صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۹
کد خبر: 17722
گزارشگر: 464
۲۸۳
۰
۰
۱
گفت‌وگو با مهدی ذوالفقاری، مدیرعامل شرکت تولیدی افراز التریک نور

چشم‌انداز ما، جهانی شدن لینکو است

چشم‌انداز ما، جهانی شدن لینکو است
در آینده تصمیم داریم خط تولید مفتول مس را راه‌اندازی کنیم که جزو مواد اولیه ما است تا بتوانیم زنجیره تولیدمان را تکمیل کنیم.

به گزارش آسیانیوز؛ همایون فدایی ـ در حاشیه نمایشگاه صنعت برق به گفت‌وگو با مهدی ذوالفقاری، مدیرعامل شرکت تولیدی افراز التریک نور با برند تجاری لینکو، تولیدکننده انواع سیم و کابل برق و مخابراتی نشستیم که در ادامه می‌خوانید:

* ارزیابی شما از نقاط قوت و ضعف نمایشگاه امسال چیست؟


نمایشگاه در در روز ابتدایی شلوغی همیشگی را نداشت، اما در دو روز آخر اشتیاق و استقبال بازدیدکنندگان بسیار بالا و خوب بود و ما توانستیم ارتباطات خوبی داشته باشیم و در بحث توسعه نمایندگی در سایر شهرها توانستیم قدم‌های جدیدی برداریم. نمایشگاه همیشه برای شرکت ما ارزش افزوده داشته و خوشحالیم که در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنیم. نقاط قوت نمایشگاه تحکیم روابط با نمایندگان و بازدیدکنندگان بوده است.

نقطه ضعف هم در بحث ورودی نمایشگاه و پارکینگ است که به هرحال مسئله‌ای بود که از دست ما خارج است. با این‌همه از تمام شرکت‌کنندگان تشکر می‌کنم و همچنین از تمام کسانی که در برگزاری این نمایشگاه کمک کردند.
لینکو 3

* چشم‌انداز صنعت برق را با توجه به شرایط کنونی چگونه می‌بینید؟

شرکت‌های تولیدکننده داخلی توانایی‌ها و پتانسیل‌های خوبی دارند و می‌توانند در بازارهای جهانی جایگاه خوبی داشته باشند، اما با توجه به وضعیت تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که وجود دارد، می‌توان بگویم به نحوی دست ما بسته است. علی‌رغم این مسئله ما برای حضور در بازارهای جهانی هیچ مشکلی نداریم و کیفیت اکثر شرکت‌های تولیدکننده ایرانی قابل رقابت با کشورهای خارجی است. هم اکنون هم به کشورهای عراق و افغانستان صادرات داریم. بایستی البته اشاره کنم که ما برای تهیه مواد اولیه در حال حاضر مشکلی نداریم و مواد اولیه ما اغلب داخلی است.

* اگر در جایگاه مسئولین نمایشگاه باشید برای برگزاری نمایشگاه سال آینده چه اقداماتی را انجام می‌دهید؟


من دعوت‌نامه میفرستم برای گروه‌های تجاری خارجی در اقسا نقاط جهان که در نمایشگاه حضور داشته باشند. بحث تهویه هوای سالن‌ها خوب نیست. بحث پارکینگ‌ها و ورودی و مجاری خروجی خوب نیست. در بحث تبلیغات هم بایستی تمهیداتی اندیشیده شود تا از طریق رسانه ملی و بیلبوردها حمایت کافی صورت گیرد.
لینکو 2

* نظر شما در مورد دعوت از سفرای کشورهای منطقه برای شرکت در نمایشگاه چیست؟


خیلی خوب بود، به دلیل اینکه شرایط ما به نحوی است که هرچقدر بتوانیم تعاملاتمان را با شرکت‌های همسایه و خارجی بیشتر کنیم، قطعا به نفع کشور خواهد بود.

* راجع به تولیدات، کیفیت و تنوع محصولات شرکت صحبت کنید؟


تنوع محصولات تولیدی ما بالاست و حدود 185 نوع قلم کالا تولید می‌کنیم. در این زمینه روی بحث کنترلی بسیار کار می‌کنیم و آزمایشگاه شرکت، مجهز به تجیزات روز دنیاست و بازرسین خطوط تولید، به‌طور دائم در حال نمونه‌برداری و تست کردن محصولات هستند. کیفیت، خط قرمز ماست؛ چون تولید بدون کیفیت بی معناست. اگر ما توانسته‌ایم بیست سال در بازار پایدار باشیم به دلیل محصولات تولیدی باکیفیت است.
لینکو 4

* برنامه شما برای توسعه در آینده چیست؟

در آینده تصمیم داریم خط تولید مفتول مس را راه‌اندازی کنیم که جزو مواد اولیه ما است تا بتوانیم زنجیره تولیدمان را تکمیل کنیم. روی صادرات هم بایستی بیشتر تمرکز کنیم و در نهایت چشم‌انداز ما، جهانی شدن لینکو است.

عکس: خدیجه جعفری

https://www.asianews.ir/u/dqh
اخبار مرتبط
بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی، فرصتی بود تا تولیدکنندگان این صنعت دور هم جمع شوند و به عرضه و ارائه محصولات‌شان بپردازند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید