صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۶
کد خبر: 17283
گزارشگر: 464
۴۹۷
۰
۱
۲
گفت‌وگوی آسیا با حبیب کرمی، مدیرعامل شرکت رانکو:

رانکو؛ نمادی برای کیفیت و اطمینان مصرف‌کنندگان

رانکو؛ نمادی برای کیفیت و اطمینان مصرف‌کنندگان
بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی، فرصتی بود تا تولیدکنندگان این صنعت دور هم جمع شوند و به عرضه و ارائه محصولات‌شان بپردازند.

به گزارش آسیانیوز؛ همایون فدایی ـ  در حاشیه این نمایشگاه، فرصتی دست داد تا به گفت‌وگو با حبیب کرمی، مدیرعامل شرکت رانکو بنشینیم، گفت‌وشنیدی که در ادامه می‌خوانید:

در ابتدا اگر ممکن است به معرفی شرکت رانکو بپردازید؟


شرکت رانکو با تجربه ۲۲ ساله مدیران خود در فرایند تأمین لوازم خانگی مورد نیاز هموطنان عزیزمان همواره تلاش کرده است که سبد کالای محصولات لوازم خانگی را برای هموطنان تأمین کند، آن هم با کیفیت و استانداردهای مناسبی که وجود دارد. خوشبختانه ظرف یک سال گذشته با ورود برند رانکو به صنعت لوازم خانگی، شرکت توانسته به عنوان یک تولیدکننده معتبر لوازم خانگی فرایندهای تولید و عرضه داشته باشد و بازخوردهای مناسبی را از سوی مصرف‌کنندگان دریافت کند.

همواره تلاش کردیم تا کالاهای مورد نیاز مصرف‌کنندگان ایرانی و هموطنان عزیزمان را با قیمت و کیفیت مناسب و همراه با خدمات پس از فروش مناسب ارائه کنیم. در این راستا هم تلفیقی از مبحث بازاریابی، بازارسازی سنتی و همچنین مدرن را در نظر گرفته‌ایم. از سوی دیگر نسل سوم و چهارم بازاریابی را نیز مدنظر قرار دادیم. در کنار فرایندهای مارکتینگ و عرضه محصولات، نیم‌نگاه و هدفی را هم در مبحث طراحی محصولات جدید داشتیم که در این راستا توانسته‌ایم چندین محصول را طراحی کنیم. توانستیم در این راستا طرحی ملی داشته باشیم و فرایندهای تولید برند رانکو را در دستور کار قرار دهیم.

مسئله اصلی که مدنظر قرار دادیم، مبحث کیفیت، انرژی و خدمات پس از فروش بوده است که خوشبختانه توانسته‌ایم در راستای اهدافی که داشتیم، به نتایج خیلی خوبی هم دست پیدا کنیم. در حال حاضر حدود ۲۵قلم کالای مختلف را در فرایند تولید قرار داده‌ایم و ظرف یک سال آینده در تلاش هستیم ۳۰ قلم از لوازم برقی مورد نیاز هموطنان را تولید و عرضه کنیم. این اولین حضور ما در نمایشگاه بین‌المللی تهران است، ولی این سیاست را داریم که به صورت سالانه به صورت رودررو با مصرف‌کنندگان موارد را مدنظر داشته باشیم و بازخوردها را بشنویم. همواره خواسته‌ایم شرایطی به وجود آوریم که نیاز مصرف‌کنندگان ایرانی و نیاز خانوارهای ایرانی توأمان از طریق کالاهای تولید داخل تامین شود. امیدواریم این هدف نهایی شود.

آیا در سال‌های گذشته در نمایشگاه حضور داشتید؟

برند و شرکت رانکو به صورت مستقل در نمایشگاه‌های سال‌های گذشته حضور نداشته است، ولی برخی از محصولات توسط بعضی از همکاران به نمایش گذاشته شده بود. اما امسال به دلیل این‌که نزدیکی بیشتری را به صورت تخصصی با عرضه‌کنندگان و همچنین مصرف‌کنندگان داشته باشیم، به‌عنوان اولین‌بار در این نمایشگاه حاضر شدیم و تا الان بازخورد و شرایط مناسبی را در خصوص برند رانکو دریافت کردیم. امیدواریم با تکمیل سبد کالایی خانوار بتوانیم نگاهی صادراتی هم به محصولات داشته باشیم، چرا که کیفیت این محصولات با محصولات مشابه خارجی برابری می‌کند و به دلیل قیمت مناسب قابلیت عرضه به تمام کشورهای همسایه را دارد.

تا الان از حضورتان در نمایشگاه رضایت داشته‌اید؟

بله استقبال بسیار مناسب بوده است و توانسته‌ایم به اهدافی که از پیش مد نظر داشتیم، برسیم و از نظرات مصرف‌کنندگان و سایر همکاران بهره‌مند شدیم. برای تمام دوستانی که در صنعت لوازم خانگی تلاش می‌کنند، آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم همان‌طوری که در این سال‌ها با محصولات خودمان در خدمت مردم بودیم، بتوانیم محصولات خوبی را در منازلشان به یادگار بگذاریم.

عکس: خدیجه جعفری

https://www.asianews.ir/u/de5
اخبار مرتبط
لوازم خانگی، بی‌گمان صنعتی مهم و اثرگذار در اقتصاد ایران است که می‌توان با تکیه بر شرکت‌هایی دانش‌بنیان، این امید را داشت تا در آینده نیاز مصرف‌کننده ایرانی برآورده شود و محصولاتی با کیفیتی جهانی در دسترس ایرانیان قرار گیرد.
بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۲) از روز سوم لغایت ششم آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار و روبان افتتاح این نمایشگاه توسط جامعه مخاطب اصلی صنعت لوازم خانگی یعنی بانوان (بانوی نوجوان، خانه‌دار و کارآفرین) بریده خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید