صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۷
کد خبر: 18201
گزارشگر: 464
۳۴۴
۰
۰
۰
شرکت e-Revolt؛

تبدیل خودرو بنزینی به برقی در یک روز

تبدیل خودرو بنزینی به برقی در یک روز
شرکت e-Revolt با کوتاه کردن زمان تبدیل چند هفته‌ای یک خودرو بنزینی به یک خودرو برقی به یک روز، از افزودن ۳۰ تن کربن دی اکسید در هوا جلوگیری می‌کند و پیمایش برقی ۲۵۰ کیلومتری و پوشش بیمه پس از این ارتقا را ارائه می‌دهد.


به گزارش آسیانیوز؛ یک استارت‌آپ آلمانی ادعا می‌کند که می‌تواند خودروهای بنزینی را تنها ظرف یک روز به یک خودرو برقی تبدیل کند.

 تبدیل یک خودروی سوخت فسیلی به یک خودروی کاملا الکتریکی در ۲۴ ساعت غیرقابل باور به نظر می‌رسد، اما این چیزی است که استارت‌آپ آلمانی ای-ریولت(e-Revolt) ادعا می‌کند که می‌تواند انجام دهد.

به طور معمول این فرآیند تبدیل چند هفته طول می‌کشد، اما طراحی باتری و گردش کار استارت‌آپ e-Revolt در حال متحول کردن این چشم انداز است.

شرکت e-Revolt با کوتاه کردن زمان تبدیل چند هفته‌ای یک خودرو بنزینی به یک خودرو برقی به یک روز، از افزودن ۳۰ تن کربن دی اکسید در هوا جلوگیری می‌کند و پیمایش برقی ۲۵۰ کیلومتری و پوشش بیمه پس از این ارتقا را ارائه می‌دهد.

استفان سلشوپ‌مدیر عامل e-REVOLT می‌گوید: فناوری ما به شما امکان می‌دهد خودروی فعلی خود را به یک خودروی رویایی برقی کاملا دیجیتال ارتقا دهید. خودروی ارتقا یافته شما با باتری الکتریکی، کاملا متصل و مجهز به رابط‌های دیجیتالی پیشرفته خواهد بود.

این شرکت به استفاده مجدد از مواد در ارتقاء و تبدیل خودرو اعتقاد دارد که به رویکردی پایدارتر و کارآمدتر برای حمل و نقل منجر می‌شود.

در وبسایت این شرکت آمده است: تولید وسایل نقلیه جاده‌ای جدید نه تنها انتشار گازهای گلخانه‌ای قابل توجهی را ایجاد می‌کند، بلکه طیفی از منابع ارزشمند را نیز از بین می‌برد. کار ما از استخراج مواد معدنی کمیاب گرفته تا پاکسازی جنگل‌ها برای فعالیت‌های معدنی، تأثیرات زیست‌محیطی گسترده‌ای دارد.

فرآیند تبدیل

این تیم ابتدا یک بررسی آنلاین و سپس یک بازرسی فیزیکی از وضعیت خودرو انجام می‌دهد تا واجد شرایط بودن آن برای ارتقاء را تأیید کند. سپس حذف دقیق موتور قدیمی و اجزای اضافی صورت می‌گیرد.

این قطعات تغییر کاربری داده می‌شوند یا به شکل مسئولانه بازیافت می‌شوند که اقتصاد چرخشی را رواج می‌دهد و ضایعات را به حداقل می‌رساند.

تمام اجزای لازم برای فرآیند تبدیل، تهیه می‌شود و پس از آن موتور احتراقی با یک موتور برقی جایگزین می‌شود.

این شرکت می‌گوید: ارتقای خودرو همچنین به معنای انتقال وسیله نقلیه به حالت دیجیتال مدرن است. سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید نیز به مسافران امکان دسترسی کامل به عملکردهای خودرو برقی مانند میزان بُرد باقیمانده و کنترل شارژ را می‌دهد.

پس از فرآیند تبدیل، یک سازمان مستقل بررسی کیفیت نهایی را برای اطمینان از رعایت مقررات قانونی و بالاترین استانداردهای ایمنی انجام می‌دهد.

بنابراین وسیله نقلیه تبدیل شده که اکنون کاملا دیجیتالی و برقی شده است، پس از طی تنها یک روز فرآیند تبدیل، آماده‌ی آغاز زندگی دوم خود است.

تحرک به روشی پایدار

وسایل نقلیه الکتریکی در تلاش برای مهار انتشار کربن دی اکسید به عنوان بازیگران اصلی در حال ظهور هستند. اما برای متحول کردن واقعی این چشم انداز، حضور قوی وسایل نقلیه الکتریکی در ناوگان وسایل نقلیه به صورت گسترده‌تر ضروری است.

نکته کلیدی در تبدیل ناوگان خودروهای احتراقی موجود به خودروهای الکتریکی، باز کردن مکانیزمی قوی برای تسریع پذیرش خودروهای الکتریکی است.

طبق گزارش آژانس بین‌المللی انرژی، بیش از ۲۶ میلیون خودروی الکتریکی در سال ۲۰۲۲ در جاده‌ها تردد کردند که ۶۰ درصد از سال ۲۰۲۱ بیشتر و بیش از پنج برابر نسبت به سال ۲۰۱۸ است.

ایسنا
https://www.asianews.ir/u/dBD
اخبار مرتبط
احیای صنعت برق و رهایی از بنزین، کاهش آلودگی هوا، تعمیر و نگهداریِ ارزان از جمله مولفه‌هایی است که تفکر حرکت به سمت توسعه خودروهای برقی را قوت می‌بخشد؛ بنابراین همچون سایر کشورها، برقی‌سازی خودروها همانطور که وزارت صمت تاکید دارد، باید با تمام توان در دستور کار قرار گیرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید