صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۸
کد خبر: 1908
گزارشگر: 2
۲۱۹۰
۰
۰
۳
نائومی اوساکا، تنیس‌باز ژاپنی-آمریکایی

پولسازترین ورزشکار زن جهان

پولسازترین ورزشکار زن جهان
نائومی اوساکا ۲۲ ساله، تنیسور فوق‌ستاره آمریکایی ژاپنی‌تبار، پردرآمدرترین ورزشکار زن جهان در سال ۲۰۱۹ شد.

به گزارش نشریه «فوربز»، این بازیکن جوان سال گذشته ۳۷/۴ دلار درآمد داشت ‌و با پیشی گرفتن از سرنا ویلیامز، ستاره آمریکایی این رشته، پولسازترین ورزشکار زن جهان شد.
نائومی اوساکا، تنیس باز ۲۲ ساله ژاپنی که در دوازده ماه گذشته با دریافت جوایز و انجام تبلیغات ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار درآمد داشته است، توانست سرنا ویلیامز تنیس باز مشهور و ثروتمند جهان را پشت سر گذاشته و لقب پردرآمدترین ورزشکار زن جهان را از آن خود کند.
اوساکا سال گذشته ۳/۴ میلیون دلار از مسابقات مختلف جایزه نقدی گرفته و ۳۰ میلیون دلار نیز از محل قراردهای تجاری خود درآمد داشته است. او در حال حاضر با ۱۵ شرکت قرارداد تجاری دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نایکی، نیسان، یونکس، شیسیدو، آل نیکون، مستر کارت اشاره کرد.
با توجه به این که نائومی اوساکا‌ یکی از ستاره‌های ژاپن در بازی‌های المپیک تابستانی خواهد بود، تعدادی از شرکت های بزرگ این کشور، قراردادهای تجاری قابل توجهی با او امضا کردند و به این ترتیب درآمدهای این تنیسور جوان افزایش یافته است و در صورت ادامه این روند، تا مدت‌ها پولسازترین ورزشکار زن جهان خواهد بود.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/19G
اخبار مرتبط
ماریا شاراپووا، قهرمان تنیس جهان و برنده پنج «گرند اسلم» در ۳۲ سالگی با انتشار مقاله‌ای در نشریه «وُگ اند وَنیتی فِر» با دنیای تنیس خداحافظی کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید