صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۸
کد خبر: 17278
گزارشگر: 306
۲۳۱
۰
۰
۲
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد

اولویت اصلی سازمان همیاری، کار و خدمت به مردم است

اولویت اصلی سازمان همیاری، کار و خدمت به مردم است
یزد - مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان در دیدار با شهردار‌ میبد، ‌معاونان و مدیران شهرداری و همه اعضای شورای اسلامی شهر میبد اولویت اصلی سازمان همیاری را کار و ارائه خدمات با کیفیت به مردم عنوان کرد

آسیانیوز / یزد ؛ مهندس محمدرضا عظیمی‌زاده در این دیدار اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد ظرفیتی است که در کنار شهرداری‌ها و برای خدمت به مردم قرار دارد و اولویت اصلی ما در سازمان همیاری کار است.

وی ادامه داد: مردم ولی نعمت ما هستند و رضایت خدا در رضایت مردم است بنابراین برای شهر پروژه‌های بزرگ و ماندگار تعریف کنید و از انجام کارهای بزرگ هراسی نداشته باشید.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان گفت: اگر کارهای ماندگار در شهر تعریف و اجرا شود مردم خود حامی عملکرد شهرداری می‌شوند و فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر را تبلیغ می‌کنند.

وی تصریح کرد: ساختار شهرداری باید به گونه‌ای فعالیت کند که چابک و سبک باشد و تمام ظرفیت‌های شهر در فعالیت‌های شهرداری و شورا پوشش داده شود.

مهندس عظیمی‌زاده خاطرنشان کرد: در سازمان همیاری شهرداری‌های استان به همکاران تاکید کرده‌ایم که طول خدمت یک بازه زمانی مشخصی دارد و اگر نمی‌توانیم طول خدمت را افزایش دهیم باید عرض خدمت را زیاد کنیم و این افزایش عرض خدمت با تعریف کردن پروژه‌های متعدد با کیفیت و افزایش حجم فعالیت‌ها و خدمت به مردم امکان‌پذیر خواهد بود.

در این نشست مهندس مجید بهارستانی شهردار و مهندس محمدجواد کارگر رییس شورای شهر میبد ضمن اشاره به پتانسیل‌های فراوان شهر میبد و تقدیر از فعالیت‌های سازمان همیاری شهرداری‌های استان در اجرای پروژه‌های مشارکتی شهرداری میبد، خواستار افزایش این همکاری‌ها در راستای خدمت بیشتر به مردم میبد شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

اولویت اصلی سازمان همیاری، کار و خدمت به مردم است ، محمدرضا عظیمی‌زاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد

https://www.asianews.ir/u/de0
اخبار مرتبط
یزد - معاون سیاسی سپاه الغدیر با اشاره به برخی ادعاها مبنی بر کذب بودن آغاز جنگ تحمیلی از سوی صدام،‌ برخی منابع و اسناد جهانی و بدیهی در مورد آغازگر بودن جنگ تحمیلی توسط صدام را یادآور شد و گفت: با تمام این اوصاف امروزه صورت نرم شاهد خدشه وارد کردن به امور عینی خود هستیم
یزد - ۷۵ واحد مسکونی ویلایی ساز طرح نهضت ملی مسکن شهرستان زارچ به مناسبت هفته دولت به مردم این شهرستان و متقاضیان تحویل داده شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید