صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۳
کد خبر: 17742
گزارشگر: 2
۳۰۲
۰
۰
۲
پرداخت آنلاین

توصیف و عملکرد پرفکت مانی از ابتدا تا انتها!

توصیف و عملکرد پرفکت مانی از ابتدا تا انتها!
پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت آنلاین است که به کاربران امکان انجام تراکنش ‌های مالی از جمله انتقال پول، پرداخت ‌های اینترنتی و خرید سرویس‌ ها و کالاها را فراهم می‌ کند. این سیستم پرداخت در سال ۲۰۰۷ تأسیس شده است و مقر اصلی آن در سوئیس قرار دارد.

با استفاده از پرفکت مانی، کاربران می ‌توانند حساب‌ های مالی دلاری و یورویی داشته و از آن برای انجام تراکنش ‌های مالی مختلف استفاده کنند. همچنین این سیستم پرداخت امکاناتی مانند انتقال پول بین حساب ‌ها، دریافت و ارسال پرداخت ‌های اینترنتی، انجام تراکنش‌ های ارزی و ارائه کارت ‌های پیش ‌پرداخت (Prepaid Cards) را نیز فراهم می ‌کند.
اگر شما در حال ارائه یا دریافت پرداخت‌ های بین‌المللی هستید یا به دنبال یک سیستم پرداخت آنلاین برای انجام تراکنش‌ های مالی می باشید، احتمالا پرفکت مانی یک گزینه مناسب برای شما باشد. به هر حال، پیشنهاد می‌ شود که قبل از استفاده از هر سیستم پرداخت، شرایط و مزایا و معایب آن را به دقت بررسی کنید.

مزایای استفاده از پرفکت مانی برای ایرانیان

متأسفانه بسیاری از سیستم های مالی مانند پی پال،ویزا کارت و ... به علت تحریم‌ های اقتصادی برخی کشورها از جمله ایران، خدمات خود را به شهروندان این کشورها ارائه نمی ‌دهد. به عبارت دیگر، ایرانیان قادر به استفاده از خدمات این شرکت ها نیستند و امکان ایجاد حساب یا انجام تراکنش ‌های مالی از طریق این سیستم ها برای آن ها وجود ندارد.
به همین دلیل، ایرانیان باید به دنبال سایر راه ‌ها و سیستم‌ های پرداخت آنلاین برای انجام تراکنش ‌های مالی خود بگردند. مهم ترین مزیت پرفکت مانی امکان دسترسی آسان آن برای کاربرانی ایرانی است.
اما این تنها ویژگی مثبت پرفکت مانی نیست. در ادامه به برخی دیگر از این موارد اشاره می کنیم:

  1. انجام تراکنش‌ های بین‌المللی: با استفاده از پرفکت مانی، کاربران ایرانی می ‌توانند به راحتی تراکنش ‌های بین ‌المللی را انجام دهند و در معاملات بین ‌المللی شرکت کنند.
  2. امنیت بالا: پرفکت مانی از سیستم امنیتی بسیار قوی برای حفاظت از اطلاعات کاربران خود استفاده می‌ کند و این باعث می ‌شود که اطلاعات شما در امنیت کامل باشد.
  3. هزینه پایین: پرفکت مانی در مقایسه با سایر سیستم‌ های پرداخت، هزینه پایینی دارد و این باعث می‌ شود که برای انجام تراکنش ‌های مختلف کمترین کارمزد را پرداخت کنید.
  4. ارزش ثابت: پرفکت مانی به عنوان یک ارز دیجیتال، ارزش ثابتی دارد و به همین دلیل از تغییرات ناگهانی قیمت مانند ارزش ارزهای ملی در برابر دلار جلوگیری می ‌کند.
  5. امکان خرید ارز دیجیتال: با استفاده از پرفکت مانی، می ‌توانید به راحتی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم را خریداری کنید و در بازارهای مختلف از آن ها بهره ‌مند شوید.

بیشتر بخوانید : چگونه پرفکت مانی رایگان به دست آوریم؟

Vocher

استفاده از perfect money به عنوان کیف پول

استفاده از Perfect Money به عنوان کیف پول دیجیتال برای انجام تراکنش ‌های مالی، انتقال پول و خرید سرویس ‌ها و کالاها در فضای آنلاین می ‌تواند مفید باشد. با ایجاد یک حساب کاربری در Perfect Money، شما قادر خواهید بود ارز دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم را خریداری کرده و آن‌ ها را در کیف پول دیجیتال خود ذخیره کنید.
همچنین می ‌توانید از طریق این سیستم پرداخت، تراکنش ‌های مالی را انجام داده و پول را به دیگر کاربران Perfect Money انتقال دهید. به علاوه، می ‌توانید از امکانات ارائه شده توسط Perfect Money برای انجام تراکنش‌ های بین ‌المللی نیز استفاده نمایید.
Perfect Money از ارزهای مختلفی پشتیبانی می‌ کند که شامل موارد زیر می ‌شود:

  • دلار آمریکا (USD)
  • یورو (EUR)
  • پوند استرلینگ (GBP)
  • جنینگ چینی (CNY)
  • روبل روسیه (RUB)
  • بیت کوین (BTC)
  • اتریوم (ETH)
  • بیت کوین کش (BCH)
  • لایت کوین (LTC)
  • داش (DASH)
  • تتر (USDT)
  • طلا (XAU)

با استفاده از Perfect Money، می ‌توانید ارزهای فوق را خریداری کنید، به دیگر کاربران انتقال دهید و یا با آن ها در بازارهای مختلف معامله نمایید.

ووچر پرفکت مانی چگونه کار می کند؟

ووچرهای Perfect Money یک روش پیش ‌پرداخت مبتنی بر کد هستند که به شما امکان می‌ دهد ارز دیجیتال یا واحد پولی Perfect Money را به صورت الکترونیکی خریداری و از آن برای انجام تراکنش ‌های مختلف استفاده کنید. ووچرها به صورت کد یا شماره‌ ارائه می ‌شوند که می ‌توانید آن را در حساب کاربری Perfect Money خود وارد کنید و موجودی معادل آن را دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید : خرید ووچر پرفکت مانی

برای خرید ووچر Perfect Money، شما می ‌توانید به یکی از صرافی های معتبر ارز دیجیتال مانند صرافی آریامانی مراجعه کرده و مبلغ مورد نظر خود را پرداخت کرده و در مقابل یک کد یا شماره ووچر پرفکت مانی دریافت کنید. سپس می ‌توانید از این موجودی برای انجام تراکنش ‌های مالی و خریدهای آنلاین استفاده کنید.
از آن جا که ووچرها به صورت کد الکترونیکی هستند، بسیاری از افراد از آن ها به عنوان یک روش امن و مطمئن برای انتقال و ذخیره مقدار معینی از پول استفاده می‌ کنند.

ووچر پرفکت مانی

نتیجه گیری

برای خرید ووچر پرفکت مانی بهتر است از سایت های معتبر و مطمئن استفاده نمایید. چرا که تعداد افرادی که ممکن است از این موضوع سو استفاده کنند و یا کدهای نامعتبر در اختیار شما قرار دهند بسیار زیاد است.

منبع : آریامانی
https://www.asianews.ir/u/dr8
اخبار مرتبط
قبل از آن که به فارکس وارد شوید و به معامله بپردازید، نیاز به این دارید که بدانید برای فعالیت در این بازار وبه دست آوردن سود باید مواردی را مدنظر قرار دهید که درادامه به آنها اشاره می کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید