صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۳
کد خبر: 17657
گزارشگر: 464
۳۹۷
۰
۰
۱
در مجله جی‌کیو؛

کیم کارداشیان مرد سال ۲۰۲۳ شد!

کیم کارداشیان مرد سال ۲۰۲۳ شد!
صرف نظر از انتقاد‌هایی که به دلیل انتخاب کیم به عنوان مرد سال به نشریه جی‌کیو وارد شده، نمی‌توان انکار کرد که او به یک مثل برای موفقیت باورنکردنی تبدیل شده است بر اساس گزارش فوربز، ارزش دارایی‌های این مادر چهار فرزند بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

به گزارش آسیانیوز؛ ظاهر شدن تصویر کیم کارداشیان روی جلد مجله جی‌کیو به عنوان مرد سال ۲۰۲۳ طرفداران او را حسابی گیج کرده است و می‌پرسند چطور کیم کارداشیان که یک زن است، چنین عنوانی را دریافت کرده است؟

جی‌کیو که یک نشریه مد و سبک زندگی مردان است، پس از اینکه کیم امپراتوری چند میلیارد دلاری «اسکیمز»، نشان تجاری لباس زیر زنانه‌اش، را گسترش داد و خط تولید لباس زیر مردانه را نیز به راه انداخت، این عنوان را به او داد.

او با ان‌بی‌ای (NBA)، لیگ بسکتبال آمریکا، نیز قرارداد همکاری امضا کرد و به این ترتیب به صورت رسمی، لباس زیر تیم‌های بسکتبال لیگ را تامین می‌کند.

وب‌سایت این‌تاچ به نقل از ینس گرید، یکی از بنیان‌گذاران مارک اسکیمز، می‌نویسد: «کیم، مایکل جردن دنیای چهره‌های تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) است. همان‌طور که بسیاری از جوانان ۱۹ ساله‌ای که هرگز بازی جردن را تماشا نکرده‌اند و خودشان بسکتبال بازی نمی‌کنند، هر روز «ایر جردن» (یک مدل از کتانی‌های نایکی که به نام مایکل جورن طراحی شده است) می‌پوشند، شما هم شاید [سریال] کارداشیان‌ها را هر هفته تماشا نکنید، اما مشتری اسکیمزید.»

کیم قبلا درباره اینکه چرا به تولید لباس زیر مردانه روی آورده، گفته بود که فقط می‌خواسته است مردان هم بفهمند که این همه تبلیغات برای چیست.

کیم برای عکس روی جلد مرد سال، مجموعه‌ای از لباس‌ مردانه و همچنین برخی لباس‌های پرزرق‌و‌برق سبک خودش را به تن کرد.

کیم در مصاحبه مفصلی با جی‌کیو که کریس جنر، مادرش، و کورتنی و کلوئه، خواهرانش، هم او را همراهی می‌کردند، به طیف وسیعی از موضوع‌ها از کسب‌و‌کار مارک اسکیمز تا خانواده و پدر فقیدش، رابرت کارداشیان، اشاره کرد.

علاوه بر کیم، جیکوب الوردی، هنرپیشه استرالیایی، تراویس اسکات، آهنگساز و خواننده سبک رپ آمریکایی، و تام فورد، طراح مد آمریکایی، نیز عنوان مرد سال ۲۰۲۳ نشریه جی‌کیو را دریافت کردند.

چه زنان دیگری مرد سال بوده‌اند؟

انتخاب یک زن به عنوان مرد سال برای نشریه جی‌کیو حرکت جدیدی نیست. جنیفر آنیستون اولین زنی بود که در سال ۲۰۰۵ این عنوان را به دست آورد.

میلا کونیس (۲۰۱۱)، ریانا (۲۰۱۲)، شایلین وودلی (۲۰۱۴)، گال گدوت (۲۰۱۷)، سرنا ویلیامز (۲۰۱۸)، جنیفر لوپز (۲۰۱۹) و مگان تی استالیون (۲۰۲۰) دیگر زنانی‌اند که قبلا عنوان مرد سال جی‌کیو را به خود اختصاص داده‌اند.

ارزش خالص دارایی‌های کیم کارداشیان چقدر است؟

صرف نظر از انتقاد‌هایی که به دلیل انتخاب کیم به عنوان مرد سال به نشریه جی‌کیو وارد شده، نمی‌توان انکار کرد که او به یک مثل برای موفقیت باورنکردنی تبدیل شده است. بر اساس گزارش فوربز، ارزش دارایی‌های این مادر چهار فرزند بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

بیشتر ثروت کیم حاصل فعالیت تجاری اسکیمز است که چهار میلیارد دلار ارزش دارد. او ۲۰ درصد از سهام شرکت لوازم آرایشی‌اش به نام «کی‌کی‌دبلیو بیوتی» (KKW Beauty) را در سال ۲۰۲۰ به مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار فروخت (این مارک از همان زمان تعطیل شد) و یک خط تولید محصولات مراقبت از پوست به نام «اس‌کی‌کی‌ان» (SKKN) و حرفه‌‌ای در تلویزیون با بیش از ۱۵ سال سابقه دارد و مالک یک صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی و تعداد زیادی املاک و مستغلات است.

 

https://www.asianews.ir/u/doo
اخبار مرتبط
کیم کارداشیان گفت قادر است مدفوع بخورد تا همیشه جوان بماند!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید