیکیشن "پلیس من" امکان پرداخت جرائم را ندارد، گفت: در حال حاضر تنها می‌توان جرائم را از روی اپلیکیشن "پلیس من" مشاهده کرد اما به دنبال اضافه کردن امکان پرداخت در این اپلیکیشن هستیم.

وی تاکید کرد: هیچ اپلیکیشنی جز اپلیکیشن "تهران من" مورد تایید پلیس برای مشاهده یا پرداخت جریمه‌های رانندگی نیست.

تا به امروز به دلیل نبود لینک پرداخت در انتهای پیامک‌های جریمه رانندگی ارسالی از سوی پلیس، صاحبان خودرو برای پرداخت یک جریمه با وجود در دست داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت، برای پرداخت مبلغ جریمه در هر اپلیکیشنی مانند "پلیس من" مجبور به پرداخت مبلغ ۵۵۰۰ تومان بابت استعلام مجدد مبلغ جریمه بودند تا به صفحه پرداخت هدایت شوند و بتوانند اصل مبلغ جریمه را پرداخت کنند./

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/d9y
اخبار مرتبط
جزئیاتی از قتل فجیع داریوش مهرجویی و همسرش از جمله بریدن سر کارگردان معروف ایرانی از سوی پلیس البرز تشریح شده است؛ این خبر تلخ ضایعه ای دردناک برای سینمای ایران است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح جدید پلیس راهور از امروز در پایتخت خبر داد.
کارآگاه اداره دهم پلیس آگاهی گفت: زن جوانی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفت از به قتل رسیدن برادرش که مدیر یکی از بانک‌های غرب تهران بود، خبر داد و ..
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلس راهور تهران بزرگ گفت: فرصت برای خودرو و موتور سیکلت های توقیفی محدود است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید