صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۳
کد خبر: 18517
گزارشگر: 2
۵۰۷
۰
۰
۲
خرید اصولی اکسیدان

راهنمای جامع برای انتخاب اکسیدان مناسب رنگ مو

راهنمای جامع برای انتخاب اکسیدان مناسب رنگ مو
اگر علاقه مند به داشتن موهایی سالم و زیبا در رنگها و تناژهای مختلف همچون قهوهای روشن یا بلوند هستید، قطعا نوع اکسیدان مورد استفاده و تاثیرات آن بر موهایتان از اهمیت زیادی برایتان برخوردار است. ما در این مطلب شما را بیشتر با اکسیدان مناسب رنگ مو آشنا میکنیم و علاوه بر این به نکات کارآمدی که باید برای انتخاب بهترین زمان برای رنگ مو مدنظر داشت هم میپردازیم. همچنین راهنمایی لازم برای خرید اصولی اکسیدان را ارائه می کنیم.

کارایی اکسیدان و انواع آن

در واقع میتوان اکسیدان را کاتالیزوری لازم برای رنگ یا مش کردن موها در نظر گرفت، از آنجایی که این ماده شیمیایی با دکلره و رنگ ترکیب میشود، باعث تغییر رنگ موها میگردد. پس مهمترین کارایی این ماده تغییر رنگ موها در تناژهای مختلف تیره یا روشن است. در واقع هر چه نوع اکسیدان مدنظر شما (در ادامه به بررسی انواع مختلف اکسیدان میپردازیم) روشنتر باشد و میزان زیادی از آن با ماده دکلره یا رنگ مو تلفیق شود، رنگ مدنظر شما روشنتر خواهد شد. بد نیست بدانید اکسیدانها براساس ویژگیهای خود به صورت درصدی مشخص شده و متناسب با آن کارایی متفاوتی هم ارائه میدهند. از انواع مختلف اکسیدانها میتوان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • اکسیدان ۱۲ درصدی

این محصول به طور معمول در آرایشگاهها با هدف روشن کردن موها برای دکلرههایی با رنگ باز، توسط متخصصین حرفه آرایشگری انجام میشود. توصیه می کنیم به هیچ وجه از این محصول در خانه و به تنهایی برای دکلره استفاده نکنید، زیرا علاوه بر سوزاندن موها میتواند باعث ریزش مو، آسیب رسیدن به کف سر، حالت تهوع، سرگیجه و سردرد شود. لطفا استفاده از این اکسیدان را به دست متخصصین این حوزه بسپارید. این محصول با نام اکسیدان شماره ۳ یا ولوم ۴۰ هم شناخته میشود.

  • ولوم ۳۰ یا اکسیدان ۹ درصدی

رنگ مو

نوع ۹ درصدی اکسیدان اغلب برای روشن کردن موها با هدف دکلره صورت میگیرد. در ضمن اگر خواهان روشنتر کردن دکلرهای که قبلا بر موهایتان انجام شده هستید، نوع شماره ۲ مناسب این کار است. این محصول را میتوان اکسیدان مناسب با هدف روشنتر کردن موها یا انجام دکلره تیره استفاده کرد، همچنین این کالا تحت عنوان اکسیدان شماره ۲ یا ولوم ۳۰ درصدی نیز در بازارهای فروش شناخته میشود. ترجیحا به تنهایی از این محصول در خانه برای دکلره یا رنگ کردن موهایتان استفاده نکنید.

  • اکسیدان ۶ درصدی

این محصول مناسب دکلره ضعیف مو، رنگ کردن ابروها، انجام مش فویلی، آمبره، سامبره یا دکوپاژ است، افرادی که خواهان از بین بردن سفیدی تارهای موی خود هستند هم میتوانند از آن استفاده کنند. همچنین اگر مایل هستید دکلره موهایتان را تجدید کنید، قطعا این نوع مناسب شما است و میتوانید از آن در خانه برای تغییر رنگ موهایتان بهره ببرید. این محصول تحت عناوینی همچون اکسیدان ۱ درصد یا ولوم ۲۰ نیز شناخته میشود.

  • نوع ۳ درصدی اکسیدان

اگر موهای مشکی دارید و مایل هستید مقداری موهایتان را روشن کنید یا برای رنگ موهای تیره خواهان استفاده از اکسیدان هستید، این محصول مناسب شما است. عدهای از افراد این محصول را تحت عناوینی نظیر اکسیدان 3 درصد یا ۰٫۵ میشناسند، در ضمن این محصول از ضعیفترین اکسیدانهای موجود در بازار است. از این اکسیدان برای انجام رنگ مو در خانه میتوان استفاده کرد.
این را هم در نظر بگیرید که روتین مراقبت از موها پس از استفاده اکسیدان و رنگ مو هم اهمیت ویژه ای دارد. پس روتین مراقبت از موهایتان و اینکه از چه محصولاتی برای این کار استفاده می کنید را هم جدی بگیرید.

چه اکسیدانی برای موهای من مناسب است؟

اکسیدان مو

در بخش قبلی با انواع اکسیدانهای موجود در بازار ایران آشنا شدیم. در این قسمت به این موضوع که کدام یک از آنها مناسب موهایمان هستند، میپردازیم.
شما متناسب با رنگ اصلی موهایتان و مش یا رنگ موی مدنظرتان میتوانید از بین ۴ اکسیدان ذکر شده یکی از بهترین محصولات را برای خود انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر خواهان رفع تیرگی موهایتان هستید توصیه میشود از اکسیدان ۶ درصدی استفاده کنید اما برای انجام دکلرهای با رنگ روشنتر میتوانید از دو محصول اکسیدان ۱۲ یا ۹ درصدی یکی از را انتخاب کرده و استفاده کنید.
در واقع متناسب با هدف خود میتوانید اکسیدان مناسب را برای خود برگزینید. البته مدنظر داشته باشید اکسیدان قویتر نظیر نوع ۱۲ درصدی میتواند باعث خشکی، شکستگی، از بین رفتن رطوبت و لطافت موهایتان شود. پس اگر سلامت موها بیش از زیبایی آنها برایتان در اولویت قرار دارد، ترجیحا از اکسیدانهای قوی استفاده نکنید.
همچنین از به کار بردن نوع ۱۲ درصدی اکسیدان برای دکلره یا مش جدا اجتناب کنید زیرا آسیب وارده بر موهایتان بیش از انواع دیگر خواهد بود، در صورت تمایل از نوع ۹ درصدی در مدت زمان بیشتری استفاده کنید تا آسیب موهایتان کمتر باشد.
همچنین توجه کنید که فقط داشتن یک اکسیدان مناسب کافی نیست و شما باید از رنگ موی مناسبی هم استفاده کنید. برای آشنایی با مهمترین ویژگی های رنگ موی خوب، می توانید به این مطلب از فرصت امروز مراجعه کنید.

نکات خرید اکسیدان مناسب مو

قبل از تهیه اکسیدان مدنظرتان بدانید دقیقا مایل به تغییر رنگ موهایتان به چه رنگی هستید و توجه به سلامت موهای خود را فراموش نکنید. به عنوان مثال اگر موهایی خشک و آسیب دیده دارید تا جای ممکن از اکسیدانهای ضعیف استفاده کنید و ترجیحا مدتی با رنگ موی قهوهای و تیره سر کنید.
مهمترین موضوع در شرایطی که موهایتان آسیب دیده، حفظ سلامت آنها است، برای این کار میتوانید به احیای موهایتان بپردازید. همچنین اکسیدانهای اورجینال را خریدای کنید، تهیه هر نوع اکسیدانی که در بازار موجود است برای رنگ کردن توصیه نمیشود. حتما از برندهای شناخته شده خرید کنید.
هنگامی که اقدام به خرید بهترین محصول از برندهای مطرح داخلی و خارجی کردید، از کیفیت کالای خریداری شده اطمینان حاصل نمایید تا از وارد شدن هر گونه آسیبی به موهایتان جلوگیری کنید.

اکسیدان مناسب و باکیفیت را از کجا تهیه کنم؟

خوشبختانه به دلیل افزایش آگاهی مصرف کنندگان، امکان تهیه بهترین اکسیدان با توجه به نیاز خریدار از مراکز معتبر فراهم شده است. شما میتوانید نوع و برند مدنظرتان را از فروشگاههای لوازم آرایشی به دو صورت آنلاین و حضوری تهیه کنید، علاوه بر این بعضی از داروخانهها و مراکز فروش رنگ مو هم اقدام به توزیع اکسیدانهای باکیفیت و مطرح میکنند.
توجه داشته باشید قبل از خرید حتما از فروشنده مشاوره بگیرید تا بهترین محصول را برای خود تهیه کنید. همچنین میتوانید از فروشگاه آنلاین پس از دریافت مشاوره اختصاصی و مطرح کردن شرایط خود بهترین کالا را برای خود یا مشتریان آرایشگاهتان تهیه کرده و از آنها استفاده کنید.
پارس ساعی، یکی از منابع اصلی است که برترین برندهای موجود اکسیدان، رنگ مو و سایر محصولات مرتبط را عرضه می کند و می توانید از کیفیت محصولاتی که عرضه می کند، مطمئن باشید. شما می توانید برای خرید اکسیدان به اینجا مراجعه کنید و پس از دریافت مشاوره های لازم، بهترین انتخاب را داشته باشید.

https://www.asianews.ir/u/dGL
اخبار مرتبط
امروزه به قدری در محصولات مراقبتی از پوست و خصوصا مو تنوع ایجاد شده که افراد واقعا از بیش‌تر محصولات آگاهی نداشته و کاربرد مخصوص آن را بر مو نیز نمی‌دانند. البته گسترش تولید محصولات مراقبتی مو اتفاق بسیار خوبی است؛ زیرا مو یکی از مهم‌ترین عضوهایی است که رسیدگی و یا عدم رسیدگی به آن، در زیبایی چهره تاثیر بسیار زیادی داشته و در صورت مراقبت نادرست، به کلی زیباییمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید