صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۰
کد خبر: 18351
گزارشگر: 2
۶۴۶
۰
۰
۱
بهترین اساتید کنکور

شیمی کنکور آسان است

شیمی کنکور آسان است
شیمی کنکور آسان است را یکی از بهترین اساتید کنکوری کشور بنام استاد عارف ربیعیان با سبکی نوین تدریس نموده اند که تستهای ایشان تطابقی ۹۰ درصدی را با کنکور داشته است.

درس شیمی یکی از دروس تخصصی رشته‌های تجربی و ریاضی است که در آزمون کنکور سراسری ضریب بالایی دارد. این درس به دو بخش مسائل و مفاهیم تقسیم می‌شود و مجموعه کتاب شیمی درباره اتم‌ها، مولکول‌ها و پیوندهای بین آن‌ها می‌باشد. متأسفانه، در سال‌های اخیر به دلیل تغییرات فراوان در کتاب‌های درسی و تفاوت‌های بین دانش‌آموزان نظام قدیم و نظام جدید، مشکلاتی پیش آمده است. این مشکلات شامل حذف برخی از مباحث در کتاب‌های جدید و آموزش مجازی بوده است که باعث شده دانش‌آموزان در یادگیری بخش‌هایی از مطالب دچار مشکل شوند و مباحث قابل فهمی برای آن‌ها نباشد و غیره. با این وجود، برای جبران پایه ضعیف و آمادگی برای آزمون کنکور که سرنوشت‌ساز است، باید پایه خود را تقویت کنیم. اینجاست که نیاز به استفاده از موسسات آموزشی پیش می‌آید.
در بازار بسیاری از موسسات آموزشی وجود دارند که از طریق شرکت در کلاس‌های آن‌ها می‌توانید دروسی مانند شیمی را یاد بگیرید و پایه خود را تقویت کنید. یکی از این موسسات، مجموعه آموزشی کنکور آسان است که می‌توانید به وسیله حضور در کلاس‌های آن، درس شیمی را بهتر درک کنید و استعداد خود را در این زمینه تقویت نمایید. در این متن قصد داریم درباره درس شیمی، روش‌های یادگیری و تدریس عارف ربیعیان صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

شیمی انتشارات گیلنا

رقابت در رشته‌های محبوب کنکور بسیار فشرده است. بسیاری از افراد برای تضمین موفقیت شغلی و تحصیلی خود در آینده، تلاش می‌کنند تا در آزمون کنکور سراسری قبول شوند.
اگر به عنوان یکی از داوطلبانی که در سال‌های گذشته در آزمون کنکور شرکت کرده اید و نتوانستید در رشته‌ای که علاقه‌مندید قبول شوید، احتمالاً کمی ناامید شده‌اید. شاید فکر می‌کنید کنکور یک مانع ناقابل‌عبور است و شما قادر به عبور از آن نیستید. همچنین، ممکن است تصمیم گرفته‌اید که در امسال در هر رشته‌ای که قبول می‌شوید، ثبت نام کنید و رویاهایتان را فراموش کنید.
آیا اعتقاد دارید که در سال‌های گذشته، برخی از داوطلبان مانند شما، با تغییر روش مطالعه خود و تلاشی بیشتر، به آرزویشان دست یافتند؟ می‌توانید مصاحبه‌های برخی از آن‌ها را به راحتی در اینترنت پیدا کنید.
موسسات آموزشی متعددی برای کسانی که در آزمون کنکور موفق نشدند، برنامه‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم درباره آن‌ها تحقیق کنید و ببینید کدام یک از آن‌ها عملکرد بهتری دارد.
انتشارات گیلنا یک برنامه ویژه برای داوطلبان کنکور و فارغ التحصیلان سال‌های گذشته دارد که قصد دارند دوباره در آزمون کنکور شرکت کنند.

عارف ربیعیان

گیلنا یک مجموعه آموزشی است که استادان برجسته‌ای دارد. یکی از این استادان، عارف ربیعیان میباشد. استاد عارف ربیعیان تمامی مباحث و نکات تست زنی را در شیمی آموزش می‌دهد و به دانش‌آموزان نحوه‌ی مهارت‌یابی در حل مسائل را آموزش می‌دهد. این پکیج آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان کنکوری و متوسطه است و در دوره‌ی جمع‌بندی بسیار موثر است. استاد ربیعیان با انرژی بالا و راهکارهای جدید در کلاس درس، مسائل شیمی را حل می‌کند و دانش‌آموزان را به هیچ وجه خسته نمی‌کند. هر سال استاد ربیعیان جزوه‌ی خود را به‌روزرسانی می‌کند و تست‌های داخلی و خارجی کنکور سراسری را در کلاس‌های خود حل می‌کند.

مزایای کنکور آسان است

موسسه کنکور آسان یک مرکز آموزشی است که به دانش‌آموزان دبیرستانی در آماده شدن برای آزمون‌های ورودی دانشگاه و کنکور کمک می‌کند. این موسسه با بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزشی، استفاده از اساتید برجسته و فراهم کردن محیطی مناسب برای یادگیری، دانش‌آموزان را به بهترین شکل ممکن آماده می‌سازد.
در موسسه کنکور آسان، دوره‌های متنوعی ارائه می‌شود که شامل دوره تقویتی، دوره تست‌های تجربی، دوره آمادگی برای کنکور و دوره آمادگی برای آزمون‌های ورودی دانشگاه می‌باشد. همچنین، با استفاده از سامانه‌های آنلاین، دانش‌آموزان قادرند به صورت آنلاین با استفاده از ویدیوهای آموزشی، تست‌ها و سوالات آزمون را حل کنند و برای شرکت در آزمون‌ها آماده شوند.
استفاده از موسسه کنکور آسان برای دانش‌آموزان بسیار مفید است؛ زیرا این موسسه به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با توجه به نیازهای خود، برنامه شخصی سازه شده دریافت نمایند.

انتشارات گیلنا

شیمی عارف ربیعیان

در پکیج شیمی عارف ربیعیان ، خدمات آموزش و تست زنی به همراه روش‌های مهارت‌آموزی در تست زدن و جمع‌بندی در قالب دی‌وی‌دی ارائه می‌شوند. شیمی ربیعیان پکیجی جامع است که برای دو گروه تجربی و ریاضی و سه سال دبیرستان به صورت کامل آموزش می‌دهد. شما می‌توانید با کمک کارشناسان مجموعه، این پکیج را به صورت کامل یا به صورت جزئی تهیه نمایید. برای اطلاع از قیمت و روش سفارش پکیج، می‌توانید به اپلیکیشن کنکور آسان مراجعه کنید یا با شماره 02166552600 تماس بگیرید و از مشاوره تحصیلی رایگان بهره‌مند شوید.
مشاوران آموزشی می‌توانند به شما در آماده‌سازی برای کنکور کمک کنند. آنها شما را راهنمایی می‌کنند تا برای هر درس و مبحث، بهترین روش مطالعه را بدست آورید و می‌توانند تکنیک‌های موثر و کارآمد برای حل سوالات کنکور را به شما آموزش دهند. همچنین، آنها می‌توانند در برنامه‌ریزی زمانی و تنظیم برنامه مطالعه به شما کمک کنند و شما را راهنمایی نمایند تا بهترین عملکرد را در تست‌های کنکور ارائه دهید.
علاوه بر این، مشاوران آموزشی می‌توانند به شما در انتخاب رشته و دانشگاه مناسب برای شما کمک کنند. با توجه به علاقه‌مندی‌ها و توانایی‌های شما، آنها می‌توانند پیشنهادهایی برای انتخاب رشته و دانشگاه مناسب به شما ارائه دهند.
همچنین، مشاوران آموزشی می‌توانند به شما در مدیریت استرس و اضطراب در روزهای کنکور کمک کنند و شما را راهنمایی نمایند تا با فشار و استرس کنکور، بهترین عملکرد را از خود به‌دست آورید.
بنابراین، با استفاده از خدمات مشاوره آموزشی، شما می‌توانید بهترین نتیجه را در کنکور بدست آورید و به دانشگاه مورد نظر خود پذیرفته شوید.

روش‌های ثبت نام در انتشارات گیلنا چگونه است؟

برای ثبت نام در انتشارات گیلنا، می‌توانید به وبسایت مجموعه کنکور آسان مراجعه کرده و از شرایط و هزینه‌های ثبت نام مطلع شوید.
همچنین، می‌توانید اپلیکیشن انتشارات گیلنا را بر روی گوشی‌های اندروید و آیفون خود نصب کرده و بسته‌های آموزشی مورد نظرتان را سفارش دهید.
در صورتی که هیچ یک از راه‌های فوق برای شما قابل انجام نباشد، می‌توانید با شماره‌های تلفن موسسه :

  • 02166552600
  • 09121968536

تماس بگیرید و شماره حساب معتبری را برای واریز وجه ثبت نام از آنان دریافت کنید.

https://www.asianews.ir/u/dE0
اخبار مرتبط
در این مطلب ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی ، پزشکی ، داروسازی و پرستاری را به صورت کامل و جداگانه برای هر کدام توضیح داده ایم. نحوه ثبت نام بدون کنکور رشته های پزشکی و پیراپزشکی و همچنین شرایط لازم برای ثبت نام در این رشته ها چه در داخل و چه در خارج از کشور بصورت کامل قرار داده شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید