صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۰
کد خبر: 17343
گزارشگر: 464
۲۴۱
۰
۰
۱
آکامی بین المللی ایمنی جاده ها آغاز به کار کرد؛

ترویج فرهنگ رانندگی ایمن

ترویج فرهنگ رانندگی ایمن
آکامی بین المللی ایمنی جاده ها، اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری با تلاش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تشکیل و آغاز به کار کرد.

 به گزارش آسانیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این آکادمی روز سه‌شنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در مراسمی با حضور محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، نمایندگان استانی، کلوپ‌های ملی و کمیته‌های تخصصی حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون در تمامی استان‌های کشور افتتاح شد.

آکامی بین المللی ایمنی جاده ها

بر اساس هماهنگی و برنامه‌ریزی های انجام‌شده، از این پس از مربیان مورد تأیید فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) و مدرسین بین‌المللی از کشورهای خارجی برای به‌روز کردن آموزش‌ها و دوره‌های رانندگی و ایمنی جاده‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، دعوت می‌شود. این آکادمی زیر نظر حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فعالیت خواهد کرد و عملکرد آکادمی‌های استانی به صورت ماهانه مورد بازبینی و رصد قرار خواهد گرفت.

هدف از تشکیل این آکادمی ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، حفظ جان کاربران راه‌ها و توسعه آموزش‌های اتومبیلرانی در میان اقشار مختلف جامعه است.

https://www.asianews.ir/u/dfp
اخبار مرتبط
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی را با شعار «ما با طبیعتیم» به مدت دو روز در مسیر تهران ـ متین آباد ـ تهران، برگزار می‌کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید