صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۱
کد خبر: 18294
گزارشگر: 464
۴۶۳
۰
۰
۰
وزیر خارجه آلمان:

انتظار داریم اسرائیل استراتژی نظامی‌‌اش را تغییر دهد

انتظار داریم اسرائیل استراتژی نظامی‌‌اش را تغییر دهد
در حالی‌که تاکنون تلاش‌های جهانی برای آتش‌بس در غزه ناکام مانده است، برخی مقامات اروپایی لب به انتقاد از استراتژی اسراییل در این جنگ گشوده‌اند.

به گزارش آسیانیوز؛ در همین راستا به نقل از رویترز، وزیر خارجه آلمان گفته است: «برلین از اسراییل انتظار دارد که استراتژی نظامی‌اش را برای جلوگیری از درد و رنج در میان غیرنظامیان غزه تعدیل کند.»

آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان ‌گفت: «ما از اسرائیل انتظار داریم که اجازه ارسال کمک‌های بیشتر بشردوستانه به ویژه در شمال غزه را بدهد. همچنین اسرائیل باید مطمئن شود که اقدامات نظامی‌اش هدفمندتر است و تلفات غیرنظامیان در غزه کمتر شود. این سوال که اسرائیل چگونه این نبرد را انجام می‌دهد، در چشم‎انداز راه‌حلی سیاسی قرار دارد.»

این واکنش‌ها در حالی مطرح می‌شود که ابعاد آن‌چه در غزه روی می‌دهد، هر روز فاجعه‌بارتر می‌شود. فیلیپ لازارینی، رئیس آژانس کمک‌رسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی، روز گذشته پس از بازدید از منطقه تحت محاصره سرزمین‌های فلسطینی که بیش از دو ماه است زیر بمباران و حملات اسرائیل قرار دارد، غزه را «جهنم روی زمین» توصیف کرد.

این مسئول سازمان ملل متحد با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به ساکنان غزه اشاره کرد که به گفته او «محروم از همه‌چیز در خیابان‌ها سرگردانند و مصرانه خواهان امنیت و پایان یافتن این شرایط جهنمی روی زمین هستند.»

https://www.asianews.ir/u/dD5
اخبار مرتبط
سران بیش از ۴۰ کشور و هیئت‌های نمایندگی ارشد ۹۰دولت دیگر به کنفرانس مونیخ دعوت شده‌اند، اما روسیه و ایران در میان این کشورها نیستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید