صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۴
کد خبر: 18453
گزارشگر: 464
۲۴۱
۰
۰
۰
در جشنواره برترین‌های روابط‌ عمومی ایران؛

اعطای نشان برتر مدیریت به مدیرعامل چادرملو

اعطای نشان برتر مدیریت به مدیرعامل چادرملو
در بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌ عمومی ایران که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان مدیر ارشد ارتباط‌گستر به مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اهدا شد.

آسیانیوز - این نشان به دلیل حمایت و مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی، ارتباط مؤثر با رسانه‌ها و نگاه تخصصی به حوزه ارتباطات و روابط عمومی به مهندس امیرعلی طاهرزاده اهدا گردید.

به گزارش خبرنگار ما در بیستمین دوره جشنواره برترین‌ها و نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌ عمومی که با هدف ارتقای دانش دست‌اندرکاران روابط عمومی، معرفی الگوهای موفق، ارزیابی نقاط ضعف و قوت، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب به امر فعالیت علمی – تخصصی در روابط عمومی و نیز کمک به ارتقای کیفی فعالیت‌های روابط عمومی در کشور برگزار شد، روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو هم موفق به دریافت ۲ رتبه برتر و نشان ویژه گردید.

بر اساس همین گزارش، نشان ویژه ارتباطات رسانه‌ای به دلیل توجه ویژه روابط عمومی چادرملو به ارتباطات تعاملی با رسانه‌ها، جریان‌سازی مؤثر خبری و تولید و ارسال اخبار بر اساس رویکرد استراتژی و برنامه ارتباطی مدون و اثربخش و نیز لوح ویژه سمپوزیوم به دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای (علمی و صنفی) خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها در مدیریت راهبردی روابط عمومی به چادرملو اهدا گردید.

https://www.asianews.ir/u/dFG
اخبار مرتبط
در پایان بازدید دو روزه سرپرست و مدیران ارشد شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید از مجتمع‌های معدنی و صنعتی و در نشست مشترک با مدیرعامل و مدیران شرکت چادرملو گزارشی از روند فعالیت‌ها و طرح‌ها و برنامه‌های توسعه شرکت در زنجیره فولاد ارائه گردید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید