صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۰۰:۵۰
کد خبر: 17867
گزارشگر: 306
۱۸۸
۰
۰
۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد مطرح کرد

اصحاب رسانه، سربازان خط مقدم نبرد رسانه ها هستند / کلنگ زنی مجتمع بزرگ فرهنگ هنری در منطقه کاریزبوم یزد

اصحاب رسانه، سربازان خط مقدم نبرد رسانه ها هستند / کلنگ زنی مجتمع بزرگ فرهنگ هنری در منطقه کاریزبوم یزد
یزد – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست جام رسانه « امید» از کلنگ زنی مجتمع بزرگ فرهنگ هنری در منطقه کاریزبوم یزد خبر داد

آسیانیوز / یزد ؛ احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در نشست جام رسانه « امید» گفت: در این دوره حکمرانی رسانه ها، شاهد نبرد نابرابر رسانه های انبوه دشمن در جبهه حق علیه باطل هستیم.

وی افزود: اصحاب رسانه، سربازان خط مقدم نبرد رسانه ها هستند که رسالت آنها  مطالبه گری، بازتاب جریانات پیرامون و روشنگری است.

عابدی بیان کرد: القای ناامیدی در کشور و القای سیاه چاله در ایران به عنوان تلاش رسانه ها در این چند سال است که در برخی از جاها موفق بودند اما در این راستا وظیفه رسانه ها مقابله با این رویکرد است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: ظرفیت ها و رویکردهای خوبی در کشور وجود دارد و در بسیاری از موارد در رقابت با دنیا حرف اول را می زنیم که عرصه های علمی، نظامی، اقتصادی از جمله این عرصه ها است و رسانه ها باید آن را برای جامعه تبیین کنند.

عابدی گفت: برخی از مردم نیز متاسفانه تحت تاثیر قرار می گیرند و در بین هجمه های مختلف موجود قرار می گیرند که رسانه های ما در رفع این ایران هراسی و تلاش دشمنان بایستی تلاش کرده و روشنگری کنند.

وی افزود: در استان یزد در حوزه های مختلف اتفاقات خوبی صورت گرفته که عرصه صنعتی، علمی و فرهنگی اجتماعی از جمله این اقدامات است که در کشور درخشیده ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: در حوزه فرهنگی تلاش کردیم تا پویایی را در استان صورت دهیم و در عرصه های فرهنگی و قرآنی اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

عابدی ادامه داد: حضور پرشور هنرمندان و هم افزایی با دستگاه های مختلف از جمله برنامه ها و سیاست های اولیه ما بود که به خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: به زودی جشنواره های بین المللی قصه گویی، تئاتر کودک و نوجوان را در استان خواهیم داشت و در کنار آن نیز 70 رویداد شعری توسط این اداره کل در استان اجرا شده است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: طرح بالندگی 4 هزار حافظ قران کریم در استان در حال اجرا است که توسط موسسات قرانی در استان اجرا می شود.

عابدی بیان کرد: امسال شاهد بهره برداری مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) پس از یک دهه خواهیم بود و در کنار آن مجتمع بافق و پلاتوهای شهرستان های مختلف نیز تاسیس شد که تمامی این اتفاقات در جهت تامین زیرساخت های استان است.

وی افزود: امروز نیز کنلگ مجتمع فرهنگی هنری در کاریزبوم را داریم که توسط بخش خصوصی ایجاد می شود و سالن بزرگ هزار نفره مجتمع فرهنگی هنری در این مکان ایجاد می شود تا زیرساخت مهم دیگری در عرصه فرهنگ و هنر استان ایجاد شود.

سید محمد جواد عرفانفر

 

اصحاب رسانه، سربازان خط مقدم نبرد رسانه ها هستند/  کلنگ زنی مجتمع بزرگ فرهنگ هنری در منطقه کاریزبوم یزد ، احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد


https://www.asianews.ir/u/dvk
اخبار مرتبط
یزد - جلسه مشترک سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و بزرگان محلات یزد برگزار شد
یزد - برگزید‌گان ششمین جشنواره‌ ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد، در آئین اختتامیه این جشنواره معرفی شدند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید