صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۲
کد خبر: 19161
گزارشگر: 2
۶۲۵
۰
۰
۰
تقویت قوای جنسی

۱۰ غذای خوشمزه و مقوی که به تقویت قوای جنسی مردان کمک می‌کند

۱۰ غذای خوشمزه و مقوی که به تقویت قوای جنسی مردان کمک می‌کند
مصرف مواد غذایی و خوراکی‌های مفید می‌توانید به تقویت قوای جنسی و بالا بردن میل جنسی مردان کمک زیادی کند. اگر به دنبال راهی برای افزایش توان باروری و همچنین رفع مشکلات جنسی در مردان هستید، بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کدام غذاها و خوراکی‌ها برای تقویت قوای جنسی مردان مناسب هستند؟

استفاده از برخی خوراکی‌ها به صورت روزانه موجب تنظیم هورمون‌های بدن و همچنین درمان مشکلات جنسی در مردان می‌شود. در ادامه این بخش می‌توانید با لیستی از ۱۰ غذای مفید برای تقویت غریزه جنسی در مردان آشنا شوید:

۱- گوشت قرمز بدون چربی

استفاده از مواد غذایی غنی از روی می‌تواند به تقویت میل جنسی و افزایش توان باروری در مردان کمک زیادی کند. گوشت سرشار از کارنیتین، ال آرژنین و روی است و به افزایش جریان خون و بهبود توان باروری کمک می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف گوشت قرمز بدون چربی می‌تواند میل جنسی را افزایش دهد. برای تقویت قوای جنسی بهتر است از گوشت گاو کبابی به ویژه گوشت سردست و شانه گاو استفاده کنید.

۲- میگو و ماهی‌های چرب

میگو و ماهی سرشار از اسیدهای چرب مفید و امگا ۳ هستند و مصرف آن‌ها به تقویت قوای جنسی کمک می‌کند. برای تهیه ماهی‌های چرب و میگو می‌توانید آن‌ها را در کنار مقداری روغن آفتابگردان لادن و غنچه سرخ کنید و از طعم این غذای محرک و مفید برای قوای جنسی لذت ببرید.

۳- موز

موز سرشار از پتاسیم و مواد معدنی مختلف است و پتاسیم یکی از مکمل‌های طبیعی برای بهبود سلامت جنسی در مردان است. مصرف موز موجب تنظیم هورمون‌های بدن می‌شود و به افزایش احساس سرخوشی و همچنین افزایش لذت در رابطه کمک زیادی می‌کند.در موز آنزیمی به نام بروملین وجود دارد که می‌تواند ناتوانی جنسی در مردان را درمان کند و ترشح هورمون‌های مردانه را تنظیم کند. از طرف دیگر موز سرشار از ریبوفلاوین و انواع ویتامین B است و به افزایش توان باروری در مردان نیز کمک می‌کند.

۴- گردو

گردو برای چی خوبه

در میان انواع مغزها و دانه‌ها، گردو یکی از مفیدترین آن‌ها برای تقویت قوای جنسی است. مصرف گردو موجب افزایش کیفیت اسپرم‌ها، افزایش جریان خون، بهبود نعوظ و همچنین افزایش میل جنسی در مردان می‌شود. گردو سرشار از ویتامین E و تنظیم کننده‌های لیپید خون است که موجب بهبود گردش خون در عضلات و همچنین ارتقای سلامت جنسی در مردان می‌شود.

۵- انار

در لیست انواع میوه و سبزیجات، انار یک میوه شگفت انگیز برای باروری و افزایش میل جنسی است. در طول تاریخ انار همیشه به عنوان نماد باروری شناخته می‌شد. مصرف این میوه به افزایش ترشح تستوسترون کمک می‌کند و موجب کاهش فشار خون و اضطراب می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن انار تازه و آب آن می‌تواند میل جنسی را در مردان افزایش دهد.

۶- هندوانه

هندوانه یک میوه آبدار و خوشمزه برای افزایش میل جنسی و رفع مشکلات مربوط به نعوظ در مردان است. مصرف هندوانه به دلیل وجود ماده‌ای به نام سیترولین موجب تولید طبیعی اسید نیتریک در بدن می‌شود و به افزایش خونرسانی به بافت‌های عضلانی و اندام تناسلی در مردان کمک می‌کند. خوردن انار موجب افزایش سطح تستوسترون می‌شود و میل جنسی را در مردان افزایش می‌دهد.

۷- توت فرنگی

اگر به دنبال یک خوراکی خوشمزه و مفید برای افزایش قوای جنسی هستید، بهتر است توت فرنگی را امتحان کنید. توت فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان‌های مفید برای بهبود گردش خون و همچنین افزایش میل جنسی است. این میوه خوشمزه ویتامین C زیادی دارد و اگر در کنار شکلات تلخ میل شود، به شدت میل جنسی را افزایش می‌دهد. مصرف توت فرنگی موجب افزایش تعداد اسپرم‌ها و همچنین بهبود عملکرد جنسی در مردان می‌شود.

۸- جنسینگ

جنسینگ یکی از مفیدترین گیاهان برای تقویت قوای جنسی و افزایش توان باروری در مردان است. مصرف جنسینگ به صورت دمنوش می‌تواند مشکلات جنسی مردان را درمان کند و به بهبود نعوظ و افزایش میل جنسی در آقایان نیز کمک کند. مصرف دمنوش جنسینگ موجب افزایش انرژی بدن و بهبود عملکرد مغز می‌شود و روی پیشگیری از پیری زودرس و درمان ضعف و بی‌حالی نیز موثر است.

۹- قهوه

قهوه یکی از نوشیدنی‌های محبوب برای افزایش میل جنسی است. مصرف یک فنجان قهوه موجب افزایش سطح تستوسترون می‌شود و میل جنسی را افزایش می‌دهد. از طرف دیگر قهوه سرشار از کافئین است و مصرف آن موجب افزایش جریان خون در اندام‌ها و بهبود نعوظ می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد مردانی روزانه از حدود ۸۵ تا ۱۷۰ میلی‌گرم قهوه استفاده می‌کنند، ۴۲ درصد کمتر به مشکلات نعوظ مبتلا می‌شوند. مصرف قهوه می‌تواند به افزایش انرژی و سرحالی مردان کمک می‌کند و از این طریق نیز میل آن‌ها به برقراری رابطه را افزایش دهد.

۱۰- کرفس

شاید عجیب به نظر برسد، اما کرفس یکی دیگر از خوراکی‌های مفید برای افزایش میل جنسی در مردان است. مصرف کرفس موجب افزایش میل جنسی، افزایش توان باروری و همچنین ارتقای سلامت جنسی در مردان می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که آنتی اکسیدان‌های موجود در کرفس برای بهبود تولید و تحرک اسپرم‌ها مفید است و توان باروری مردان را افزایش می‌دهد. مصرف کرفس موجب کاهش استرس و همچنین افزایش هورمون‌های جنسی در مردان می‌شود. می‌توانید کرفس را به صورت خام در سالاد بریزید و یا مقداری خورش کرفس درست کنید و آن را با برنج ایرانی درجه یک هاشمی سرو کنید و از طعم این غذا لذت ببرید.

https://www.asianews.ir/u/dRj
اخبار مرتبط
استفاده از زیورآلات و انگشترهای سنگ یشم به زمان‌های دور و تاریخچه‌ای طولانی بازمی‌گردد. امروزه در ساخت انگشترهای مردانه و زنانه نیز از سنگ یشم سبزاستفاده می‌شود. خواص انگشتر یشم تاثیر به سزایی در محبوبیت این سنگ گذاشته که باعث افزایش خرید آن در جوامع شده است. در این مقاله بررسی می‌کنیم که خواص انگشتر یشم چیست و چه فوایدی برا روح و روان دارد؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید