صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۶ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۰
کد خبر: 17667
گزارشگر: 306
۱۴۳
۰
۰
۲

آشنایی جوانان در جلساتی منظم با مسئولین استان یزد

آشنایی جوانان در جلساتی منظم با مسئولین استان یزد
یزد - دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گفت: جوانان در جلساتی منظم با مسئولین استان یزد دیدار می کنند و با روند کار هر سازمان و اداره آشنا می شوند

آسیانیوز / یزد ؛ حسین حداد اظهار داشت: شورای ائتلاف مرکز طرحی ارائه داد تحت عنوان آشنایی با مسائل استان که در این طرح تعدادی از جوانان اعم از خواهر و برادر در جلسات منظمی با مسئولین مختلف اداره ها، نهادها و سازمان های شهرستان ها و استان  دیدارمی کنند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان یزد گفت: در این جلسات مسئولین با معرفی خود و رزومه کاریشان و معرفی قسمت های مختلف سازمان مربوطه، اهداف ، رسالتها و ماموریت های آن سازمان  را مطرح می کنند وسپس گزارشی از اقدامات انجام شده را خدمت جوانان عزیزبیان می کنند و جوانان با چالشها ی مسائل کاری آشنا می شوند.

حداد افزود: جوانان در سه بعد انتقاد، پیشنهاد و یا مطالبه، مطالب خودشان را مطرح می کنند و مسئول مربوطه آنها را پاسخ می دهد.

وی اظهار داشت: هدف از این طرح ونشست ها ایجاد جهاد تبیینی است و با گزارشهایی که مسئولین می دهند جوانان با ابعاد برنامه ها آشنا می شوند ودر این طرح جوانان بیشتر استعدادها وتوانایی های  خودشان را می شناسند.

حداد افزود: تخصصهای جوانان در این جلسات مطرح می شود و با بیان صحبتها و تبادل اطلاعات به شناسایی آنها توسط مسئولین می انجامد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان یزد گفت: حدود 40 نفر از جوانان به این نشست ها دعوت می شوند و در این جلسات جوانان بیشتر با هم آشنا شده و از استعدادها و توانایی های یکدیگر در جهت کارها و برنامه ها استفاده می شود.

وی افزود: یکی از اهداف این کار، تجربه اندوزی برای جوانان است، بعضی از مدیران با بیان صحبتها و تجربیاتشان در زمینه سابقه کاری 20 یا 30 ساله باعث تجربه و بینش جدید جوانان در حیطه کاری می شوند.

حداد بیان داشت: یکی ازاهداف  طرح، تریبت نیروی انسانی وتربیت مدیران جدید است و دستاوردهای مثبتی در این جلسات برای طرفین ایجاد شده که در آینده نمود خود را بیشتر نشان می دهد.

وی گفت: اولین جلسه با مهندس سیفی، رییس شورای اسلامی شهر برگزار شد که به مدت دو ساعت به طول انجامید که جلسه ای سازنده و مفید و پرباربود و مطالب جالبی بین دوطرف مطرح شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

آشنایی جوانان در جلساتی منظم با مسئولین استان یزد ، حسین حداد دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان یزد

https://www.asianews.ir/u/dow
اخبار مرتبط
یزد - رئیس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف با بیان اینکه از ابتدای استقرار دولت سیزدهم مسئله کنترل رشد نقدینگی و تورم به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های اقتصادی مورد توجه قرار گرفت گفت: دولت توانست در مدت دوسال گذشته تثبیت نرخ ارز و کنترل رشد نقدینگی را در دست بگیرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید