صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۷
کد خبر: 18064
گزارشگر: 464
۳۳۱
۰
۰
۱
رئیس جدید انجمن صنفی صنعت تایر ایران خبر داد؛

فروش اینترنتی لاستیک ادامه دارد

فروش اینترنتی لاستیک ادامه دارد
رئیس جدید انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: حجم بالای تقاضا موجب توقف کوتاه‌مدت شد که بعد از جابه‌جایی خریدهای قبلی، سایت دوباره باز خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز؛ رئیس جدید انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: چند روزی میزان خرید به اندازه‌ای بود که ظرفیت پست برای آن کافی نبود، بنابراین فروش اینترنتی بسته شد که بعد از جابه‌جایی خریدهای قبلی، سایت دوباره باز خواهد شد.

جمال میرزایی، با بیان اینکه فروش اینترنتی لاستیک متوقف نشده، گفت: به دلیل استقبال و حجم خرید بالا منتظر هستیم روند تقاضا کم شود. همچنین در نمایندگی‌ها و شبکه‌های تعاونی هم عرضه مستقیم انجام می‌شود که دسترسی مردم راحت‌تر باشد.

وی افزود: خریدهای قبلی که از سکوهای اینترنتی انجام شده، حمل نشده است. در اصل چند روزی میزان خرید به اندازه‌ای بود که ظرفیت پست به آن اندازه نبود. بنابراین چند روزی فروش اینترنتی بسته شده، اما بعد از جابه‌جایی خریدهای قبلی، سایت دوباره باز خواهد شد.

میرزایی با بیان اینکه عرضه مستقیم لاستیک افزایش پیدا کرده و شبکه نمایندگی تقویت شده، تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی که بیشتر مربوط تامین لاستیک مورد نیاز حمل و نقل عمومی است کالا تزریق شده و وضعیت به زودی بهتر می‌شود.

وی افزود: فراوانی لاستیک رینگ ۱۴ و ۱۵ زیاد شده و امیدواریم قیمت لاستیک با رینگ ۱۳ که التهاباتی دارد هم به زودی به ثبات برسد.

رئیس جدید انجمن صنفی صنعت تایر ایران عنوان کرد: نمایندگی‌ها همیشه لاستیک را به قیمت مصوب عرضه می‌کنند و اگر مغازه‌دارانی هم هستند که لاستیک را به قیمت مصوب عرضه نمی‌کنند، انصاف را رعایت نکرده‌اند.

ایسنا
https://www.asianews.ir/u/dzp
اخبار مرتبط
رانندگان ناوگان سنگین می‌توانند با مراجعه به سامانه تخصیص تایر وزارت صمت تایر مورد نیاز خود را بر اساس نرخ مصوب تهیه کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید