صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۵
کد خبر: 17314
گزارشگر: 2
۱۰۱۴
۰
۰
۲
خرید هاست وردپرس

برای سایت وردپرسی چه هاستی بخریم؟

برای سایت وردپرسی چه هاستی بخریم؟
هاست وردپرس خوب کدام است و چه هاستی را سفارش دهیم که بهترین کیفیت را داشته باشد؟ ایجاد وب‌سایت‌های متعدد و تنوع سیستم‌های مدیریت محتوا موجب شده که این روزها افراد زیادی یک سایت حرفه‌ای را برای فعالیت خودشان به صورت آنلاین در نظر بگیرند. وردپرس به عنوان یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در جهان شناخته می‌شود و راه‌اندازی وب‌سایت با کمک این سرویس اوپن سورس رایگان بسیار ساده است.

همین موضوع موجب شده که این روزها وب‌سایت‌های وردپرسی نسبت به قبل بیشتر و بیشتر شده و خرید هاست وردپرس به یک دغدغه برای فعالان دنیای آنلاین تبدیل شود. چون در صورتی که‌ هاست سازگاری بالایی با نرم‌افزارها و برنامه‌های توسعه وب‌سایت داشته باشد، عملکردی که وب‌سایت مد نظر خواهد داشت بسیار مناسب خواهد بود.

ویژگی‌های بهترین‌ هاست وردپرس

برای خرید یک‌ هاست وردپرسی خوب باید ابتدا ویژگی‌های انواع نمونه‌های این سرویس‌های میزبانی را بررسی کنید. سپس می‌توانید با شناخت بیشتری نسبت به انتخاب و خرید یک‌ هاست وردپرسی مناسب اقدام کنید. در ادامه برخی از ویژگی‌های هاست وردپرسی مناسب را جهت شناخت بیشتر ارائه کرده‌ایم.

۱) بهینه بودن پهنای باند هاست وردپرسی

پهنای باند بالای هاست وردپرسی تاثیر قابل توجهی روی نحوه استفاده کاربران از آن و چگونگی دسترسی افراد مختلف به سایت دارد. هر اندازه میزان پهنای باند هاستی که تهیه می‌کنید بیشتر باشد، افراد بیشتری می‌توانند از وب‌سایتتان دیدن کنند و تعداد کاربرانتان روز به روز بیشتر خواهد شد.
در نتیجه، برای خرید هاست وردپرسی حتماً باید به میزان پهنای باندی که برای این سرویس میزبانی وب در نظر گرفته شده توجه داشته باشید.

۲) آپتایم بالای هاست وردپرسی

بیشتر افرادی که به سراغ سیستم مدیریت محتوای وردپرس می‌روند معمولاً به دنبال راهی هستند که یک‌ هاست قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه برای میزبانی داده‌هایشان تهیه کنند. اولین گزینه‌ای که ممکن است این افراد برای مدیریت داده‌های سایتشان در نظر بگیرند، هاست‌های اشتراکی ارزان است. در صورتی که این‌ هاست‌ها به دلیل اینکه بین چند کاربر به صورت مشترک استفاده می‌شوند زمان آپتایم مناسبی ندارند و گاهی مواقع از دسترس خارج می‌شوند.
در صورتی که هاست آماده شده برای این وب سایت‌ها باید دارای آپتایم بالایی باشد، تا کاربران بتوانند در تمام ساعت‌های شبانه‌روز به سرویس هاستینگ دسترسی داشته باشند و از امکانات ارائه شده در وب‌سایت وردپرسی استفاده کنند.

۳) پشتیبانی تخصصی شرکت ارائه دهنده‌هاست وردپرسی

برای خرید یک‌ هاست وردپرسی فقط چند دقیقه زمان لازم است؛ اما در صورت بروز مشکل یا ایجاد اختلال در این سرویس، برطرف کردن خطاهای احتمالی نیاز به زمان و تخصص خواهد داشت؛ بنابراین موقع خرید سرویس میزبانی مناسب برای وب‌سایت وردپرسی خودتان حتماً به سرویس پشتیبانی آن توجه داشته باشید.
شرکت‌هایی که از تیم پشتیبانی حرفه‌ای 24 ساعته برای میزبانی سرویس‌های خودشان استفاده می‌کنند، در کمترین زمان می‌توانند مشکلات کاربران را برطرف کرده و خیال آن‌ها را از بابت همیشه در دسترس بودن وب‌سایت یا سرویس‌های آنلاینی که دارند راحت کنند.

۴) میزان امنیت‌هاست وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس متن‌باز است و همین موضوع موجب شده که نفوذگران و هکرهای زیادی در کمین دسترسی به وب‌سایت‌های وردپرسی و داده‌های ذخیره شده آن‌ها باشند. جهت تأمین امنیت وب‌سایت وردپرسی خودتان لازم است که حتماً از نسخه اورجینال وردپرس استفاده کنید و افزونه‌های معتبری که در مخزن وردپرس قرار دارند را برای نصب در نظر داشته باشید.
همچنین، حتماً باید یک‌ هاست وردپرسی یا سرور مجازی امن را برای میزبانی وب‌سایت خودتان انتخاب کنید که امنیت بالایی دارد. با انتخاب این سرویس می‌توانید از دسترسی هکرها به اطلاعات وب‌سایتتان پیشگیری کنید و یک سرویس آنلاین ایمن داشته باشید.

۵) بکاپ‌گیری مستمر از اطلاعات سایت

تا هر اندازه که وب‌سایت و سرویس میزبانی که انتخاب کرده‌اید ایمن باشد، باز هم احتمال دارد که به دلایل مختلف داده‌هایی که روی سرویس آنلاین یا سایت خودتان دارید از بین برود. بکاپ گیری مستمر هاست وردپرسی این امکان را برای مدیران این وب‌سایت‌ها فراهم می‌کند که بتوانند به آخرین اطلاعات سایت خودشان دسترسی داشته باشند.

سرور مجازی

تفاوت سرور مجازی و هاست وردپرس

هاست وردپرسی مخصوص وردپرس است و مدیران وب‌سایت‌ها می‌توانند با تهیه این سرویس سایت خودشان را با بهترین سرعت و امنیت میزبانی کنند؛ اما هاست‌های وردپرسی مانند هاست‌های اشتراکی و اختصاصی حجم منابع مشخصی دارند.
در صورتی که می‌خواهید یک سرویس مناسب برای سایتتان تهیه کنید که امکان دسترسی به منابع سرور را به صورت مدیریت شده داشته باشید، سرور مجازی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برایتان باشد. سرور مجازی ابری‌ هاست ایران بسیار امن و مطمئن است و هزینه‌ای که برای استفاده از این سرویس باید بپردازید با توجه به میزان منابع مصرفی‌تان مشخص خواهد شد.

سخن پایانی

برای اینکه سایت وردپرسی‌تان همیشه سرعتی قابل قبول داشته و مدام در دسترس کاربرانتان باشد، لازم است که هاستی را برای این وب‌سایت‌ها تهیه کنید که آپتایم قابل قبولی داشته باشد و بتوانید در صورت لزوم منابع سرور را افزایش دهید.
جهت خرید انواع سرویس‌های میزبانی وب مانند سرور مجازی ایران، هاست وردپرسی و… می‌توانید از تیم متخصص‌ هاست ایران کمک بگیرید و بهترین سرویس میزبانی را برای وب‌سایت وردپرسی‌تان تهیه کنید.

https://www.asianews.ir/u/dex
اخبار مرتبط
در این مطلب از پنتازوم می خواهیم به بررسی قیمت پشتیبانی سایت، هزینه سئو سایت و تفاوت این دو با هم بپردازیم + جدول قیمت به روز.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید