صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۰
کد خبر: 17866
گزارشگر: 306
۱۲۸
۰
۰
۱
جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در اقشار بسیج

بسیج همه آحاد مردم ایران را در برمی‌گیرد

بسیج همه آحاد مردم ایران را در برمی‌گیرد
یزد - جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان در اقشار بسیج با بیان این که چتر بسیج به وسعت تمام ابعاد جغرافیایی کشورمان گسترده شده تصریح داشت : ​بسیج همه آحاد مردم ایران را در برمی‌گیرد

آسیانیوز / یزد ؛ « حمیدرضا محدث » در جریان رویداد ۲۴ ساعته‌ جام رسانه‌ای امید که در مرکز فضای مجازی بسیج استان برگزار شد در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه بسیج در واقع مجموعه‌ای از نخبگان فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که حس تکلیف کرده و نمی‌گذارند کاری در این مملکت روی زمین بماند لیکن متاسفانه مقوله بسیج نیز به درستی به جامعه معرفی نشده است افزود :

بسیج در افکار عمومی عمدتاً به عنوان گروهی شناخته می‌شود که در بحران‌های طبیعی و اجتماعی برای کمک به مردم وارد عمل می‌شود در حالیکه بسیجی ، یک انسان چند منظوره است و نمی‌توان به یک بسیجی تک بعدی و تک منظوره نگاه کرد بلکه بسیجی یک نیروی کارآمد برای تمام میادین است .

جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج استان یزد از برگزاری اجلاسیه بسیجیان یزد در در ۲۷ دیماه امسال

خبر داد و اظهار داشت : 17 طرح و ایده از کارگروه های استانی و شهرستانی دریافت و لنتخاب شده که برای انتخاب برترین طرح در مجمع عمومی بسیج ارائه خواهد شد.

محدث در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل هشت کارگروه تخصصی ذیل مجمع بسیجی استان پرداخت و این کارگروهها را شامل «اقتصاد و زیربنایی»، «فرهنگی و اجتماعی»، «مدیریت و حکمرانی»، «آموزش، تحقیقات و فناوری»، «زنان و خانواده»، «بهداشت و سلامت و محیط زیست»، «آموزش و تعلیم و تربیت» و نیز«گردشگری و صنایع دستی» عنوان کرد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در اقشار بسیج  خاطرنشان کرد : متاسفانه امروز بسیاری از افراد جامعه همچنان بی‌اطلاع از تاریخچه این سرزمین و حوادث آن هستند و این موضوع نقش رسانه‌ها را برای تبیین آن دوچندان میکند.

علی محمد پارسائیان  نیز در این نشست به معرفی  رویداد ۲۴ ساعته‌ جام رسانه‌ای امید پرداخت و اظهار داشت : این رویداد  ویژه اصحاب رسانه استان و در سه بخش جهاد تبیین ، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی برگزار می شود .

 

مسئول بسیج رسانه استان یزد افزود : اولین رویداد جام رسانه ای امید از امروز شنبه در یزد آغاز شده و آثار برتر این رویداد نیز پس از داوری توسط هیات داوران در روز ششم آذرماه تجلیل می شوند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

بسیج همه آحاد مردم ایران را در برمی‌گیرد ، حمیدرضا محدث جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در اقشار بسیج

https://www.asianews.ir/u/dvj
اخبار مرتبط
یزد - معاون سیاسی سپاه الغدیر با اشاره به برخی ادعاها مبنی بر کذب بودن آغاز جنگ تحمیلی از سوی صدام،‌ برخی منابع و اسناد جهانی و بدیهی در مورد آغازگر بودن جنگ تحمیلی توسط صدام را یادآور شد و گفت: با تمام این اوصاف امروزه صورت نرم شاهد خدشه وارد کردن به امور عینی خود هستیم
یزد - مسئول بسیج رسانه استان در دومین یادواره شهدای‌ رسانه یزد، ‌تصریح کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها پیشتازان جنگ ترکیبی با دشمنان نظام و انقلاب هستند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید