صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۱
کد خبر: 17595
گزارشگر: 464
۴۶۵
۰
۰
۱
فرانسه در حال آموزش نیروها؛

اروپا؛ پشت جبهه جنگ اوکراین

اروپا؛ پشت جبهه جنگ اوکراین
فرانسه در حال آموزش ۷ هزار نیروی اوکراینی است که در چارچوب بخشی از ماموریت کمک نظامی اتحادیه اروپا، این سربازان را برای جنگ با روسیه آماده سازد.
به گزارش آسیانیوز به نقل از یورونیوز؛ این آموزش‌ها در لهستان و همچنین برخی دیگر از پایگاه‌های فرانسوی انجام می‌شود. ارتش فرانسه اخیرا به خبرنگاران اجازه دسترسی به یک پایگاه آموزشی در روستاهای فرانسه را داده تا آخرین کلاس پیاده نظام اوکراینی‌ها را که در انتهای یک دوره چهار هفته‌ای در حال پشت سر گذاشتن هستند، مشاهده کنند.

هدف اولیه ماموریت اتحادیه اروپا آموزش ۱۵ هزار سرباز بود، اما از این هدف بسیار فراتر رفته است و اکنون انتظار می‌رود تا پایان سال جاری به ۳۵ هزار نیروی نظامی برسد. کمیسیون اتحادیه اروپا می‌گوید از ۲۷ عضو کشور عضو به جز سه کشور و همچنین نروژ، سایر اعضا دوره‌های آموزشی را برای سربازان اوکراینی ارائه کرده‌اند.

همچنین پنتاگون می‌گوید که ایالات متحده حدود ۱۸ هزار نفر را آموزش داده که عمدتا در آلمان بوده‌اند. در بریتانیا هم در ۱۷ ماه گذشته حدود ۳۰ هزار نیروی اوکراینی آموزش دیده‌اند. دولت بریتانیا می‌گوید این برنامه آموزشی از زمان جنگ جهانی دوم به بعد بی‌سابقه بوده است.
https://www.asianews.ir/u/dmx
اخبار مرتبط
یک روزنامه آمریکایی گزارش داد کاخ سفید از احتمال عدم حمایت از کی‌یف پس از انتخاب رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا نگران است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید