صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۱
کد خبر: 17402
گزارشگر: 464
۲۳۱
۰
۰
۲
اتحایه صنعتگران خودرو اعلام کرد؛

خبری خوش در زمینه تأمین قطعات خودرو

خبری خوش در زمینه تأمین قطعات خودرو
​۱۳۴ اتحادیه صنفی در تهران وجود دارد که عموم مردم در ارتباط با آن هستند و نیازهای‌شان وابسته به تصمیم‌های این اصناف است.

 به گزارش آسیانیوز؛ در این راستا می‌توان گفت بزرگترین صنف، رسته خودرو است که اکثر خانوده‌های ایرانی به‌نحوی با آن در ارتباط هستند. صنعت خودرو در شرایط فعلی با مشکلات متعددی روبه‌روست و به‌طور مثال برای خرید خودرویی سالم و بی‌دردسر، اغلب مجبور به پرداخت وجوهی بالا و غیر اصولی هستیم.

این معضل بزرگ در کنار مشکل تأمین قطعات و لوازم یدکی ماجرا را بسی پیچیده‌تر کرده است. از این‌رو دسترسی عموم مردم به قطعات سالم و ایمن که دارای استاندارهای روز دنیا باشد، یک ضرورت است.

در همین راستا اتحایه صنعتگران خودرو در جهت تأمین قطعات خودرو و استوک که یکی از بخش‌های زیر مجموعه می‌باشد، تدابیر مهمی اندیشیده است. به‌طور خلاصه استوک به لوازم و قطعاتی گفته می‌شود که به‌صورت عمده از کشورهای اروپایی و آمریکا وارد می‌شود و دارای قیمتی به‌مراتب کمتر نسبت به نمونه‌های مشابه و موجود است. اتحایه صنعتگران خودرو اعلام کرده که در روزهای آینده، در این زمینه خبرهای خوشی در راه است.

https://www.asianews.ir/u/dhh
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو از برگزاری هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد و گفت: بیش از 70 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی جهت نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو اختصاص یافته که برای اولین بار در این متراژ و مساحت نمایشگاه قطعات برگزار می شود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید