صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۶
کد خبر: 18687
گزارشگر: 306
۱۲۲
۰
۰
۲

امیدآفرینی با فرهنگ و هنر محقق می شود

امیدآفرینی با فرهنگ و هنر محقق می شود
یزد - فرماندار ابرکوه: حوزه های فرهنگی و ادبی و هنری سبب امیدافرینی در دل مردان و زنان می شود

 

آسیانیوز / یزد ؛ زارع زاده در مراسم افتتاحیه دهمین کنگره سراسری شعر کویر گفت: برگزاری کنگره نشان دهنده همت بالای شاعران و مردم ابرکوه است و خودمان را موظف می دانیم در حوزه های مختلف برای شهرستان امیدآفرینی کنیم.

وی افزود: بسیاری از افراد نسبت به بحث رشد و توسعه ابراز نگرانی می کنند و دغدغه زیرساخت های فرهنگی را همسو با این توسعه دارند و می گویند که تقابل فرهنگی در این شهرستان رخ می دهد.

فرماندار ابرکوه ادامه داد: این مراسم که با حضور شاعرانی از ۲۶ استان کشور برگزار می شود، نگرانی از تقابل فرهنگی را از بین می برد و ما به این مهمان نوازی افتخار می کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: ما با استفاده از صنعت، گردشگری، فرهنگ و حوزه های مختلف می توانیم داشته های گرانبهای ابرکوه را به مردم ایران و جهانیان معرفی کنیم.

زارع زاده تاکید کرد که ما از هموطنان می خواهیم به ابرکوه آمده و از فرهنگ و میراث گرانبهایی به جا مانده از گذشتگان دیدن کرده و با این شهرستان آشنا شوند. امیدواریم بتوانیم از فرصت هایی نظیر کنگره شعر برای معرفی ابرکوه به مردم ایران و جهان به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در عرصه های مختلف گفت: سخت ترین عرصه ها هم با حضور و مشارکت مردم آسان و قابل تحمل می شود و امیدواریم شاهد حضور مردم در صحنه های مختلف باشیم.

زارع زاده افزود: حوزه های فرهنگی و ادبی و هنری سبب امیدافرینی در دل مردان و زنان می شود، خصوصا اینکه در آستانه رسیدن به فصل انتخابات هستیم و امیدواریم مردم با حضور پرشور خود، برگ زرین دیگری در پرونده ابرکوه به ثبت برسانند.

وی با تسلیت سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) اظهار داشت: از حضور مادران و همسران شهدا در این مراسم بسیار خرسندیم و امیدواریم بتوانیم خون شهدا را گرامی بداریم و امانتدار خوبی برای این جانفشانی ها باشیم.

سید محمد جواد عرفانفر

 

امیدآفرینی با فرهنگ و هنر محقق می شود ، زارع زاده فرماندار ابرکوه

https://www.asianews.ir/u/dJC
اخبار مرتبط
یزد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان : کنگره شعر کویر به ایستگاه دهم رسیده و تعدد این رویدادها موجب افزایش انگیزه شاعران می شود
یزد - در مراسم افتتاحیه کنگره سراسری شعر کویر از همسران شهدا تجلیل شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید