صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۵
کد خبر: 18936
گزارشگر: 2
۳۱۰
۰
۰
۱
واردات از چین

بهترین و پرسودترین کالاهای وارداتی از چین

بهترین و پرسودترین کالاهای وارداتی از چین
برای هر تاجری قبل از شروع واردات انتخاب یک کالای وارداتی پر سود و مناسب، مهم‌ترین قدم است. به‌خصوص زمانی که کشور چین مقصد او باشد؛ زیرا در این کشور انواع مخلتلفی از کالاها مانند لوازم یدکی ماشین، پوشاک، لوازم آرایشی و حتی دستگاه‌‌های صنعتی تولید می‌شود که این تنوع بالا انتخاب کالا را برای بازرگانان بسیار سخت و دشوار کرده است. اگر به‌دنبال شرط‌بندی روی یک اسب برنده هستید، در این مقاله با ما همراه باشید که ۵ تا از بهترین و پرسودترین کالاهای وارداتی از چین را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین و پرسودترین کالاهای وارداتی از چین شامل کدام محصولات می‌شوند؟

شناخت بهترین و پرسودترین کالاهای وارداتی از چین در گرو شناخت تقاضای بازار است. واردات کالاهایی که تقاضای بیشتری دارند باعث می‌شود که دچار ضرر و زیان و پرداخت هزینه بیشتر نشوید. از این رو، برای آگاهی از نوع کالاهایی که می‌توان از چین وارد کرد، باید از نیاز بازار مصرف کشور خود اطلاع یابید. زیرا شما تنها توانایی فروش کالاهایی را دارید که نیاز آن‌ها در بازار کشور احساس می‌شود.
برای آگاهی هر چه بیشتر از بهترین و پرسودترین کالاهای وارداتی از چین، می‌توانید با کارشناسان شبکه بازرگانی وانیکس در ارتباط باشید‌ و از نظریات سنجیده آن‌ها در این زمینه کمک بگیرید. در ادامه به معرفی کالاهای با حاشیه سود بالا می‌پردازیم. لازم است بدانید که برخی کالاها در قیمت عمده‌فروشی پرسود هستند و برخی کالاها در تعداد پایین و خرده‌فروشی هم سود خوبی به شما می‌دهد. این بستگی به نوع کالا، تامین‌کننده و تولیدکننده آن دارد.

بهترین و پرسودترین کالاهای وارداتی از چین:

  • لوازم جانبی موبایل
  • لوازم الکترونیکی و قطعات جانبی آن
  • اسباب‌بازی
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • لوازم آشپزخانه
  • لوازم جانبی موبایل

کشور چین دارای تعداد بالایی از شرکت‌‌های تولیدکننده لوازم جانبی و موبایل ‌‌است. وجود این شرکت‌های متعدد، باعث ایجاد یک بازار رقابتی در بین این شرکت‌‌ها شده و موجب‌شده هر شرکتی، محصولاتی با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب‌‌تر از رقیب خود تولید کند.
بازار فروش لوازم جانبی ایران این فرصت را غنیمت می‌شمرد و به خرید عمده لوازم جانبی موبایل از این کشور پرداخته است. اگر به قیمت ارائه شده این لوازم در کشور چین توجه کنید، متوجه می‌شوید که واردات این کالا حتی با وجود پایین بودن ارزش پول ملی ایران روشی سودآور محسوب می‌شود. واردات لوزام جانبی موبایل از کشور چین در انواع محصولات مانند شارژرها، هندزفری، پاور بانک، گلس و ... صورت می‌پذیرد و می‌تواند به‌نیاز بازار در این زمینه پاسخگو باشد.

  • لوازم الکترونیکی

چین بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع لوازم الکترونیکی در دنیاست و طیف‌های گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی و سخت‌افزار را در بازه‌های قیمتی متنوع به بازار جهانی صادر می‌کند. در حال حاضر لوازم الکترونیکی مانند تبلت، لپ‌تاپ و موبایل در ایران تولید نمی‌شوند و به دلیل تحریم‌های موجود، بیشتر این کالاها از چین وارد ایران می‌شود. برندهایی مانند هوآوی، شیائومی، لنوو و ... از جمله برندهایی هستند که این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت انبوه تولید و عرضه می‌کنند.
تقاضای بالای این محصولات در ایران و مصرفی بودن این کالاها و نیاز به تعمیر با گذشت زمان، تقاضای بالایی در بازار ایجاد کرده و بازار خریدوفروش این کالا را سودآور کرده است.

  • اسباب‌بازی

کشور چین یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان اسباب‌بازی در جهان است. از آن‌جا که تولید اسباب‌بازی در کشور ایران با خلاهای زیادی روبه‌رو است؛ چینی‌ها سهم عمده‌ای از بازار اسباب‌بازی‌ ایران را به خود اختصاص داده‌اند.
با توجه به علاقه کودکان هر خانواده به اسباب‌بازی و تقاضای بالای خرید این محصولات، سرمایه‌گذاری و واردات این کالا سودآوری چند برابری برای واردکنندگان عمده به‌همراه دارد. بر اساس آمارهای موجود، در صورت توجه به کیفیت محصول، انتخاب شرکت‌های معتبر چینی و همکاری با خرده‌فروشان داخلی، از واردات اسباب‌بازی تا ۶ برابر مبلغ سرمایه‌گذاری شده، می‌توان سود به دست آورد.

  • لوازم آرایشی و بهداشتی

ایران جزو پرمصرف‌ترین کشورها در حوزه لوازم آرایشی در دنیا محسوب می‌شود و به همین دلیل حجم تقاضای بسیار زیادی در بازار این محصول وجود دارد. این تقاضای بسیار زیاد نه تنها باعث راه‌اندازی واحدهای تولیدی مختلف در ایران شده، بلکه راه را برای واردات این محصول نیز باز کرده است و در حال‌حاضر محصولات آرایشی یکی از کالاهای پرفروش وارداتی از چین به ایران است. در نظر داشته باشید که مالیات دریافتی برای واردات قانونی این اجناس به ایران نیز در مقایسه با سایر محصولات وارداتی بالاتر است.

  • لوازم آشپزخانه

تا قبل از این که دلار وارد کانال ۲۰ هزار تومانی ، کشور ترکیه مرجع خرید مناسب‌تری برای لوازم آشپزخانه بود. اما اکنون ورق برگشته و در چند سال گذشته به‌دلیل گران‌شدن کالاهای ترک، واردکنندگان ایرانی به سراغ تولیدکنندگان چینی رفتنه‌اند.
در حال حاضر بسیاری از محصولات لوازم آشپزخانه وارداتی در بازار ایران، از کشور چین وارد می‌شود و به‌خاطر فروش بالا و گردش مالی خوبی که ایجاد کرده است جزو کالاهای پرفروش وارداتی از چین محسوب می‌شوند.

عوامل مؤثر در قیمت‌‌گذاری کالاهای وارداتی چینی

قیمت بهترین و پرسودترین کالاهای وارداتی از چین، تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند؛ تقاضای بازار، هزینه تولید، نرخ ارز، هزینه حمل و نقل، و هزینه بسته‌بندی قرار می‌گیرد. با در نظر گرفتن این موارد و دیگر عوامل مؤثر، قیمت کالاهای وارداتی از چین تعیین می‌شود.

کالاهای وارداتی از چین

شناخت دقیق این عوامل برای موفقیت در بازار واردات بسیار مهم است. همچنین هنگام واردات کالاها از چین، باید به مسائل مهمی مانند ارزیابی بازار، مدیریت دقیق هزینه‌ها، پیگیری مسائل گمرکی، انتخاب تامین‌کنندگان معتبر و کیفیت کالاها توجه ویژه داشته باشید تا در تجارت خود موفق باشید. شرکت بازرگانی وانیکس از مشاوره خرید کالا تا تحویل کالا در کنار شماست.

جمع‌بندی

برای بسیاری از شرکت‌ها و نیز کسب‌وکارهای مختلف واردات از چین به‌دلیل هزینه‌های پایین آن، انتخابی جذاب و سودآور است. اما برای موفقیت در این زمینه و انتخاب بهترین و پرسودترین کالاهای وارداتی از چین، باید ابتدا بازار و نیازهای مشتریان خود را به دقت بررسی کرده و پس از آن، با توجه به ویژگی‌های محصولات، قیمت و شرایط بازار، انتخاب صحیحی انجام دهید. شرکت بازرگانی وانیکس با سابقه طولانی و درخشان در زمینه واردات کالا از چین، یک انتخاب مطمئن است‌. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره‌های موجود روی سایت وانیکس تماس بگیرید:

https://1xcompany.com/import-from-china/

https://www.asianews.ir/u/dNC
اخبار مرتبط
شماره کوتاژ چیست؟ نحوه دریافت کوتاژ چیست؟ چگونه میتوان کد کوتاژ را دریافت کرد؟ شماره کوتاژ صادراتی و وارداتی چیست؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید