صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۳
کد خبر: 18092
گزارشگر: 464
۳۷۷
۰
۰
۲
اولین دوره آکادمی رستوبان؛

معرفی برترین های صنعت خوراک و نوشیدنی

معرفی برترین های صنعت خوراک و نوشیدنی
اختتامیه اولین دوره آکادمی رستوبان امروز (سه‌شنبه، ۱۴ آذر ماه) طی مراسمی با اهدای جوایز به برگزیدگان در ۱۴ بخش در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش آسیانیوز؛ اختتامیه اولین دوره آکادمی رستوبان امروز (سه شنبه، ۱۴ آذر ماه) طی مراسمی با اهدای جوایز به برگزیدگان در ۱۴ بخش و با حضور دکتر مصطفی فاطمی نماینده وزارت میراث، حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران، محمد بابارضا رئیس باشگاه غذا و خوراک شناسی یونسکو، علیرضا دژبُد رئیس فدراسیون گردشگری خوراک ایران، علی اکبر رهبری رئیس اتحادیه رستوران های تهران و جمعی از روسا و فعالان صنعت خوراک و نوشیدنی در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار می شود.

مازیار عصام، دبیر آکادمی رستوبان در گفت وگو با آسیا عنوان کرد: «در آکادمی رستوبان تندیس برگزیده سال به انتخاب گروه کارشناسان و هیئت داوران به برترین های صنعت رستوران ایرانی و ملل در بخش های برترین سرآشپز، برترین باریستا و بارتندر، برترین تشریفات و پذیرایی، برترین آشپزخانه صنعتی و برترین طراحی و دکوراسیون اهدا می گردد. همچنین نشان برگزیده سال برای پرفروشترین واحدهای فعال در صنعت خوراک و نوشیدنی در برنامه اسنپ فود اهدا میگردد.»

گفتنی است برای تماشای مجموعه ۶ قسمتی معرفی رویداد آکادمی رستوبان توسط مازیار عصام و گفتوگوی وی با نمایندگان داوران این آکادمی به پلیلیست آکادمی رستوبان در کانال یوتوب آسیانیوز ایران به آدرس asianewsiran مراجعه کرده یا کلیدواژه «رستوبان» را در کانال تلگرامی آسیا به آدرس مذکور جستوجو نمایید.

https://www.asianews.ir/u/dzP
اخبار مرتبط
آیا می‌دانید رنگ‌آمیزی فضای داخلی رستوران، روی خلق و خوی و نحوه ارتباط مشتریان با برند شما موثر است؟ برای نمونه، رنگ آبی اشتها را کور می‌کند، یا رنگ سبز برای رستوران‌هایی که غذاهای گوشتی سرو می‌کنند، مناسب نیست. کلی از این نکته‌های کاربردی و درجه‌یک درباره بهترین رنگ برای رستوران برایتان آماده کرده‌ایم. پس این مطلب را تا انتها بخوانید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید