صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۵
کد خبر: 18331
گزارشگر: 464
۳۲۰
۰
۰
۲
در نشستی مشترک

بازدید مدیران ایمیدرو از مجتمع چادرملو

بازدید مدیران ایمیدرو از مجتمع چادرملو
مهندس موثقی‌نیا، معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو در رأس جمعی از مدیران این سازمان از واحدهای مستقر در مجتمع صنعتی چادرملو و شرکت فولاد میبد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ما، مهندس طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که ایشان را در این بازدید همراهی می کرد در هر واحد تولیدی، توضیحات مبسوطی را در خصوص آخرین وضعیت و عملکرد هر بخش ارائه نمود.

وی ضمن تشریح جایگاه شرکت و نقش آن در اقتصاد کشور به اولویت‌های حرکت به سمت توسعه پایدار و تکمیل زنجیره ارزش اشاره کرد و گفت: «دستیابی به ذخایر جدید سنگ آهن و توسعه واحدهای زنجیره فولاد و افزایش بهره‌وری در فرآیند تولید، مهمترین اهداف این شرکت برای تداوم حضور در این صنعت اثربخش در اقتصاد کشور است.»

گفتنی است پیش از بازدید از مجتمع صنعتی چادرملو، مهندس موثقی‌نیا و هیأت همراه با حضور در شرکت فولاد میبد در جریان آخرین اقدامات انجام‌شده در این واحد صنعتی که چند سالی است به لحاظ اجرایی متوقف شده است، قرار گرفتند.

همچنین در نشستی مشترک، گزارشی از فرآیند اجرای طرح کارخانه نورد میلگرد شاخه و کلاف چادرملو که قرار است در مجموعه فولاد میبد اجرا شود، ارائه گردید.

https://www.asianews.ir/u/dDG
اخبار مرتبط
در پایان بازدید دو روزه سرپرست و مدیران ارشد شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید از مجتمع‌های معدنی و صنعتی و در نشست مشترک با مدیرعامل و مدیران شرکت چادرملو گزارشی از روند فعالیت‌ها و طرح‌ها و برنامه‌های توسعه شرکت در زنجیره فولاد ارائه گردید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید