صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۴
کد خبر: 17989
گزارشگر: 464
۴۸۰
۰
۰
۱
یادداشت| دکتر حمزه رضایی

باز هم کارشکنی نماینده

باز هم کارشکنی نماینده
جلال رشیدی، نماینده مجلس گفت: وقتی عده‌ای در دولت خودروی ۷۰۰ میلیونی را با قیمت ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون به ملت می‌فروشند، چه انتظاری داریم عده‌ای از مردم، همان خودرو را ۴ میلیارد معامله نکنند!


آسیانیوز - باز هم سر وکله این جلال رشیدی نماینده پیدا شد و باز هم با وقاحت و پر رویی تمام چوب لای چرخ دولت گذاشت. ( انهم چوب بلند چنار)
در عجبم از این همه مماشات و صبر و تحملی که دولت فخیمه در مقابل کارشکنی این نماینده به خرج می دهد...

نمی دانم چرا بین این همه مسئول فرهیخته و کاربلد دولت جان بر کف حداقل یک ادم شیر پاک خورده ای پیدا نمی شود که یک گوشمالی درست و حسابی به این شخص بدهد و حق این نماینده را تمام و کمال کف دستش بگذارد تا هم برای خودش درس عبرتی شود و هم برای ان عده ای که او را به خانه ملت فرستاده اند، تا منبعد کسی جرات نکند پا روی دم بلند دولت خدمتگذار بگذارد و یا با چوب و قلوه سنگ مانع حرکت قطار سریع السیر دولت شود...

نمی دانم چرا کسی پیدا نمی شود که به این رشیدی کوچی بگوید صلاح مملکت خویش را خسروان دانند، دولت خودش بهتر می داند خودرو را چه قیمتی بخرد و به چه قیمتی به ما ملت بفروشد، و ما ملت همیشه در صحنه هم خودمان بهتر می دانیم با این خودرو کذایی مان چه کار کنیم، گران بفروشیم، ارزان بفروشیم، اصلاً شاید دلمان خواست ان را اتیش بزنیم به رشیدی کوچی چه ربطی دارد.

من که پاک گیج شده ام وقتی دولت راضی، رعیت( ببخشید ملت) هم راضی، خودرو هم راضی، جل الخالق !! دیگر حرف حساب این رشیدی کوچی یا نمی دانم کوچی رشیدی چیست که هی می اید و به دولت گیر می دهد ؟!!!


دکتر حمزه رضایی
https://www.asianews.ir/u/dy9
اخبار مرتبط
برقراری حکومت نظامی ممنوع است در حالت جنگ و اضطراری نظیر آن، دولت حق دارد با تصویب مجلس شورای اسلامی موقتا محدودیت‌های ضروری را برقرار سازد ولی مدت آن به هر حال نمی‌تواند بیش از ۳۰ روز باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید