صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۷
کد خبر: 17322
گزارشگر: 306
۱۶۱
۰
۰
۲
دادستان یزد

اطلاعات فعالان فضای مجازی ثبت شود

اطلاعات فعالان فضای مجازی ثبت شود
یزد - دادستان عمومی وانقلاب یزد اظهار داشت : اطلاعات فعالان فضای مجازی ثبت شود تا از حمایت‌های قانونی برخوردار باشند

آسیانیوز / یزد ؛ « محمدرضا حدادزاده »  در کارگروه صیانت امنیت روانی فضای مجازی در مهریز گفت: این کارگروه با هدف شنیدن نقطه نظرات فعالان مجازی و از طرف دیگر تبیین ظرفیت‌های قانونی برای فعالیت مشروح و مجاز در مجازی تشکیل شد.

وی افزود: اطلاعات فعالان فضای مجازی باید ثبت شود تا از حمایت‌های قانونی برخوردار باشند و اگر شکایتی از طرف مردم و نشر اکاذیب بود افراد زودتر شناسایی شده و روند پیگیری وجود داشته باشد.

دادستان یزد بیان داشت: مسئله باج گیری خط قرمز ماست و فشار بر روی هر مدیر توسط رسانه‌ها پذیرفتنی نیست. در صورت مشاهده چنین مواردی دستگاه‌های مسئول برخورد جدی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: بیان خدمات نظام و اقدامات مختلف انقلاب اسلامی موجب دلگرمی و نوعی جهاد تبیین و موضوعی مهم و باید بیش از گذشته به آن پرداخته شود. اقدامات فراوانی در بخش‌های مختلف جامعه انجام شده که باید برای مردم بازگو و دقیق تبیین شود.

حدادزاده ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی کار‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف در همه مناطق انجام گرفته که اطلاع رسانی و تبیین آن‌ها ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز گفت: ایجاد بانک اطلاعات برای فعالان فضای مجازی موضوع مهمی است که باید در استان بیش از گذشته به آن پرداخته شود.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 اطلاعات فعالان فضای مجازی ثبت شود  ، محمدرضا حدادزاده دادستان عمومی وانقلاب یزد

https://www.asianews.ir/u/df5
اخبار مرتبط
یزد - مطابق گزارش مرجع انتظامی شهرستان یزد، پارک شادی در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۴ حوالی ساعت ۲۲ ، شاهد حادثه دلخراش دیگری بوده که این بار فوت کودک ۱۱ ساله را در پی داشت
یزد - بر اساس مصوبه نخستین نشست کارگروه رصد و ساماندهی فضای مجازی استان یزد، بر لزوم ثبت نام مدیران کانال‌ها و تهیه بانک اطلاعات کانال‌های خبری در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها تاکید شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید