صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۰
کد خبر: 18357
گزارشگر: 2
۲۷۴
۰
۰
۲
فروش میلگرد

استعلام قیمت میلگرد و آهن آلات از سایت پیوان

استعلام قیمت میلگرد و آهن آلات از سایت پیوان
پیوان یکی از بهترین توزیع کنندگان و تامین کنندگان محصولات فولادی چون میلگرد و دیگر آهن آلات به شمار می‌رود. سال‌ها تجربه و فعالیت پویا در حوزه فروش قطعات فلزی سبب شده تا مشتریان بسیاری، این مجموعه را برای تهیه محصولات مورد نیاز خود، انتخاب کنند. مشاوران خبره، همکاران دلسوز و مدیران با تجربه در این شرکت، گرد هم آمده‌اند تا به تک تک خریداران این قطعات کمک کرده که بهترین و درست‌ترین انتخاب را انجام دهند.

پیوان تامین کننده قطعات فولادی چه کارخانه هایی است؟

اگر شما نیز قصد خرید میلگرد و سایر قطعات آهنی را دارید، پیشنهاد می‌شود حتما سری به این وبسایت زده و اطلاعات کاملی را درباره محصول مورد نظر خود دریافت کنید. سالانه در ایران تولید کنندگان بسیاری اقدام به تولید قطعات فلزی می‌کنند و با تعیین کیفیت و قیمت آن‌ها، محصولات خود را روانه بازار خواهند کرد.
همانطور که گفته شد، مجموعه‌ی پیوان مسئولیت تامین و توزیع قطعات مورد نیاز خریداران را برعهده داشته و برای رعایت حقوق مشتری و جلب رضایت بیش‌تر، به ارائه محصولات فولادی کارخانه‌های بزرگ و معتبر می‌پردازد. در ادامه می‌توانید درباره چند برند طرف قرارداد با این مجموعه، اطلاعاتی کسب کرده و جداول قیمت روز میلگرد این برندها را مشاهده کنید.

  • میلگرد نیشابور

شرکت فولاد خراسان یکی از برترین تولیدکنندگان این محصول در کشور، به خصوص در منطقه شمال شرق به شمار می‌رود. قطعات این برند که با نام نیشابور نیز شناخته می‌شود، در مقایسه با سایر میلگردهای موجود در بازار در رده متوسط قرار می‌گیرد. با این حال با توجه به کیفیت بالای آن، این برند متقاضیان بسیاری دارد.

قیمت میلگرد نیشابور

  • میلگرد خرمدشت

کارخانه‌ فولاد خرمدشت تاکستان، با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن میلگرد آجدار A2 و A3 در سال، مشغول به کار است. کیفیت میلگرد آجدار فولاد خرمدشت باعث شده که مجریان پروژه‌های ساختمانی در سراسر کشور به خرید محصولات این برند علاقه‌مند شوند. به همین دلیل، تعداد زیادی شرکت در زمینه فروش میلگرد خرمدشت فعالیت می‌کنند.

قیمت میلگرد خرمدشت

  • میلگرد بافق یزد

مجتمع فولاد بافق یزد یکی از بزرگترین مجتمع‌های صنعتی کشور است. این مجتمع تنها واحد تولید این قطعات با ظرفیت سالانه ۵۵۰ هزار تن بوده و محصولات این واحد شامل انواع میلگرد با سایزهای متنوع و دو نوع A3 و A4 دوکی‌شکل است. این تولیدات تامین‌کننده‌ی بخش قابل توجهی از نیازهای صنعتی و ساختمانی کشور به شمار می‌رود و اطلاع از قیمت روز آن برای پیمانکارانی که قصد خرید این محصول را دارند، بسیار مهم است.

قیمت میلگرد بافق یزد

  • میلگرد راد همدان

میلگرد راد همدان یکی از کارخانه‌های معتبر و برتر در این صنعت بوده و بخش قابل توجهی از مقاطع فولادی را تولید می‌کند. این کارخانه سهم بالایی از بازار فروش را به خود اختصاص داده است.

قیمت میلگرد راد همدان

  • میلگرد کویر کاشان

مجتمع فولاد کویر کاشان یکی از تولیدکنندگان برجسته میلگرد در کشور بوده و تنوع بزرگی از سایزها و استانداردها را تولید می‌کند. این شرکت در تاریخ ۱۵ مرداد ماه سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و از آن زمان تاکنون پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه تولید محصولات فولادی داشته است. در حال حاضر، می‌توانید میلگرد کویر کاشان را در سایزهای ۸ تا ۴۰ در بازار تهیه کنید.

قیمت میلگرد کویر کاشان

نحوه خرید میلگرد از سایت پیوان به چه صورت است؟

پیوان کالاهای خود را با قیمتی مناسب و شرایط ویژه نقدی و اعتباری به فروش می‌رساند. برای خرید انواع میلگردها، چه ساده و چه آجدار می‌توانید به این وبسایت مراجعه کرده و پیش از خرید، از قیمت میلگرد ساده و دیگر انواع آن، اطلاعات جامعی کسب کنید و بعد از مشورت با کارشناسان این مجموعه، محصول مورد نیاز خود را تهیه فرمایید.
از طرفی، در این سایت، جداول قیمت انواع این قطعات چه از نوع آجدار و چه ساده را قرار داده‌‌اند، تا با مراجعه به آن و کلیک بر روی هر محصول بتوانید نمودار قیمت لحظه‌ای را مشاهده کنید و بعد از انتخاب، خرید خود را انجام دهید.

https://www.asianews.ir/u/dEb
اخبار مرتبط
میلگرد یکی از پرکاربردترین مقاطع فولادی در ساختمان‌سازی محسوب می‌شود. گاهی تنوع بالا در برند، نوع و خواص مکانیکی و هم‌چنین اختلاف قیمتی بالا می‌تواند باعث سردرگمی خریداران شود. هم‌چنین با بالا رفتن قیمت میلگرد و مقاطع فولادی هرگونه اشتباهی در محاسبات و خرید میلگرد می‌تواند ضررهای بزرگی را به پروژه وارد نماید. در این مقاله مراحل مختلف خرید میلگرد را به شما معرفی می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید از نظر کیفیت و قیمت میلگرد، بهترین خرید ممکن را انجام دهید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید