صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۲
کد خبر: 18576
گزارشگر: 464
۶۵۲
۰
۰
۱
یکشنبه و دوشنبه ؛

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه اخشان خراسان

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه اخشان خراسان
شرکت ۱۱۰ میلیارد تومانی اخشان خراسان یکشنبه و دوشنبه معارفه می شود تا با عرضه اولیه ۲۵ درصد از سهام در آینده نزدیک وارد بازار سرمایه شود.

 به گزارش آسیانیوز، جلسه معارفه شرکت اخشان خراسان با نماد "اخشان" ساعت ۱۰:۳۰ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ آذر بصورت آنلاین و از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند سوالات را تا ساعت 16 یکشنبه از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، شرکت اخشان خراسان ۱۰ اردیبهشت سال ۸۳ به صورت سهامی خاص تاسیس و در اداره ثبت اسناد و املاک چناران به ثبت رسید. اخشان خراسان شرکت اصلی و شرکت پادراتوس واحد تجاری فرعی گروه است و شرکت نهایی هلدینگ تبرک محسوب می‌شود. فعالیت اصلی شرکت تولید محصولات کشاورزی ( گوجه فرنگی، گندم و ...)، تولید شیر خام و تبدیلی( گندم به آرد) و بازرگانی است.

شرکت اخشان خراسان سال ۹۹ اقدام به تحصیل ۹۰ درصد سهام شرکت پادراتوس به بهای تمام شده ۳۰.۶ میلیارد تومان کرد. موضوع فعالیت پادراتوس تولید محصولات لبنی از جمله شیر پاستوریزه، دوغ، ماست، پنیر و ... است.

۹۹ درصد سهام به هلدینگ غذایی تبرک تعلق دارد. سرمایه اولیه شرکت با ۶۹ نیروی انسانی، ۵ میلیون تومان بوده که طی یک مرحله افزایش سرمایه به ۱۱۰ میلیارد تومان رسیده و اکنون برنامه‌ای برای افزایش سرمایه ندارد.

اخباربانک
https://www.asianews.ir/u/dHK
اخبار مرتبط
عرضه اولیه گروه مالی داتام، شانزدهمین سهم جدید سال در بازار سرمایه قطعی شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید