صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۴
کد خبر: 17139
گزارشگر: 213
۷۶۳
۰
۰
۲
قتل فجیع کارگردان بزرگ ایرانی

قاتل داریوش مهرجویی واقعا کیست؟روایت بهت آور درباره ابهامات پرونده قتل

قاتل داریوش مهرجویی واقعا کیست؟روایت بهت آور درباره ابهامات پرونده قتل
آخرین جزئیات درباره وضعیت مبهم قتل داریوش مهرجویی و همسرش منتشر شد.

آسیانیوز: براساس برخی گزارش ها هنوز در پرنده قتل داریوش مهرجویی و همسرش ابهامات بسیاری وجود دارد و آخرین روایت ها در گزارش های زیر آمده است:

روز گذشته پلیس اعلام کرد ساعاتی قبل از بازسازی صحنه جرم چهارمین متهم را که در صحنه قتل داریوش مهرجویی حضور داشت و آلات قتاله و موبایل و طلاهای همسر مهرجویی همراهش بوده بازداشت کرده است؛ اما این متهم کیست و چگونه دستگیر شد؟


بعد از اینکه پلیس مختصات تلفن همراه و محدوده تقریبی حضور چهارمین متهم را به دست آورد، برای اینکه به طور دقیق محل حضور او را ردزنی کند از شهروندی که با این متهم و همچنین مهرجویی آشنایی داشت، کمک گرفت.

باغدار قدیمی؟!

این شهروند که خود از باغداران قدیمی منطقه است با متهم تماس گرفت و با به کار بردن اصطلاحات باغداری و چاه‌کنی از متهم خواست برایش در باغ چاه بکند.
-------------

بیشتر بخوانید

حاشیه های جنجالی مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی و همسرش/حضور پرازدحام مردم، سینماگران و هنرمندان+تصاوی

-------------------------

به نوشته سایت جنایی مرد باغدار چنان حرفه‌ای با متهم که چاه‌کن است صحبت کرد که توانست او را قانع کند و با هم قرار گذاشتند. این در حالی است که مرد باغدار با ماموران به طور کامل هماهنگ بود. این‌گونه بود که متهم محل حضورش را به مرد باغدار گفت و پس از آن ماموران بالای سر او حاضر شدند و وی را بازداشت کردند.

ساعت11 و 35 دقیه شب سه شنبه بود که رکنا خبر بازداشت قاتل داریوش مهرجویی که یک نفر بود را انتشار داد و این درحالی بود که در همان دقایق نخست مشخص بود این بازداشتی احتمالا قاتل اصلی است و با اعترافات مظنوان قبلی بازداشت شده است.

خبرگزاری رکنا روز گذشته درباره روال دستگیری قاتل این گونه نوشته است: از روز نخست قتل داریوش مهرجویی و همسرش برخلاف خیلی از گمانه زنی ها پلیس به سرنخ هایی رسید تا اینکه پس از مظنون گیری های گسترده با اعترافات متهمان قبلی عصر سه شنبه قاتل اصلی بازداشت شود و با اطمینان از اینکه آخرین مظنون قاتل اصلی است به تحقیق از او پرداختند و همان شب آشکار شد که او قاتل است !.

 


همان شب رکنا خبر بازداشت قاتل اصلی را منتشر کرد حالا بعد از گذشت 2 روز دفتر سخنگوی ناجا با تایید خبر بازداشت قاتل اصلی داریوش مهرجویی و همسرش صراحتا اعلام کرده است که قاتل دو روز پیش یعنی همان روز انتشار خبرش در رکنا بازداشت شده است.

داریوش مهرجویی، کارگردان پیشکسوت، تهیه‌کننده و نویسنده و همسرش وحیده محمدی‌فر، فیلم‌نامه‌نویس، زمانی که برای صرف شام منتظر دخترشان بودند، به قتل رسیدند. خبر شوک آمیز و تلخ قتل این کارگردان و همسرش در بسیاری از رسانه‌های خارجی نیز منعکس شده است./

https://www.asianews.ir/u/d9z
اخبار مرتبط
کمتر از یک ساعت مانده به مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر، جمعی از مردم و هنرمندان با حضور در پهنه رودکی تالار وحدت آماده وداع هستند و ترانه «چرا رفتی؟» همایون شجریان در حال پخش است...
براساس گزارش ها، روایت هایی تکان دهنده درباره باغبان خانواده داریوش مهرجویی و بازداشت وی منتشر شده است.
در حالی که اخباری مبتنی بر نبودن دوربین در منزل داریوش مهرجویی و گفته های وکیل وی منتشر شده است؛ مقام انتظامی خبر داد که چهار مظنون شناسایی شده‌اند که دو نفر از این افراد بازداشت شده اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید