صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۸
کد خبر: 18838
گزارشگر: 464
۵۸۶
۰
۰
۱
همایش رؤسای انجمن‌های گردشگری استان‌ها در هتل باباطاهر تهران

اختصاص دو هزار متر زمین رایگان به تشکل‌های گردشگری

اختصاص دو هزار متر زمین رایگان به تشکل‌های گردشگری
همایش رؤسای انجمن‌های گردشگری استان‌ها با حضور فیروزی‌پور نماینده مجلس و عضو کمیسیون عمران، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین چهار نفر از مدیران کل حوزه گردشگری در هتل باباطاهر تهران تشکیل شد.



به گزارش خبرنگار روزنامه آسیا، در این همایش، واگذاری دو هزار متر مربع زمین رایگان در نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران که از 23 تا 26 بهمن‌ماه برگزار می‍‌‌شود، به تشکل‌های گردشگری برای در اختیار گذاشتن غرفه‌های کشورهای خارجی در نمایشگاه گردشگری تهران مطرح شد.

همایش گردشگری

رؤسای انجمن‌های گردشگری استان‌ها در این همایش، مشکلات صنفی خود را از قبیل مالیات، بیمه و بهای آب، برق و گاز عنوان کردند و در شرایطی که در حال حاضر گردشگر خارجی به کشور نمی‌آید و تورم و گرانی هم سبب رکود گردشگری داخلی شده است، توجه وزارت میراث فرهنگی و نمایندگان مجلس را به رفع مشکلات آژانس‌های گردشگری خواستار شدند.

در این همایش، نقی‌زاده مدیرکل نظارت، درباره اقدامات مربوط به تقویت مبنای حقوقی و قانونی گردشگری، فاطمی مدیرکل گردشگری از برنامه‌ معرفی شهرهای جدید برای تعطیلات نوروز و شجاعی‌ درباره لغو روادید با چندین کشور خارجی و اختصاص زمین رایگان به تشکل‌های گردشگری سخن گفتند.

همچنین محمدحسن کرمانی، پیشکسوت صنعت گردشگری و حمزه‌زاده رئیس جامعه هتل‌داران و رئیس تشکل‌های گردشگری که به این همایش دعوت شده بودند، اتحاد و همبستگی مدیران آژانس‌های استان‌ها و اقدامات مربوط به مالیات و بیمه آژانس‌های گردشگری را بیان کردند.

همچنین از طرف رؤسای انجمن‌های گردشگری آژانس‌های استان‌ها برای پیگیری مشکلات آژانس‌ها در وزارت میراث فرهنگی و مجلس شورای اسلامی، پنج نفر از رؤسای انجمن‌های استان‌ها به شرح زیر انتخاب شدند: آقایان؛ موحد از یزد، رجب‌پور از آذربایجان شرقی، فیضی از کرمان، قانع از اردبیل و کرباسچی از سیستان و بلوچستان.

https://www.asianews.ir/u/dM3
اخبار مرتبط
معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری درباره نرخ اتاق برای مهمانان، گفت: نرخ اتاق برای مهمانان ایرانی و خارجی یکسان و بر مبنای ریال است و در صورت لزوم بر اساس نرخ رسمی اعلامی از سوی بانک مرکزی در سامانه الکترونیک www.sanarate.ir تعویض صورت خواهد گرفت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید