صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۱
کد خبر: 18867
گزارشگر: 464
۲۶۷
۰
۰
۰
در سایت سامانه یکپارچه

آغاز ثبت‌نام ١٢ مدل خودروی وارداتی

آغاز ثبت‌نام ١٢ مدل خودروی وارداتی
متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام‌ کرده بودند، از روز چهارشنبه به مدت سه روز فرصت خواهند داشت تا از میان ١١ مدل خودروی وارداتی عرضه شده در هفتمین دوره عرضه خودروهای وارداتیِ دارای مجوز، سه اولویت خود را انتخاب کنند.


به  گزارش آسیانیوز
به نقل از ایسنا، پس از گذشت دو هفته از اجرای مرحله ششم ثبت‌نام خودروهای وارداتی برای متقاضیان خودروهای وارداتی، از صبح دیروز چهارشنبه (١٣ دی‌ماه)، سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با عرضه ١٢ محصول برای متقاضیان بازگشایی شد تا متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام‌ این خودروها در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، برای ثبت درخواست خودرویی خود از میان ١٢ محصول عرضه شده، اقدام کنند.

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی برای متقاضیان از چهارشنبه (١٣ دی‌ماه) تا ساعت ۲۳:۵۹ روز جمعه (١۵ دی ماه) در دسترس خواهد بود تا متقاضیان سه اولویت از سبد محصولات اعلامی در هفتمین دوره عرضه خودروهای وارداتیِ دارای مجوز اقدام کنند. در این دور از عرضه خودروهای وارداتی هفت خودروی وارد شده‌ی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و همچنین پنج خودروی وارد شده‌ی دارای قیمت‌ علی‌الحساب در مبادی ورودی برای مشتریان عرضه شده است.

https://www.asianews.ir/u/dMw
اخبار مرتبط
شرکت سایپا طی اطلاعیه‌ای در سامانه کدال اعلام کرد در خصوص اخبار منتشرشده در رسانه‌ها مبنی‌ بر صادرات محصولات این شرکت به روسیه، با توجه به تحولات اخیر کشور روسیه و کمبود عرضه خودرو در آن کشور، قرارداد صادرات خودروهای شاهین، کوئیک و ساینا در بازارهای روسیه و بلاروس به میزان ۴۵ هزار دستگاه و طی سه سال منعقد شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید