صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۱
کد خبر: 18615
گزارشگر: 464
۴۶۹
۰
۰
۲
تیلور سوئیفت؛

فوق‌ستاره موسیقی پاپ در کشاکش جدال جمهوری‌خواه و دموکرات

فوق‌ستاره موسیقی پاپ در کشاکش جدال جمهوری‌خواه و دموکرات
در حالی‌که به انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده نزدیک می‌شویم، شاهد صف‌آرایی جدی جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها هستیم که از هر امکانی برای جلب آرا استفاده می‌کنند.

به گزارش آسیانیوز؛ در همین راستا تیلور سوئیفت، ستاره آمریکایی موسیقی پاپ که اخیرا به عنوان شخصیت سال مجله تایم معرفی شد به عنوان چهره بانفوذی که می‌تواند بر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ تاثیر بگذارد، مورد توجه کارزار نامزدها قرار گرفته است.

نتیجه یک نظرسنجی نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها نسبت به تیلور سوئیفت نظر مثبتی دارند. این ستاره دنیای موسیقی کار هنری خود را در سبک کانتری آغاز کرد. موسیقی کانتری در آمریکا به‌طور خاص به عنوان سبکی نزدیک به محافظه‌کاران و رای‌دهندگان حزب جمهوریخواه شناخته می‌شود. با این حال تیلور سوئیفت در جریان رقابت سیاسی سال ۲۰۲۰ بین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری وقت و جو بایدن از نامزد حزب دموکرات حمایت کرد.

به نقل از یورونیوز، اهمیت محبوبیت ۷۰ درصدی تیلور سوئیفت وقتی مشخص می‌شود که میزان محبوبیت جو بایدن، رئیس‌جمهوری کنونی با آن مقایسه شود. چهل و ششمین رئیس‌جمهوری آمریکا از زمان ورودش به کاخ سفید شاهد کاهش محبوبیت خود بوده است و اکنون کمتر از ۴۰ درصد آمریکایی‌ها نسبت به او نظر مثبتی دارند.

https://www.asianews.ir/u/dIq
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید