صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۶
کد خبر: 18158
گزارشگر: 306
۱۳۱
۰
۰
۲
رئیس کل دادگستری استان یزد خبر داد

کیفرخواست قتل شهرستان میبد در کمترین زمان ممکن صادر شد

کیفرخواست قتل شهرستان میبد در کمترین زمان ممکن صادر شد
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت: پس از دستگیری قاتل در کمتر15 ساعت، کیفر خواست متهم اصلی نیز قبل از برگزاری مراسم هفتمِ مقتول صادر شد

آسیانیوز / یزد ؛ غلامعلی دهشیری در این رابطه اظهار داشت: پس از تلاش مضاعف ضابطین امنیتی و انتظامی برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمین حادثه مذکور، دستگاه قضایی نیز رسیدگی خارج از نوبت با هدف تشفی آلام جامعه را در عین التزام دقیق به موازین دادرسی، رعایت حقوق متهم و تعیین وکیل تسخیری در دستور کار قرار داد.

وی افزود: با حضور اکیپ بازسازی صحنه، تشخیص هویت، جمع آوری دقیق ادله و مستندات، کالبد شکافی جسد همراه با اقاریر صریح متهم ، کیفرخواست متهم در کمترین زمان ممکن صادر شد.

این مقام قضایی، تصریح کرد:‌ این قتل دارای ابعاد پیچیده قضایی و اطلاعاتی نیست و به همین سبب با تلاش مجموعه قضایی کیفرخواست صادر و در کمترین زمان ممکن در دادگاه کیفری یک استان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این نوع جرائم خشن که جنبه هیجانی دارد یک خانواده را داغدار کرده است و خانواده دیگر را در اضطراب قصاص نفس قرار می دهد.

رئیس کل دادگستری استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از دادستان عمومی و انقلاب  و بازپرس ویژه قتل مامور به شهرستان میبد، پلیس اگاهی شهرستان و استان، مقام های قضایی،  اجرایی و امنیتی و بسیجی استان، گفت: در این فقره قتل، پیام بموقع و آرامش بخش امام جمعه شهرستان میبد حضرت آیت الله اعرافی و تلاش های بی شائبه سایر مسئولین محلی و صبوری و همراهی اهالی میبد، موجب تشفی خاطر خانواده داغدار و سایر مردم منطقه گردید.

شایان ذکر است شامگان نهم آذر در پی یک درگیری در حاشیه شهر میبد و یک نزاع جمعی یک جوان میبدی به کام مرگ فرو رفت و یک جوان دیگر نیز در بیمارستان به سر می برد و عوامل دیگر این نزاع اکنون در انتظار رسیدگی قضایی قرار دارند. انتظار می رود دادگاه کیفری یک استان با دقت و سرعت لازم و دادرسی عادلانه و منصفانه حکم قانونی و مقتضی را صادر نماید

سید محمد جواد عرفانفر

 

کیفرخواست قتل شهرستان میبد در کمترین زمان ممکن صادر شد ، غلامعلی دهشیری  رئیس کل دادگستری استان یزد

https://www.asianews.ir/u/dAU
اخبار مرتبط
یزد - نساج یزدی مبلغ ۱۰ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان غیر عمد اهدا کرد
یزد - کیفرخواست مقصرین و مسببین واژگونی قطار مسافربری مشهد_یزد صادر شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید