صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۱
کد خبر: 17390
گزارشگر: 2
۱۳۶۰
۳
۰
۳
خرید مبل تخت خواب شو

مبل تخت خواب شو از کجا بخریم دیجی کالا، آرا سوفا، ترب؟

مبل تخت خواب شو از کجا بخریم دیجی کالا، آرا سوفا، ترب؟
مبل تختخواب شو وسیله ای عالی و کاربردی برای بسیاری از محیط ها اعم از: خانه، ادارات و محیط های کارخانه ای است. مبل تخت شو محصولی است که میتواند شرایط ایده آل و ویژه ای را برای خواب و استراحت شما به وجود آورد.

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از با سابقه ترین و بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده انواع مبل تخت خواب شو در ایران آشنا کنیم و تفاوت خرید مبل تخت شو از سایت هایی مثل دیجی کالا، آرا سوفا و ترب را برای شما بررسی کنیم و مزایا و معایب خرید از هرکدام از این سایت ها را به شما بگوییم.

مبل تختخواب شو چیست؟

کمتر کسی است که با مفهوم و کارایی کلی مبلمان تختخواب شو آشنایی اولیه نداشته باشد. به دلیل کارایی عالی این مبلمان این سبک از مبلمان به شدت مورد تایید همه قرار گرفته و جای خود را در سبد دکوراسیونی خانواده ها باز کرده است. به طوری که بسیاری از افراد که قصد خرید مبلمان را دارند و یا به فکر تغییر دکوراسیون خود هستند بدون شک خرید مبل تخت شو در بین گزینه های آن ها وجود دارد.
مبل تخت خواب شو ادقام دو وسیله پر طرفدار در هر خانه با یک دیگر است.
شما با خرید مبل تختخواب شو به جای هزینه کردن جداگانه برای خرید یک ست مبل راحتی و یک تختخواب برای خود و یا یک تختخواب برای اتاق مهمان، یک مبل زیبا و شکیل و یک تختخواب راحت و کم هزینه را تهیه کرده اید.

قیمت مبل تختخواب شو:

مبل تختخواب شو وسیله ای عالی و کاربردی برای بسیاری از محیط ها اعم از: خانه، ادارات و محیط های کارخانه ای است.
مبل تخت شو محصولی است که میتواند شرایط ایده آل و ویژه ای را برای خواب و استراحت شما به وجود آورد.
طبق تحقیقات انجام شده، بیش از نیمی از سلامت بدن در خواب تامین میشود. پس مهم است که این استراحت هرچند کوتاه در چه شرایطی و کجا سپری شود.
قطعا استراحت کوتاه میان روز و خواب شبانه روی کاناپه تختخواب شو که از تشک تمام طبی درست شده باشد میتواند ریکاوری عمیقی برای خستگی های طول روز شما باشد.
شما هزینه ای که برای خرید یک کاناپه تخت شو و یا یک ست مبل راحتی تخت خواب شو میپردازید بسیار کمتر از هزینه ای است که باید برای خرید یک ست مبل و تخت خواب و تشک طبی و روتختی و … بپردازید.
قیمت مبل تختخواب شو به عوامل مختلفی بستگی دارد.
کیفیت، مکانیزم، استراکچر، تشک استفاده شده و … جزیی از عوامل تاثیر گذار در قیمت تمام شده مبل تختخواب شو هستند. اما میتوان گفت یک مبل تختخواب شو با کیفیت بینظیر قیمتی در حدود ۱۵ میلیون تا ۳۰ میلیون دارد و این تفاوت قیمت بسته به مدلی که انتخاب میکنید متغییر است.
در ادامه شما را با مفهوم و اهمیت هر کدام از عوامل گفته شده بیشتر آشنا خواهیم کرد.

قیمت مبل تختخواب شو

عوامل تاثیر گذار در قیمت تمام شده مبل تخت خواب شو:

کیفیت:

بدون شک کیفیت نخستین گزینه برای انتخاب محصول مورد نظر است. کیفیت مبلمان تختخواب شو از سایر سبک مبلمان بسیار بیشتر حائز اهمیت است. چرا که مبل تختخواب شو با توجه به محیطی که قرار میگیرد ممکن است در طول روز به تعداد دفعات بالا باز و بسته شود؛ پس اهمیت دارد که از چه متریالی در ساخت آن استفاده شده است. کیفیت، در واقع مجموعه ای از متریال با کیفیت است که در تولید یک مبل استفاده میشود.

مکانیزم:

در ساخت مبل تختخواب شو مکانیزم ها حرف اول را میزنند. چرا که این مکانیزم ها هستند که تعیین کننده طول عمر و کارایی مبل هستند. مکانیزم های مبل تختخواب شو آرا سوفا همگی از بهترین برند های اروپایی به طور مستقیم توسط شرکت وارد میشود. از همین بابت نه تنها کیفیت عالی با فاکتور های جهانی مکانیزم ها توسط مهندسان شرکت بررسی میشود، قیمت تمام شده و نهایی مبلی که تولید شده و به شما میرسد هم با در نظر گرفتن حاشیه سود خیلی پایین و بدون تحمیل شدن هزینه های اضافی واردات به دست شما میرسد.

استراکچر:

استراکچر و یا بدنه اصلی مبل های تخت شو آرا همگی از فلز سبک صنعتی ساخته شده اند، تا استحکام مبل را دوچندان بالا ببرند.
مبلمان تختخواب شو به جهت اینکه باید توانایی و استحکام تحمل وزن بالا برای خوابیدن یک یا دو نفر را در مدل های مختلف داشته باشند بسیار اهمیت دارد که بدنه آن از چه ساخته شده باشد.
بسیاری از تولیدی ها به جهت این که قیمت تمام شده محصول را کم کنند درد سر و هزینه تولید مبل با فلز را به جان نمیخرند و کیفیت را فدای قیمت ارزان و فروش بیشتر خود میکنند. این کار بسیاری از تولیدی ها دقیقا نقطه مقابل نظر مدیران شرکت آرا سوفا می باشد.
شرکت آرا سوفا برای تولید مبلمان خود از بهترین متریال جهت تولید استفاده میکند تا جنسی که به مخاطب می دهد از بالاترین کیفیت برخوردار باشد.

تشک:

در بسیاری از تولید های مبل از فوم های مختلف برای نشیمن و تکیه گاه مبلمان استفاده میشود. که با توجه به مرغوب نبودن و طبی نبودن اکثر این فوم ها شما شاهد خواهید بود که بعد از مدت زمان کوتاهی نشیمن مبل فرو رفته و به اصطلاح دفورمه میشود.
آرا سوفا برای اینکه کیفیت کار خود را بالا ببرد و به سلامت شما اهمیت میدهد، از تشک های تمام طبی برند یورتان برای نشیمن و تیکه گاه مبلمان خود استفاده میکند. همین عامل باعث شده تا از مبلمان تختخواب شو آرا بتوان برای دوران نقاهت بعد از عمل جراحی نیز استفاده کرد چرا که تشک های به کار رفته تماما طبی بوده و هیچ گونه خطری برای شما نخواهند داشت.
شاید تجربه کرده باشید با خوابیدن هرچند کوتاه مدت روی مبل و یا کاناپه جلوی تلویزیون به سرعت دچار درد و گرفتگی در ناحیه گردن و کمر میشوید؛ با آرا سوفا تجربه جدیدی از راحتی را تجربه خواهید کرد.

خرید مبل تخت خواب شو

مزایا و معایب خرید مبل تخت خواب شو از هر کدام از سایتهای دیجی کالا، آرا سوفا و ترب

در ادامه مقاله، مزایا و معایب خرید انواع مبل تختخواب شو از سه سایت محبوب و پر فروش مبل تختخواب شو را برای شما بررسی کردیم تا خرید برای شما راحت تر صورت بگیرد.

مزایا خرید مبل تخت شو از دیجی کالا:

  • تمام محصولات دیجی کالا دارای قیمت مشخص هستند
  • هزینه حمل کالا در سایت مشخص است
  • محصولات از تنوع بالایی برخوردار هستند

معایب خرید مبل تختخوابشو از دیجی کالا:

  • امکان انتخاب پارچه و رنگ دلخواه در دیجیکالا وجود ندارد
  • با تامین کننده به طور مستقیم در ارتباط نیستید
  • امکان بازدید حضوری از جنس وجود ندارد
  • در این سایت کالاهای متفاوت از تامین کننده های متفاوت با کیفیت های متفاوت مشاهده میکنید

مزایای خرید مبل تختخواب شو آرا سوفا:

  • متنوع بودن مبلمان تخت شو
  • تولید تخصصی مبلمان تختخواب شو
  • کیفیت بالای محصولات
  • دارای سایت قوی برای خرید آنلاین، همراه با توضیحات منحصر به فرد هر محصول، عکس و فیلم
  • رنج قیمتی متوسط و مناسب
  • خدمات پس از فروش عالی
  • تحویل سریع محصول تا ۱۰ روز کاری
  • امکان حضور و بازدید از کالا در فروشگاه ها و همچنین کارخانه آرا سوفا

معایب خرید مبل تختشو از آرا سوفا:

  • نداشتن شعب مختلف در سایر شهر ها
  • مشخص نبودن هزینه حمل در سایت آرا سوفا

مزایای خرید مبل تخت خوابشو از ترب:

  • همه محصولات قیمت مشخص دارند
  • تنوع محصولات در سایت ترب زیاد است
  • هزینه حمل و نقل کالا در سایت مشخص است

معایب خرید مبل تختخوابشو از ترب:

  • تامین کننده ها در ترب بسیار متنوع هستند و کیفیت کالای هرکدام نیز متفاوت است
  • امکان انتخاب پارچه و رنگی که خودتان دوست دارید رد سیات ترب وجود ندارد
  • با خرید از سایت ترب امکان بازدید حضوری از محصول وجود ندارد
  • هیچ ضمانت و خدمات پس از فروشی به شما نمیدهد

انواع مبل تختخواب شو

خرید مبل تختخواب شو:

همانطور که در بالا گفته شد خرید مبل تختخواب شو بسیار خریدی مهم است. چرا که بابت هزینه ای که پرداخت میکنید باید مطمئن باشید که چه جنس و کیفیتی را دریافت میکنید.
خرید مبل تختخواب شو باید از برند معبر و فروشگاه باسابقه و تولید کننده قوی انجام شود؛ چرا که به طور مستقیم با سلامت و آرامش و راحتی شما در ارتباط است.
آرا سوفا بیش از ۱۸ سال است که سابقه تولید و صادرات مستمر انواع مبلمان تختخوابشو و مبلمان ریلکسی را انجام میدهد.
پیشنهاد ما این است که برای خرید کالاهایی مثل مبل و کالاهایی که با سلامتی شما در ارتباط هستند حتما از تولید کننده اصلی خرید انجام دهید. سایت های پرطرفداری مثل دیجیکالا و ترب منبع های خوبی برای خرید این چنین کالاهایی نیستند. چرا که با توجه به فاکتور هایی که دارند هر تولید کننده ای که قیمت پایین تری ارائه دهد در ابتدای لیست این سایت ها قرار میگیرد؛ پس صرف اینکه محصولی از یک شرکت در ابتدای لیست ترب و دیجی کالا قرار دارد به معنای محبوبیت و یا بالا بودن کیفیت محصول این سایت ها نیست.

اگر شما هم تجربه خرید مبل تختخواب شو از آرا سوفا، دیجیکالا و یا ترب را دارید در قسمت نظرات، تجربه خرید خود را با ما در میان بگذارید.

https://www.asianews.ir/u/dh3
اخبار مرتبط
مبل و کاناپه تخت ‌شو یکی از پیشنهادهای مدرن و پرطرفدار در دکوراسیون مدرن و فضاهای داخلی آپارتمان‌ها است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
حسینی
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
0
0
0

به نظرم مقایسه دیجی کالا و ترب با یک برند درست نیست چون ترب و امثال آن موتور جستجو هست و شرکتهای مختلف محصولاتشون نشان داده میشه ولی من خودم قبلا از آرا سوفا مبل تخت شو خریدم چند ساله هنوز به مشکلی نخورده امیدوارم هنوز کیفیتش خوب مونده باشه.

Elaheh
۱۴۰۲/۰۹/۰۹
0
0
1

به نظر من آرا سوفا چون برخلاف جاهای دیگه خیلی خوش قول هستن و سر تایم سفارش رو ارسال میکنن از نظر کیفیت هم واقعا بی نظیره مخصوصا خدمات پس از فروششون ممنون از مجموعه اراسوفا

معصومی
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
0
0
1

دیجیکالا و ترب صرفا دو سایت فروشگاهی هستند که هرکس می‌تونه اونجا محصول بفروشه مقایسه آرا سوفا که یه برند با سابقه است با چنین سایت های به کل مقایسه اشتباهی است تجربه ای که از خرید از آرا سوفا داشتم، رفتار فوق حرفه ای کارکنانشون هست، کیفیت بسیار بالای کاراشون و تنوع زیادی که دارن من که از خریدم خیلی راضیم امسال سومین سالی هست که مبل تخت خواب شو آرا سوفا رو خریدم و هیچ مشکلی براش پیش نیومده


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید