صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۰
کد خبر: 17520
گزارشگر: 464
۲۶۶
۰
۰
۲
از دوشنبه ۲۲ آبان آغاز می شود؛

پیش‌فروش بلیت قطارهای آذرماه

پیش‌فروش بلیت قطارهای آذرماه
فروش بلیت در کلیه محورها به صورت همزمان در مراکز فروش حضوری و غیرحضوری، از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه آغاز می‌شود.
به گزارش آسیانیوز، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری آذر ماه از روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه آغاز می‌شود.

 پیش فروش بلیت قطارهای مسافری حد فاصل اول تا ۳۰ آذر (مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۰ آذر و مسیرهای برگشت تا تاریخ اول دی ماه) روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه انجام می‌شود.

فروش بلیت در کلیه محورها به صورت همزمان در مراکز فروش حضوری و غیرحضوری، از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه آغاز می‌شود.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه روزی با سامانه اطلاع رسانی راه آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند.


ایسنا
https://www.asianews.ir/u/dkt
اخبار مرتبط
فصل پاییز یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به مناطق مختلف ایران است. از آنجا که بخش زیادی از اقلیم ایران گرم و خشک است، در نتیجه فصل پاییز بهترین ایام برای سفر به این مناطق به‌شمار می‌رود و در این فصل می‌توانید به شهرهای زیادی در ایران سفر کرده و لذت ببرید. از جنوب تا شمال و از شرق تا مرکز کشور، جاذبه‌های زیادی در انتظار شماست. در این مطلب بهترین مقاصد سفر برای پاییز را به شما معرفی خواهیم کرد و نکات لازم برای سفر پاییزی و بهترین روش حمل‌‍ونقل آن را معرفی می‌کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید