صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۵ دی ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۵
کد خبر: 18661
گزارشگر: 2
۱۸۲۰
۰
۱
۳
خرید اینترنتی لوازم تحریر

لیست لوازم تحریر پسرانه

لیست لوازم تحریر پسرانه
خرید لوازم تحریر پسرانه همیشه یکی از علاقه‌مندی‌های دانش‌آموزان و یک تایم پر از حس خوب برای آن‌ها است که با شروع سال تحصیلی جدید، برای آن‌ها تکرار می‌شود. امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی، ترافیک و شلوغی جاده‌ها، کمبود وقت و برخی مسائل فردی، امکان خرید حضوری و گشتن در فروشگاه‌های لوازم تحریر به‌آسانی زمان‌های گذشته نیست و با دردسرهای زیادی همراه است. ازاین رو افراد خرید اینترنتی از فروشگاه معتبری که تنوع محصول خوبی داشته باشد را ترجیح می‌دهند و از دید آن‌ها این روش، آسان‌ترین روش خرید است.

هرساله با شروع سال تحصیلی، بازار لوازم‌التحریر رونق ویژه‌ای پیدا می‌کند و والدین به دنبال خرید لوازم تحریر شیک و ارزان برای پسر یا دختر خود می‌گردند. چنانچه فرزند شما پسر باشد، باید از فروشگاه مربوطه لیست لوازم تحریر پسرانه را درخواست کنید و با توجه به آن، ابزار و وسایل یک سال تحصیلی را برای فرزندتان تهیه کنید. امروزه با توجه به تنوع زیاد و روی کار آمدن لوازم تحریر فانتزی، خرید کار ساده‌ای نیست و باکمی چالش روبه‌رو است.
برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و خرید لوازم تحریر فانتزی، باید با توجه به احتیاجات فرزندتان اقدام کنید. برای این کار سعی کنید قبل از خرید حتماً لیست وسایل موردنیاز را یادداشت کنید. لیست لوازم تحریر پسرانه، قطعاً تفاوت‌هایی ازلحاظ ظاهری یا کاربردی با لوازم تحریر دخترانه دارد که توجه به این امر هنگام خرید بسیار ضروری است. در ادامه مقاله برای آشنایی بیشتر و بررسی دقیق‌تر با ما همراه باشید.

لیست موردنیاز لوازم تحریر فانتزی پسرانه

برای تهیه لیست لوازم‌التحریر برای پسران، ابتدا باید به شرایط سنی دانش‌آموزان و پایه‌ تحصیلی آن‌ها‌ توجه کرد، اما در این میان معمولاً برخی از آیتم‌ها برای تمامی رده‌های سنی مشترک است و تنها تفاوت آن‌ها، در طرح روی این اقلام است. برخی از این موارد عبارت‌اند از:

کوله پشتی پسرانه

قبل از خرید هرگونه وسیله و ابزاری، مهم‌ترین کار، خرید کوله پشتی برای نگهداری وسایل مربوط به مدرسه خواهد بود. کوله پشتی از اصلی‌ترین اقلام موجود در لیست لوازم تحریر پسرانه و دخترانه است و باید فضای کافی برای نگهداری را داشته باشد. این کوله‌ها معمولاً در شکل‌ها و جنس‌های متنوع تولید و روانه بازار شده‌اند که انتخاب هریک با توجه به سلیقه فرد متفاوت خواهد بود.

دفتر و دفترچه

یکی دیگر از اقلام بسیار پرمصرف و کاربردی که در هنگام خرید وسایل مدرسه هیچ‌گاه از قلم نمی‌افتد، دفتر و دفترچه است که در تعداد زیاد به آن نیاز دارید. دفترها هم در طرح و رنگ‌های متنوع و مناسب با هر رده سنی در فروشگاه‌های لوازم‌التحریر معتبر موجود هستند. همچنین دفترها در سایزها و تعداد برگ‌های مختلف از 40 تا 300 برگ در بازار دیده می‌شوند که برحسب نیاز دانش‌آموز تهیه می‌شوند.

مداد و مداد رنگی

با توجه به پررنگ‌تر شدن آموزش هنر در مدارس، خرید مداد و مداد رنگی برای کلیه دانش‌آموزان از دبستان تا دبیرستان ضروری است. بهتر است برای نوشتن، مداد نرم بگیرید، چراکه مدادهای نوک سخت ایمنی کمتری دارند. قبل از خرید مداد نیز توجه داشته باشید که مدل‌های استاندارد و باکیفیت را خریداری کنید. جعبه مداد رنگی باید قابل‌حمل، سبک و باکیفیت باشد که در طول سال تحصیلی بتوان مدادها را در آن نگهداری کرد.

مدادتراش و پاک کن

یکی دیگر از اقلام موجود در لیست لوازم تحریر پسرانه، مدادتراش و پاک‌کن است که دارای انواع متنوعی هستند. برخی از والدین جهت کار در خانه از مدادتراش‌های رومیزی استفاده می‌کنند، چراکه از ریختن تراشه‌های مداد و آشغال روی فرش‌ها جلوگیری می‌کند. پاک‌کن هم ازجمله لوازم‌التحریری است که در هر سنی برای امور آموزشی کاربردی است.

انواع جامدادی

انواع جامدادی

برای مرتب جا دادن لوازم‌التحریر در کیف، باید از جامدادی استفاده کرد. جامدادی دارای طرح و رنگ‌های مختلفی است. برای خرید جامدادی پسرانه بهتر است از رنگ‌های مخصوص پسران مانند سرمه‌ای، آبی زرد، آبی قرمز، آبی خاکستری، مشکی زرد، سبز مشکی انتخاب کرد. در مراکز خرید لوازم تحریر شیک و ارزان، رنگ‌بندی‌های متنوع جامدادی موجود است که با توجه به نظر خریدار انتخاب می‌شوند.

انواع چسب

در لیست لوازم تحریر پسرانه به‌خصوص مقطع ابتدایی، یعنی پایه‌های دوم تا ششم، جهت پرورش استعداد و خلاقیت دانش‌آموزان از کاردستی کمک می‌گیرند. برای درست کردن این کاردستی‌ها با کاغذ و انواع چسب سروکار دارند. چسب‌ها در انواع مختلف آبکی، ماتیکی و نواری در سایز و اندازه‌های مختلف در فروشگاه‌های لوازم تحریر فانتزی موجود هستند.

وسایل برش و ترسیم و کاغذ

ابزارهای کوچکی مثل خط‌کش، نقاله و پرگار نیز در لیست لوازم تحریر پسرانه و همچنین دخترانه جای دارند که از پایه سوم به بعد بیشترین کاربرد را دارند. برای انجام کارهای برشی بهتر است از قیچی‌های کوچک و دارای محافظ که احتمال آسیب کمتری دارند، استفاده شود. برخی از اقلام دیگر عبارت‌اند از:

  • جوهر
  • گیره کاغذ و پوشه
  • زونکن
  • پاکت دکمه‌دار
  • ماشین‌حساب
  • انواع مداد طراحی
  • کیت‌های آموزشی
  • چراغ مطالعه
  • تقویم

لوازم تحریر پسرانه

خرید از فروشگاه اینترنتی معتبر

خرید لوازم تحریر پسرانه همیشه یکی از علاقه‌مندی‌های دانش‌آموزان و یک تایم پر از حس خوب برای آن‌ها است که با شروع سال تحصیلی جدید، برای آن‌ها تکرار می‌شود. امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی، ترافیک و شلوغی جاده‌ها، کمبود وقت و برخی مسائل فردی، امکان خرید حضوری و گشتن در فروشگاه‌های لوازم تحریر به‌آسانی زمان‌های گذشته نیست و با دردسرهای زیادی همراه است. ازاین‌رو افراد خرید اینترنتی از فروشگاه معتبری که تنوع محصول خوبی داشته باشد را ترجیح می‌دهند و از دید آن‌ها این روش، آسان‌ترین روش خرید است.آنلاین شاپ لوازم تحریر پلنگ صورتی یکی از این فروشگاه ها می باشد. شما نیز می‌توانید برای خرید به آدرس اینترنتی این فروشگاه‌ها مراجعه، و با مشاهده و بررسی محصولات آن‌ها، وسایل مدرسه موردنیاز فرزند خود را تهیه کنید.

https://www.asianews.ir/u/dJa
اخبار مرتبط
در جهانی به سر می بریم که ثبت اطلاعات همانند صدها سال پیش از جایگاهی ویژه برخوردار است. خرید دفتر صد برگ به عنوان انتخابی سنتی اما هوشمندانه، راه را برای حفظ و نگه داری داده ها هموار ساخته است. قیمت دفتر ۱۰۰ برگ تابع مواردی است که در این مقاله تخصصی به آن می پردازیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید