صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۳
کد خبر: 17169
گزارشگر: 306
۱۷۰
۰
۰
۲
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبر داد

المپیاد ورزشی محلات‌ یزد در ۶۵ رشته برگزار می‌شود

المپیاد ورزشی محلات‌ یزد در ۶۵ رشته برگزار می‌شود
یزد - سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری از برگزاری یازدهمین المپیاد ورزشی محلات یزد به یاد «پهلوان بزرگ یزدی» خبر داد

آسیانیوز / یزد ؛ « مصطفی زارع‌زاده »در نشست با اصحاب رسانه استان که در محل زورخانه علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد تصریح داشت : در این دوره از المپیاد ورزشی متقاضیان می توانند تا پایان امسال در ۶۵ رشته ورزشی اعم از انفرادی، گروهی و ویژه جانبازان و معلولان در پنج بازه زمانی شرکت کنند .

وی در ادامه افزود : این رقابت‌ها امسال با افزوده شدن ۱۰ رشته نسبت به دوره قبل، در ۶۵ رشته ورزشی برگزار خواهد شد که ۴۳ رشته به صورت انفرادی و ۱۷ رشته در قالب گروهی در دو بخش آقایان و بانوان و کمک 37 هیات ورزشی برگزار خواهد شد.

معاون شهردار یزد  شروع ثبت نام این دوره از رقابتها  را ۲۰ مهرماه جاری از طریق سایت «yazdfarhang.ir»،  عنوان کرد و گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام یازدهم، یازدهمین المپیاد را در شهر یزد به صورت رسمی با برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن ورزشی وحدت آغاز خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان این که مسابقات این دوره در پنج بازه زمانی با پنج اختتامیه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مرحله اول مسابقات از  ۲۸ مهرماه تا ۲۴ آبانماه به مدت ۲۷ روز، مرحله دوم از ۲۵ آبان تا ۲۹ آذر به مدت ۲۶ روز، مرحله سوم از۳۰ آذر تا ۲۷ دی ماه، مرحله چهارم از ۲۸ دی ماه تا ۲۵ بهمن ماه و آخرین مرحله این دوره از المپیاد نیز از ۲۶ بهمن تا ۱۵ اسفندماه به مدت ۲۰ روز برگزار خواهد شد.

وی گفت : المپیاد ورزشی سال گذشته محلات شهر تا خردادماه امسال ادامه داشت لذا تلاش داریم امسال این المپیاد را با شروع از مهرماه تا نیمه اسفندماه به پایان ببریم.

زارع‌زاده  در بخش دیگری از سخنان خود تجلیل از هیات‌های ورزشی برتر و برگزیدگان  بخش‌ها مختلف  براساس ملاک‌های تعیین شده و نیز نظرسنجی از شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان در طول مسابقات با هدف کیفی سازی رقابت‌ها خبر داد و در خصوص اهدای جوایز این دوره از مسابقات گفت : علاوه بر توزیع مدال و حکم رسمی بین تمام برگزیدگان و نیز تندیس مسابقات بین تیم‌های اول تا سوم رشته‌های تیمی، به نفرات اول تا سوم رشته‌ای انفرادی به ترتیب ۵۰۰ ، ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان و در مورد تیمهای اول تا سوم رشته‌های تیمی نیز به ازای هر نفر ۳۰۰، ۲۵۰ و ۲۵۰ هزار تومان جایزه نقدی اعظا خواهد شد به طوری که در مجموع بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی بین برترین‌ها توزیع خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه  پیش بینی ما با توجه به گروههای هدف مانند آموزش و پرورش و جامعه کارگری و غیره حداقل ۳۰ هزار یزدی از این مسابقات استقبال خواهند کرد و طی یک هفته اخیر دو هزار نفر اعم از ۱۴۰۰ نفر و ۶۰۰ نفر از بانوان ثبت نام کرده‌اند افزود : سال گذشته ۲۱ هزار ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت داشتند .

به گفته این مقام مسئول با بیان اینکه در رشته‌های انفرادی تا ۴۸ ساعت قبل از برگزاری رویداد و در رشته‌های تیمی تا زمان برگزاری قرعه‌کشی امکان ثبت‌نام بدون محدودیت سنی وجود دارد.اظهار داشت : این رقابت ها در شش رشته ورزشی ویژه جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد و تاریخ اختتامیه سومین دوره پارالمپیاد ورزشی محلات شهر یزد ۲۴ اسفندماه است .

زارع زاده در پایان اظهار داشت : اینگونه برنامه‌ها و رقابت‌ها علاوه بر شناسایی استعدادهای ورزشی به ویژه در بین قشر نوجوان و ترویج ورزش در بین شهروندان یزدی باعث شناسایی استعدادهای ورزشی در میان جوانان و نوجوانان می‌شود و همین امر باعث می‌شود تا بتوانیم این استعدادها را پرورش و ورزش را در میان شهروندان یزدی گسترش دهیم.

گفتنی اینکه : این نشست متفاوت و ابتکاری از نظر مکانی با حضور تعدادی از مسئولین از جمله مهندس ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد و اجرای برنامه زیبای نونهالان ورزش باستانی درمحل زورخانه علی ابن ابی طالب ( ع )  یزد برگزار شد .

سید محمد جواد عرفانفر

 المپیاد ورزشی محلات‌ یزد در ۶۵ رشته برگزار می‌شود  ، مصطفی زارع‌زاده سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد

https://www.asianews.ir/u/day
اخبار مرتبط
یزد - از پوستر یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد رونمایی شد
یزد - قاصدکهای سرخ مستند زندگینامه سه شهید نوجوان دانش آموز یزدی در جبهه کردستان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تولید می شود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید