صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۳
کد خبر: 18415
گزارشگر: 306
۱۴۱
۰
۰
۲

یزد ازاستان های کم دغدغه فراجاست

یزد ازاستان های کم دغدغه فراجاست
​ یزد - فرمانده کل انتظامی کشور گفت: استان یزد در بحث امنیت محله محور یکی از استان های کم دغدغه فراجا در امور انتظامی است

آسیانیوز / یزد ؛ سردار "احمدرضا رادان" در جمع اصحاب رسانه استان یزد اظهار داشت: امروز برای بررسی وضعیت خدمت و همچنین نظارت ستادی انتظامی استان در خدمت همکاران هستیم و فعالیت ها و انجام ماموریت ها را بررسی کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود:امروز سعادت با ما همراه بود تا در یادواره شهدای انتظامی استان یزد شرکت کنیم و برپایی و حضور در میز خدمت از جمله اقداماتی است که در فرماندهی انتظامی کل کشور در هر سفر برای بررسی مشکلات و موانع ایجاد خدمت در ماموران انتظامی و ارائه راهکار و حل مشکلات در محل انجام می شود.

سردار رادان خاطر نشان کرد:  فرماندهی انتظامی استان یزد در بحث امنیت محله محور یکی از استان های کم دغدغه فراجا در امور انتظامی است .

وی مردم مومن و قانع یزد و محیط مناسب کار و کاهش بیکاری را از علل مهم امنیت مطلوب در استان یزد برشمرد و گفت: یکی از موضوعات مهم در خصوص امنیت استان  ماموران خوب و تلاش گر پلیس یزد است .

فرمانده کل انتظامی کشور در خاتمه تصریح کرد: یکی از اولویت های اصلی پلیس برای مردم مبارزه با ناامنی به خصوص سرقت است و اولویت فراجا در حوزه کارکنان انتظامی کمک به معیشت آنها مخصوصا ساخت خانه های سازمانی است.

سید محمد جواد عرفانفر

 

یزد ازاستان های کم دغدغه فراجاست ،  احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور

https://www.asianews.ir/u/dF4
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید