صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۶
کد خبر: 18354
گزارشگر: 2
۳۵۰
۰
۰
۱
سفر به قشم

تجربه اقامت در هتل های لوکس قشم

تجربه اقامت در هتل های لوکس قشم
اگر قصد دارید سفری لوکس و به یادماندنی به قشم داشته باشید، می‌توانید در یکی از هتل‌های لوکس این جزیره اقامت کنید که دارای امکانات و خدمات رفاهی متنوعی هستند و می‌توانند نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کنند.

اگر مهمان سواحل زیبای خلیج فارس در جزیره بزرگ قشم باشید، بدون شک علاقه دارید که در هنگام استراحت، محو تماشای زیبایی های بی کران دریا شوید و بهترین امکانات را در دسترس خود داشته باشید. هتل های لوکس قشم با چشم اندازهای زیبا و امکانات بی نظیر خود خاطرات به یاد ماندنی را از اقامت شما در این جزیره ثبت خواهند کرد. این هتل ها نسبت به قیمتی که دارند خدمات بسیاری را ارائه می دهند و به طور کلی باید گفت که اگر در سفر خود با تور قشم لحظه آخر به دنبال بهترین امکانات می گردید، از هتل های لوکس آن غافل نشوید.

سفر به قشم را با اقامت در بهترین هتل ها تجربه کنید

بدون شک انتخاب محل اقامت در جزیره زیبای قشم امری دشوار است و اغلب افراد را با چالش رو به رو می کند. مسئله مهمی که می تواند به شما در انتخابتان کمک کند، دانستن امکانات و نحوه خدمت رسانی هتل ها است. هتل های ۴ ستاره قشم در دسته هتل های لوکس قرار دارند و تقریباً می توان گفت که امکانات یکسانی را ارائه می دهند؛ اما دارای برخی وجه تمایزها با یکدیگر هستند. بعضی از اتاق های هتل های لوکس قشم، چشم اندازی رو به دریا دارند که این امر می تواند لذت سفر شما را دوچندان کند.
پرسنل مجرب و غذاهای لذیذ در کنار نظافت و پاکی محیط، از ابتدایی ترین امکانات این هتل ها هستند. هتل های ۴ ستاره قشم مکان هایی مناسب برای برگزاری قرارهای کاری هستند؛ چراکه امکانات چون اتاق جلسات و سالن کنفرانس را در اختیار شما قرار می دهند. وجود سالن ورزشی، اینترنت، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، فضای سبز و... از دیگر مواردی هستند که باعث می شوند تا افراد هتل های لوکس قشم را برای اقامت خود برگزینند.

هتل آتامان قشم

اگر علاقه دارید به مکان هایی چون قلعه پرتقالی ها، دره ستارگان، پارک زیتون و بوستان سینما دریا دسترسی آسانی داشته باشید، هتل آتامان بهترین گزینه است. خبر خوب برای افرادی که علاقه بسیاری به غذاهای فست فودی دارند این است که هتل آتامان در نزدیکی بهترین فست فودی های جزیره قشم یعنی خیابان دانشمند و بلوار ولیعصر قرار دارد. مراکز خریدی چون سیتی سنتر ۱ و ۲، مجتمع تجاری زیتون، خلیج فارس و بازار بین المللی ستاره نیز با قرار داشتن در نزدیکی این هتل، کار را برای علاقه مندان به خرید آسان کرده اند.
هتل ۴ ستاره آتامان که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد، اتاق هایی با چشم انداز دریا، خیابان و محوطه هتل ارائه می دهد که در ۴ طبقه قرار گرفته اند و تعداد آنها به ۵۸ اتاق می رسد. ویژگی مهم این هتل فاصله ۴۵ دقیقه با فرودگاه و ۱۰ دقیقه ای با ترمینال اتوبوس ها است. از امکانات هتل آتامان می توان به وای فای رایگان، رستوران، کافی شاپ، سالن بیلیارد، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس و.... اشاره کرد.

  • آدرس: قشم، میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان

هتل آتامان از هتل های لوکس قشم

هتل ارم قشم

این هتل یکی از هتل هایی است که در نزدیکی بازار قدیم قشم قرار گرفته و از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل ارم، در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده و بنایی نو و معماری جالبی دارد. این هتل دارای امکاناتی از قبیل رستوران، سالن بیلیارد، محوطه باغ، سالن آمفی تئاتر، سفره خانه، سالن ماساژ، کافی شاپ و لابی بسیار مجلل است. اتاق های هتل ارم به صورت دابل، سینگل و سوئیت اجاره داده می شود. در همه اتاق های این هتل تهویه مناسب و وای فای موجود است. منظره این هتل پنج طبقه به سمت آب های زیبای خلیج فارس است. پرسنل و کادر هتل ارم رفتاری بسیار محترمانه با مهمانان دارند و آماده سرویس رسانی ۲۴ ساعته برای آنها هستند.

  • آدرس هتل ارم: قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات.

هتل آوینا قشم

این هتل در نزدیکی اماکن مهم قشم نظیر قلعه پرتقالی ها و سیتی سنتر واقع است. هتل آوینا قشم، بی شک یکی از مدرن ترین هتل های قشم محسوب می شود. این هتل نوساز در سال ۱۳۹۹ در این جزیره بنا شده و دارای تجهیزات و امکانات بسیار زیادی است. این هتل ۷ طبقه با نمایی شیشه ای و بسیار شیک در منطقه باهنر جزیره قشم واقع است. بیش از ۴۰ اتاق در این هتل وجود دارد. پرسنل هتل آوینا رفتاری مطابق با اصول مهمانداری و محترمانه دارند. یکی از نقاط قوت این هتل رستوران آن است که با داشتن منوی بسیار متنوع و غذاهایی با دیزاین بسیار شیک پذیرای مهمانان عزیز است. سوئیت های هتل آوینا دارای سرویس بهداشتی بسیار شیک، مینی بار، تخت هایی با تشک های طبی، تلویزیون، میز مطالعه و دیزاین بسیار مدرن هستند. ویوی زیبای این هتل مشرف به قلعه پرتقالی ها و ساحل زیبای جزیره قشم است.

  • آدرس هتل آوینا: قشم، بلوار باهنر

هتل آوینا از هتل های لوکس قشم

هتل آرتا قشم

هتل آرتا، یک گزینه مناسب برای اسکان در نزدیکی اماکن مهم گردشگری قشم است. بزرگ ترین مزیت این هتل نزدیکی به اماکن مهم قشم مانند سایت غواصی، سیتی سنتر ۱ و ۲، بازار قدیم قشم و … است. این هتل در سال ۱۳۹۶ بنا شده است و امکاناتی مطابق با استانداردهای هتل های ۴ ستاره را دارد. این هتل ۷ طبقه، بیش از ۴۵ اتاق برای رزرو دارد که چشم انداز همه آن ها به سمت آب های خلیج فارس است. جالب است بدانید در این هتل اتاق هایی مخصوص برای ماه عسل زوج های جوان وجود دارد. خدمات تور، خدمات خشک شویی، اتاق کنفرانس و اتاق VIP از دیگر سرویس های این هتل محسوب می شوند. محیط تمیز و آرام، رسپشن و کادر خدمات بسیار محترم این هتل باعث شده که بسیاری از افرادی که به قشم سفر می کنند، هتل آرتا را برای اقامت خود برگزینند.

  • آدرس هتل آرتا: قشم، بلوار شهید بهشتی، روبروی منازل مسکونی علی بن ابی طالب

سخن پایانی

افرادی که به دنبال سفری خاطره انگیز و امکانات رفاهی عالی و بسیار مناسب در سفر خود به جزیره قشم هستند، بهتر است هتل های لوکس این شهر را انتخاب کنند. این هتل ها با ارائه خدمات رفاهی کامل و بی نظیر خود در کنار دسترسی آسان به اماکن مهم، شرایط اقامت شما را آسان و بی دغدغه خواهند کرد. اغلب هتل های لوکس قشم منظره ای زیبا را در اختیار شما قرار می دهند که از جمله بهترین هتل ها می توان به هتل آرتا، ارم، آوینا و.... اشاره کرد.

https://www.asianews.ir/u/dE3
اخبار مرتبط
غیر ممکن است از دوست‌داران سفر باشید و هنوز از جزیره قشم دیدن نکرده باشید. افراد بی‌شماری این منطقه آزاد را هر ساله به عنوان یکی از مقاصد تفریحی خود انتخاب می‌نمایند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید