صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۰
کد خبر: 17926
گزارشگر: 464
۲۳۸
۰
۰
۱
مدیر اداره نظارت بر نظام های پرداخت بانک مرکزی خبر داد؛

شرط مهم بانک مرکزی برای متقاضیان دسته چک

شرط مهم بانک مرکزی برای متقاضیان دسته چک
مدیر ادارۀ نظارت بانک مرکزی: از ماه‌های آینده به افرادی که در سامانۀ املاک و اسکان اطلاعات خانۀ خود را ثبت نکنند دسته‌چک جدید داده نخواهد شد.

به گزارش آسیانیوز؛ مدیر اداره نظارت بر نظام های پرداخت بانک مرکزی گفت: تا پایان این ماه ارائه دسته چک های جدید تنها با ثبت اطلاعات متقاضی در سامانه املاک و اسکان امکانپذیر می شود.

 مانی یکتا با اعلام این خبر گفت: بانک مرکزی موظف است از ارائه برخی خدمات بانکی به کسانی که اقدام موثری در ثبت اطلاعات مسکن هایشان در سامانه املاک و اسکان انجام نداده اند، جلوگیری کند.

 وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، ادامه داد: با توجه به تعاملات مثبتی که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم مقرر شد که به صورت مشخص در خصوص خدمت درخواست صدور دسته چک جدید در فاز اول و فاز دوم در خصوص خدمات مرتبط با انتقال وجه کارتی از طریق برنامک های هوشمند تلفن همراه همکاری کنیم.

مدیر اداره نظارت بر نظام های پرداخت بانک مرکزی اضافه کرد: این موضوع از یک هفته قبل آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد. مستندات و اطلاعات آن را دریافت کردیم و به زودی نیز عملیاتی می شود.

ایسنا
https://www.asianews.ir/u/dx8
اخبار مرتبط
دسته چک‌هایی که از امروز(۱۳۹۹.۱۰.۲۰) به مشتریان تحویل داده می‌شود، دارای تاریخ اعتبار هستند؛ به این معنی که اشخاص تا تاریخ معینی مجاز هستند که از دسته‌چک خود استفاده کرده و چک صادر کنند؛ چک های جدید از ابتدای سال 1400 باید در سامانه صیاد ثبت و تایید شود و در گزارش زیر به پرسش‌های احتمالی شما درباره اهم تغییرات قانون و چگونگی ثبت، تایید و انتقال چک در سامانه صیاد پاسخ داده شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید