صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۱
کد خبر: 18178
گزارشگر: 464
۲۴۵
۰
۰
۱
هشدار سازمان خصوصی سازی؛

پیامک مبنی بر واریز سود سهام عدالت جعلی است

پیامک مبنی بر واریز سود سهام عدالت جعلی است
بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی در چند روز گذشته پیامک های متعددی مبنی بر واریز سود سهام عدالت به سهامداران ارسال شده است. آنها با ارسال لینک آلوده موجب ضرر و زیان تعدادی از خانوارها شده اند.

به گزارش آسیانیوز؛ سید محمدرضا هاشمی نیا با اشاره به ارسال گسترده پیام واریز سود سهام عدالت به شهروندان از طریق سرشماره های نامعلوم و جعلی گفت: مدتی است از طریق سر شماره‌های جعلی برای عده ای از هموطنان پیام واریز سود سهام عدالت ارسال می‌شود که این سرشماره ها متعلق به سازمان خصوصی سازی نیست.

وی ادامه داد: متأسفانه ها خانواده‌ها از طریق عابر بانک اقدام به دریافت این سود می‌کنند که این موضوع موجب می‌شود تا حساب افراد خالی شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در چند ماه گذشته گزارش‌های متعددی از کلاهبرداری داشتیم که با همکاری پلیس فتا برخی از این کلاهبرداران شناسایی شده‌اند.

هاشمی نیا بیان کرد: از سوی دیگر برخی از سایت‌های زرد نیز به این موضوع دامن می‌زنند و با انتشار مطالب غیر واقعی به دنبال بالا بردن بازدید خود هستند که در صورت مشاهده با این سایت‌ها نیز برخورد شده است.

به گفته مدیرکل حراست سازمان خصوصی سازی شهروندان اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد سود سهام عدالت و همچنین تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان را فقط از طریق رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها معتبر و از طریق پرتال سازمان خصوصی سازی دنبال کنند و در صورتی که با مشکل مواجه شدند از طریق سامانه رسمی سازمان خصوصی سازی موارد را اطلاع دهند.

مهر
https://www.asianews.ir/u/dBf
اخبار مرتبط
رئیس سازمان بورس گفت: اقدامات اختصاص این سهام به مشمولین جدید که شامل ۶ میلیون نفر تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و ایثارگران هستند، در حال انجام است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید