صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۷
کد خبر: 17566
گزارشگر: 306
۱۱۰
۰
۰
۲

نشست هم اندیشی در جهت پیشگیری از رخداد یک معظل اجتماعی

نشست هم اندیشی در جهت پیشگیری از رخداد یک معظل اجتماعی
یزذ - در نشستی با حضور جمعی از مسئولان، در رابطه با زباله های تولید شده توسط اصناف و رهاسازی آن در محل نامناسب، تصمیماتی اتخاذ شد

آسیانیوز / یزد ؛ با حضور رئیس اتاق اصناف، روسای اتحادیه های اصناف یزد، معاون خدمات شهری شهرداری یزد، رئیس مرکز شبکه بهداشت شهرستان یزد، مدیرعامل سازمان پسماند، رئیس اداره اجرائیات مرکزی شهرداری و به میزبانی شهرداری منطقه چهار یزد، در رابطه با زباله های رهاسازی شده در خیابان، جوی‌ها و پل ها، تصمیماتی اتخاذ شد.

 

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد در این نشست، اصناف را آیینه تکاپو و زیبایی شهر برشمرد و از آنها خواست تا با همکاری بیش از پیش با شهرداری، در راستای شهر بدون زباله تلاش کنند.

 

او افزود: مقرر شد تا اصناف باتوجه به تقویم روزانه ای که در اختیار آنها قرار میگیرد، زباله های خود را جمع آوری شده، در مکان مناسبی قرار دهند.

 

مدیر شهرداری منطقه چهار یزد تصریح کرد: اصنافی که زباله های تولیدی آنها بیش از حد است، باید در ظروف سربسته قرار دهند و از ریختن آنها در پل ها، جوی ها و باغچه خیابان ها اجتناب کنند.

 

رحمیدل معاونت خدمات شهری شهرداری یزد نیز در ادامه، ضمن تشکر از برگزاری این نشست، از تداوم اینگونه هم اندیشی ها در دیگر مناطق شهرداری یزد خبر داد و افزود: افرادی که کیسه های زباله خود را بر روی ماشین میگذارند و در حال حرکت باعث آلودگی خیابان می شوند، با رصد دوربین های نظارتی اعمال قانون و جریمه خواهند شد. 

در ادامه حسنی رییس اتاق اصناف یزد نیز برگزاری اینگونه هم اندیشی ها را مثبت ارزیابی کرد و اظهار امیدواری نمود که اتحادیه های اصناف با شهرداری نهایت همکاری را داشته و در جهت کاهش آلودگی زیست محیطی تلاش خواهند کرد.

 

سید محمد جواد عرفانفر

 

نشست هم اندیشی در جهت پیشگیری از رخداد یک معظل اجتماعی ، سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد ، رحمیدل معاونت خدمات شهری شهرداری یزد  ، حسنی رییس اتاق اصناف یزد 

https://www.asianews.ir/u/dm4
اخبار مرتبط
یزد - خبرنگاران از ۱۲ طرح عمرانی در دست اقدام شهرداری منطقه چهار یزد بازید و در جریان روند آنها قرار گرفتند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید