صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۰۰:۱۲
کد خبر: 19015
گزارشگر: 464
۲۵۴
۰
۰
۱
برای اولین بار از ۳۰ مارس ۲۰۲۲

بیت‌کوین رکورد زد

بیت‌کوین رکورد زد
بازار کریپتو با نزدیک شدن به تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین صعود کردند و به گفته پلتفرم کوین دسک، قیمت بیت‌کوین برای اولین بار از ۳۰ مارس ۲۰۲۲ به بالای ۴۷ هزار دلار رسید.

به گزارش آسیانیوز به  نقل از مارکت، صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) در چند ماه گذشته مورد توجه همه قرار گرفته‌اند و باعث رشد ارزش ارزهای دیجیتال بزرگ شده‌اند، زیرا تایید آن‌ها می‌تواند تغییردهنده بازی برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال باشد و بر اساس خبرهای منتشرشده ممکن است تایید این صندوق‌ها در این هفته اعلام شود.

هدف از راه‌اندازی این صندوق‌ها ردیابی دقیق‌تر ارزش ارز دیجیتال خواهد بود. علاوه بر این، از آن‌جایی که این صندوق‌ها به جای مشتقات، بیت‌کوین را نگه می‌دارند، انتظار می‌رود مبادلات شفاف‌تر صورت پذیرد. البته همچنان کارمزدی برای سهامداران در قالب نسبت هزینه دریافت خواهد شد. مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری شرکت بیت وایز قبلا اشاره کرده بود که صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین می‌توانند نقدی موجود در فهرست ایالات‌متحده را به میزان ۵۵ میلیارد دلار جریان خالص ورودی در طول پنج سال آینده ثبت کنند.

اکنون پیش‌بینی می‌شود که عرضه این محصول در هفته جاری رخ دهد و سرمایه‌گذاران منتظر تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده هستند. بر اساس گزارش رسانه‌ای ایالات‌متحده، انتظار می‌رود آژانس از مهلت ۱۰ ژانویه استفاده کند تا تصمیم نهایی خود را در مورد چند درخواست به‌طور همزمان اعلام کند.

https://www.asianews.ir/u/dOV
اخبار مرتبط
اگر می‌خواهید با نحوه خرید تتر و بیت کوین آشنا شوید، به جای درستی آمده‌اید. برخلاف قیمت بیت‌کوین و یا اتریوم که تغییرات روزانه‌ی قیمت در آن‌ها بسیار بالا است، قیمت تتر یک استیبل کوین به شمار می‌رود که هدف آن حفظ ارزش ثابت در بازار کریپتو است. ما در ادامه به بررسی ایکه چگونه می‌توانیم بیت کوین و تتر بخریم می‌پردازیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید