صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۵
کد خبر: 18849
گزارشگر: 464
۳۰۸
۰
۰
۱
در شبکه اجتماعی ویراستی

علت گرانی اینترنت از زبان وزیر ارتباطات!

علت گرانی اینترنت از زبان وزیر ارتباطات!
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: تعهد گرفتیم که منابع حاصل از این ۳۴ درصد افزایش را صرف توسعه شبکه و افزایش کیفیت کنند و تا خرداد ۱۴۰۳ حداقل ۳۰ درصد سرعت را بهتر کنند.
به گزارش آسیانیوز؛ وزیر ارتباطات گفت: از اپراتورها تعهد گرفتیم که منابع حاصل از این ۳۴ درصد افزایش را صرف توسعه شبکه و افزایش کیفیت کنند.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص علت گرانی اینترنت گفت: توسعه شبکه توسط اپراتورها که بخش خصوصی هستند به سرمایه‌گذاری نیاز دارد که با این تعرفه‌ها امکان توسعه و حتی نگهداری شبکه را نداشتند و نتیجه کندی و افت کیفیت شبکه است.

وی افزود: تعهد گرفتیم که منابع حاصل از این ۳۴ درصد افزایش را صرف توسعه شبکه و افزایش کیفیت کنند و تا خرداد ۱۴۰۳ حداقل ۳۰ درصد سرعت را بهتر کنند.
https://www.asianews.ir/u/dMe
اخبار مرتبط
مرور چند رویداد مهم روز؛ جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس، با اشاره به اینکه مردم امروز پول بیشتری برای اینترنت پرداخت کرده اما خدمات با کیفیت پایین‌تری دریافت می‌کنند بر ضرورت افزایش پهنای باند تاکید کرد؛ همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری در خصوص احیای برجام گفت: آمریکا که که یک دولت خاطی است، چگونه می‌تواند به یک توافقی که از قبل شکل گرفته برگردد؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید