صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۳
کد خبر: 17427
گزارشگر: 464
۸۷۱
۰
۰
۱
یادداشت/ دکتر مهدی کریمی تفرشی

تکنولوژی؛ ابزار رشد صنعت پخش

تکنولوژی؛ ابزار رشد صنعت پخش
امروز صنعت پخش از حالت سنتی گذشته به عرصه مدرن پا گذاشته است از راهکارهای مهمی ‌که در سال‌های اخیر صنعت پخش برای بهبود وضعیت در پیش گرفته، حرکت به سوی بهره‌برداری صحیح از فناوری‌های روز است.

به گزارش آسیانیوز؛ فعالان چرخه توزیع تلاش کرده‌اند از سیستم‌های پیشرفته نرم‌افزاری انبارداری، فروش و مسیریابی گرفته تا به روز کردن زیرساخت‌های سخت‌افزاری صنعت، در تمام جوانب از تکنولوژی استفاده کنند.

دکتر مهدی کریمی تفرشی
امروزه تجارت الکترونیک یکی از ابزارهای اصلی کسب‌وکار در جهان است که باید نظام توزیع و پخش از آن به نحوه مطلوبی در تجزیه و تحلیل بازار، رفتار مشتری و پایش مقررات استفاده نماید.

در دنیای امروز با رشد تکنولوژی بخواهیم به همان شیوه سنتی و گذشته عمل نماییم؛ بسیاری از فرصت‌های پیش رو را به‌سرعت از دست خواهیم داد. داشتن ناوگانی مجهز و بدون عیب از هزینه‌های اضافی و بی‌مورد جلوگیری خواهد نمود. به‌علاوه آموزش پرسنلی که در خصوص حمل و نقل کالا و یا خدمات مشغول به کار می‌باشند، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و زمینه‌ساز موفقیت‌هایی نیز خواهد بود.

با ایجاد نظام توزیع الکترونیکی فراگیر در کشور و توسعه تجارت الکترونیک در این حوزه می‌توان قدم‌های مهمی در جهت مدرن‌سازی این سیستم برداشت. حذف تدریجی واسطه‌گری از نظام توزیع از نتایح مهم بهره‌گیری از تجارت الکترونیک به‌طور فراگیر در عرصه توزیع کالا و خدمات است.

دکتر مهدی کریمی تفرشی
https://www.asianews.ir/u/di6
اخبار مرتبط
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد FAO یک دهه قبل در گزارشی اعلام کرده بود که تولید غذا برای تغذیه جمعیت جهان در سال ۲۰۵۰ باید ۷۰ درصد افزایش یابد چرا که پیش بینی می شود جمعیت جهانی از ۷.۳ میلیارد نفر به ۹.۷ میلیارد نفر افزایش خواهد یافت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید