صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۱
کد خبر: 17234
گزارشگر: 464
۱۴۰۲۱
۰
۰
۱۱
نامی جدید در پاپِ ایرانی؛

گفتگو با ساسان نامی و دلیل موفقیت های او

گفتگو با ساسان نامی و دلیل موفقیت های او
به تازگی یکی از خواننده‌های ایرانی با انتشار ترانه‌هایی با نام "قلب یخ زده" و "اینجوری نبودیم" در شبکه‌های اجتماعی معروف و ترند شده است به همین دلیل در این شماره از روزنامه آسیا، قصد داریم پای حرف‌های یک جوان ایرانی با نام "ساسان نامی" بنشینیم.


به گزارش آسیانیوز، ساسانِ نامی با نامِ اصلیِ "صالح حسین‌نژاد" متولد ۴ دی‌ماه ۱۳۸۱ در استان مازندران و ساکن شهرستان ساری است که در زیر گفت‌وگو با ساسان را می‌توانید دنبال کنید.

اسم ساسان را خودت انتخاب کردی یا این اسم توسط خانواده از‌ کودکی برای شما انتخاب شده است؟

خیر من خودم این اسم را انتخاب نکردم. گذشته رسم بود برای فرزندان خود دو اسم انتخاب می‌کردند و خانواده اسم دوم ساسان را برای من انتخاب کردند. حقیقتش زمانی که می‌خواستم اسم مستعار کنار اسم خودم بزارم یکی از دوستان کنار من بود و با هم دنبال یک اسم مستعار برای کارهایم می‌گشتیم که یک لحظه به ذهنم اسم نامی آمد که به معنی فرد نامدار مشهور و شناخته شده است و اینطور شد که اسم ساسان نامی را برای خودم انتخاب کردم.

در رابطه با فعالیت‌های خود در زمینه موسیقی شنیدیم که تمام شعرهای موزیک خودتان را خود شما می‌نویسید و فعالیت‌های شما بیشتر در چه پلتفرم‌هایی است؟

بنده تا امروز که در خدمت شما هستم، حدود ۱۵ موزیک و ویدیو به صورت حرفه‌ای منتشر کرده‌ام. بله من متن موزیک‌های خودم را مینویسم و به نظرم یک خواننده باید شاعر خوبی هم باشد و بتواند اجرای زنده داشته باشد. فعالیتهایم بیشتر در شبکه اجتماعی اینستاگرام است و تمام مطالب و رسانه‌هایی که به من مربوط می‌شود در سایت رسمی و شخصی خودم به نشانی sasannami.com درج شده است.

درباره‌ی موزیک‌های ترند شده شما که باعث معروفیتتان در شبکه های اجتماعی شده، آیا شما خودتان هم میدانستید که این موزیک‌ها قرار است ترند و بارها شنیده شوند؟

ما شبانه روز برای موزیک‌ها زحمت می کشیم. من و بچه‌های تیم روزهایی بوده که شب تا صبح بیدار ماندیم و برای نوشتن متن آهنگ کلی کارها انجام دادیم. از نظر من کار قوی خودش سر و صدا می‌کند و همیشه ما انتظار حمایت داشتیم. ولی واقعیتش این است که انتظار انقدر ترند شدن و بارها و بارها شنیده شدن را نداشتیم. البته همه عزیزان به ما لطف دارن، مخصوصا همه هواداران و همه عزیزانی که حمایت می‌کنند. از همینجا هم تشکر می‌کنم از این افراد که ما هرچی هستیم از هواداری شما عزیزان هست.

درباره‌ی همکاری بین‌المللی شما با "دریمز" خواننده‌ی اهل کشور نیجریه توضیح دهید و اینکه چطور شد این همکاری صورت گرفت؟

بنده یک همکاری بین المللی داشتم که برای این کار موزیکی با نام "قلب یخ زده" ساخته شد و موزیک بی‌کلام این موزیک بصورت ریمیکس بود و فعلا تنظیم نشده و ما در حال حاظر روی این ریمیکس شعر موزیک را نوشتیم. ژانر این موزیک نیز مثل همه‌ی موزیک‌های من سبک رپ عاشقانه بود و در پلتفرم‌های خارجی منتشر شد.

https://www.asianews.ir/u/dcs
اخبار مرتبط
.Sasan Nami was born on December 25, 2002 in Mazandaran Province, Sari County. He is an Iranian singer
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید